Sol Palvelut Oy

Juhlintaa

Viimeinkin aurinkoinen yritys joutuu vastaamaan toiminnastaan! Jee, on kuin olisi voittanut pienen lottovoiton, Kuopion palvelujohtaja ja koko yrityksen toimitusjohtaja joutuvat käräjille!!!

10

1426

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yyyyytytyyyy

Asiaa!!! Nyt muutkin hakemaan oikeutta ¡!!!!

• Ex-SOLtyöntekijä
    • kdkdkdkdkkdkdkd

No jos käräjille mennään niin ei se tarkoita sitä, että te olisitte voittamassa jotain. Se tarkoittaa, että joudutte mahdollisesti maksamaan myös osapuolen oikeuskulut. Lisäksi vaikka voittaisitte niin sitte nimenne on netissä ikuisesti ja ette pääse enää mihinkään töihin.

• voivoisullekki

No kukapa haluaisi töihin taholle joka näkee huonona asiana sen että työntekijä ei suostu olemaan syrjitty?

• Työnantaja

Ennenkaikkea kuka ottaisi sellaisen töihin?

• AurinkoisinTerveisin

Käräjille meno ei tietenkään tarkoita sitä, että jokin osapuoli 100% varmasti voittaa. Se kuitenkin, että sinne viedään tätä yhtiötä jatkuvasti on merkki siitä, että kaikki ei todellakaan ole ok, kuten ei olekaan. Olen ollut vuosia esimiehenä tässä yrityksessä, tiedän täsmälleen mitä vilunkipeliä pelataan tuloksen nostamiseksi ja millaiset ovat toimintamallit sekä miten hankalista ihmisistä hankkiudutaan eroon "laillisesti". Paino pääsääntöisesti heittomerkeillä.

Ja siihen, kuka muka ottaisi "sellaisen työntekijän" töihin. No, toivottavasti jokainen niistä yrityksistä joka hoitaa henkilöstöasiansa laillisesti ja oikein!

• sinisiivooja

Itse juuri vakavasti harkitsen Sol:ilta lähtemistä. Olen työskennellyt monissa siivousalan yrityksissä mutta missään vielä ei ole mitoitukset niin tiukkoja olleet kuin mitä ne ovat Solilla. Pitempään siivoustyötä tehneenä näkee, että mitoituksissa ei ole mitään järkeä. Kenenkään terveys, (sen enempää fyysinen kuin psyykkinenkään), ei kestä sitä että aikaa annetaan tajuttoman vähän ja silti pitäisi laatua syntyä.

• Anonyymi

Työskennellyt SOLilla. Ihan ok paikka oli. Jos on siivousalan ammattilainen osaa tehdä hommat niukassakin ajassa.

• Anonyymi

Riistofirma herrat vetää huimia voittoja siivoojat minimipalkkaa. Kyllä tollaset firmat pitää kieltää. Rasismifirma. Mamuja suurin osa kun muut ei lähde ja jälki on sen näköistä ei mamuilla ole koulutusta uimahallit on tosi likaisia

• Anonyymi

Solin herrojen ja rouvien kielitaidot todella puutteellisia tai ei ollenkaan. Ohjaajat samassa kastissa hyvinkin moni. Ei pysty kuin viittomaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe