Kuukauden päästä olisi reissu bulgariaan ja rahan vaihto on edullisempaa itse kohteessa. Mutta mistä tietää missä sitä kannattaa vaihtaa, ettei tule yllättäviä kuluja tai kurssin huonontumista.
Entäpä sitten raha. Jostain luin etteivät huoli ryppyisiä seteleitä vaihtoon. Mikä luetaan ryppyiseksi seteliksi? Eli miten rähjääntyneitä euroja olette saaneet vaihdettua?
Kysymyksiä rahanvaihdosta kultahietikolla
2
403
Vastaukset
- levanen
Ei huolta - kultahietikolta löytyy parikin pankkia missä homma hoituu helposti kuten myös monissa hotelleissa. Levan kurssi ei heilu, ehkä lentokentällä ei kuitenkaan kannata ainakaan isosti vaihtaa. Ryppynenkin euro vielä vaihtuu, mutta risaset rahat törsää täällä!
- Varmaavaihtoa
Sisäistä ensin, mitä valuutan osto- ja myyntihinnan ero ja myös pavelumaksut merkitsevät, kun vaihdat rahaa matkakohteessasi.
Levan arvo on ollut sidottu euroon jo Bulgarian liittymisessä EU:hun. Kaduilla on vaihtokojuja joka lähtöön ja siinä tulee helposti huijatuksi. Hotellit eivät (yleensä) huijaa, mutta niiden vaihtokurssi on useimmiten huono. Pankit ovat ok, niiden palvelumaksut saattavat olla erilaiset.
En tiedä, onko Kultahietikolla Crown-vaihtokojuja. Sunny Beachilla niitä on joka mutkassa, ja euron tultua niistä on aina saanut saman kurssin eli 100 euroa = 191 levaa. Se on selvää vaihtoa, ei muita maksuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893348
- 623087
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332580- 802373
- 802333
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402026Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201673- 121666
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351573