Mistä olette..

Jealousornot

Mistä olette mustasukkaisia jos jätetään laskuista pois miehet ja naiset.. Voiko esim. puhelimesta olla jos toinen sanoo että on mustis siitä. Eli epäileekö naisensa viestittävän toisten miesten kanssa vai..

2

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvennystä

Tarkoittaa sitä että puhelin saa enemmän naisen huomiota ja aikaa, kuin mies. Eli nainen on ilmiselvästi ihan liikaa kännykällä.

• tunteettemppuilee

Olen mustasukkainen pariskunnille, joilla on rakastava ehjä pitkä liitto. Ihailen heidän sitoutumistaan ja haluaan pysyä yhdessä. Olen mustasukkainen ihmisille joilla on hyvä tanssitaito ja vakipari jonka kanssa tanssia ilta toisensa perään. Sellaista soljuvaa yhteensopivaa tanssia ja heistä huokuvaa tanssin iloa on kiva katsoa. Mustasukkaisuuteni tulee siitä, että olen tanssissa vasta aloittelija. Tanssittajan saanti vaatii tyrkyllä oloa ja sen kestämistä, että usein haetaan vierestä. Toinen seikka tunteen takana on se, että rakastuin tanssitaidottomaan mieheen. Tanssi jäi vuosikymmeniksi. Nyt joutuu aloittamaan täysin alusta .Uskoin eläväni ikuisessa liitossa ja minulla oli tunteita puolisoani kohtaan paljon. Puolisopa elikin kaksoiselmä ja haki eron. Tulin loukatuksi parisuhteessani ja menetin sen. Ihailen siis sitä mitä vaille itse jäin ja tunnen mustasukkaisuutta siitä, kun näen toisilla onnistuneen sen mitä itse haluaisin saada.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      4980
    2. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      2
      2511
    3. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      440
      2292
    4. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
      Maailman menoa
      294
      2096
    5. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1411
    6. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      94
      1341
    7. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      51
      1340
    8. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      261
      1042
    9. Laita tähän ketjuun jokin tunniste teistä mistä hän voisi sinut

tunnistaa. Jokin teidän kahden välillä tapahtuneesta tai mistä olette kahden kesken keskustelleet. Älkää laittako nimiä
      Ikävä
      24
      1022
    10. Nainen, joudutko muuttamaan pois vuokseni

Koska koko ajan olet vaarassa törmätä minuun ja se on tosi kiusallinen ja vaivaannuttava tilanne sinulle. Miten olla koh
      Ikävä
      87
      1006
    Aihe