iltasatu

tähti ilman valoa

Ulkona oli pimeää, tuuli epätavallisen paljon. puunoksat raapivat ikkunaan, satoi. Täysikuu hohti märkiin vaahteranlehtiin aina kun sysimustat pilvet väistyivät sen tieltä. En saanut unta, olin herännyt yön ääniin. Huoneessani oli viileää, melkein epätavallisen kylmä. Ohut valkoinen yöpaita ei lämmittänyt, kylmät väreet kiipesivät selkää pitkin pirskoutuen pitkin vartaloa. Kääriydyin valkeaan pehmoiseen peittooni ja suljin silmät.

Säikähdin, ikkunalta kuului rapinaa taas. Ikkuna oli nyt auki. Sekunti sitten se oli vielä lukossa! Sydän pomppasi kurkkuun, piilouduin peittooni. Kuulin tuulen humisevan huoneessani, viheltävän joka nurkassa. Ikkuna pamahti kiinni. Uskalsin arasti katsoa ympärilleni. Kaikki näytti normaalilta. Huokasin helpotuksesta. Ulkona välähti salama, ja sitten jyrähti, epätavallisen kovaa, varmaankin jokin tavarani tippui pöydältä.

Silmäni sokaistuivat salamasta, ja kun aloin nähdä, näin tumman hahmon sänkyni päädyssä. Se oli ihmisen varjo, seisoi katsoen minuun. En nähnyt kuka se oli, en nähnyt kasvoja pimeässä. Salama välähti uudelleen, erotin hetkessä miehen piirteet, kasvot, vakavan ilmeen. Pelkäsin mutten voinut liikuttaa itseäni. Salama välähti jälleen ja hahmo katosi. En voinut kunnolla hengittää, käteni liikkuivat mutta olivat lyijynraskaat. Minua pelotti. Kurkotin kättäni yöpöydälleni ottaakseni vesilasin mutta osuin johonkin. Mies istui vierelläni ja katsoi edelleen minuun. Kylmä käsi tarttui ranteeseeni lujasti. Kuu pilkotti pilvien välistä, näin miehen silmät. Ne olivat vakavat, vihaiset, mutta samalla lempeät. En tiennyt mitä ajatella, kuulin sydämeni joka hakkasi kuin viimeistä päivää.

Mies kumartui ylleni, suuteli huuliani jäätävästi, ja nousi taas katsomaan silmiini. Tämä ei voinut olla totta! Olin totaalisessa paniikissa. Mies ojensi kätensä ja silitti poskeani. Suuteli taas, en voinut liikahtaa, olo oli omituinen. Suudelma alkoi lämmittää, silti se jäädytti. Tunsin viileän käden rinnoillani. Ei voinut olla totta! Täysin epäsoveliasta! Käsi liikkui kaulalleni, yöpaitani kaula-aukolle. Ukkonen jyrähti kovasti ja kuulin kankaan risahtelevan repeämisen. Yöpaitani oli keskeltä halki, ylläni oli vain valkoiset pienet pikkuhousut. Ja tuo mies katseli minua! Ihoa palelsi, nolotti, pelotti. En uskaltanut liikkua mihinkään, sanoa sanaakaan. Luisevat sormet tarttuivat pikkuhousujeni kuminauhaan. Nielaisin. Olisin ensimmäistä kertaa jonkun edessä alasti. Pikkuhousut vedettiin hitaasti jaloistani. Kuulin kun ne lensivät lattialle.

Oli hetken ihan hiljaista. Pidin silmiäni kiinni, en uskaltanut katsoa. Vartalo painautui päälleni, niin kevyt, mutta olin voimaton taistelemaan vastaan. Suudelma pureutui huuliini kuin jääkukat ikkunaan. Mies oli alaston. Olin pyörtyä, en tajunnut enää mistään mitään. Hengitykseni kiihtyi, mies kietoi kädet ympärilleni. Sitten, yhtäkkiä, mies kuiskasi korvaani: "Älä pelkää". Jotenkin oloni alkoi tuntua rauhallisemmalta. Mies suuteli minua taas, vastasin suudelmaan. Tunsin kun jalkojani levitettiin. Tunsin kun mies tuli lähelle, valmiina työntymään minuun. Tunsin kun mies hitaasti painautui milli milliltä sisääni, törmäten tiukkaan esteeseen. Mies laittoi kätensä peppuni alle, hengähti ja työntyi rajusti syvälle sisääni. Kyyneleet valuivat poskilleni, mies suuteli jokaisen ennenkuin ne ehtivät tipahtaa tyynylle ja silitti hiuksiani. Tuntui epätodelliselta. Rakastelimme kauan, tuntui niin yliluonnolliselta. Tuntui hyvältä, silti poltti enemmän kuin roviotuli.

Yhtäkkiä kaikki loppui. Mies hävisi. Ikkuna oli auki, ulkona satoi vielä. Ukkosti rajusti. Olo oli kuin olisin juuri herännyt. Lakanat olivat sekaisin. Yöpaitani keskeltä halki. Nousin istumaan, alapääni oli kipeä, lakanoissa oli verta. Katosta alkoi sataa ruusun terälehtiä päälleni. Tuuli sulki ikkunan.

3

11492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neiti nätynen

      Seksikin voi olla kaunista.
      Todella herkästi kirjoitettu.

    • tassutytto

      Todella kaunis! Koskettava mystisellä tavalla!

    • Saiccu

      Luin moneen otteeseen tämän läpi. Kerrassaan loistavaa tekstiä! Mielessäni juolahti heti idea. Tahtoisin piirtää tämän tuotoksen sarjakuvana.
      Tietenkin ensin kysyn luvan sinulta, tähti ilman valoa.
      Tietenkin laitan nimesi esille sarjakuvaan (ja jos saan luvan julkaista sen netissä kotisivuillani, kunhan saan skannattua sen jossain.)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2478
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2240
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2072
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1873
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe