Olisi semmoinen huoli, että mulle tehtiin tossa viime perjantaina emättimen väliseinän poisto ja nyt mietin että kun mulla vuotaa vielä vähän verta ja ei meinaa se vuoto loppua, tosin se on sellaista pientä vuotoa vaan ja mahaankin vähän koskee. Kuinkahan pitkään siinä kestää että se lakkaa vuotamasta?
Muita kohtalotovereita tai joku joka osaa auttaa.
Emppuo
3
213
Vastaukset
- kysysiletä
Pieni vuoto voi olla ok.
Kysy poliklinikalta. Heidän tehtävänsä on antaa potilasohjeet. - emppuo
Niin voisiko joku sanoa, että onko normaalia kun 4päivää vähän vuotanut toimipiteen jälkeen? Meneekö siihen esim. viikko kun lakkaa vuotamasta, kannattaako vielä huolestua.
- Kuntoon
Kannattaa huolestua, jos ei ole saanut tähän ohjetta tai ei muista sitä. Kun epätietoisuus pitkittyy, asiat yleensä mutkistuu. Oletkin jo varmaan selvittänyt tilanteesi oikealta taholta sairaalassa. Tsemppiä kuntoutukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353795Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1352506Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v582051Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781626Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen131609Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma591375Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791291- 671280
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen721238- 721217