Mistä olette mustasukkaisia jos jätetään laskuista pois miehet ja naiset.. Voiko esim. puhelimesta olla jos toinen sanoo että on mustis siitä. Eli epäileekö naisensa viestittävän toisten miesten kanssa vai..
Mistä olette..
2
221
Vastaukset
- Selvennystä
Tarkoittaa sitä että puhelin saa enemmän naisen huomiota ja aikaa, kuin mies. Eli nainen on ilmiselvästi ihan liikaa kännykällä.
- tunteettemppuilee
Olen mustasukkainen pariskunnille, joilla on rakastava ehjä pitkä liitto. Ihailen heidän sitoutumistaan ja haluaan pysyä yhdessä. Olen mustasukkainen ihmisille joilla on hyvä tanssitaito ja vakipari jonka kanssa tanssia ilta toisensa perään. Sellaista soljuvaa yhteensopivaa tanssia ja heistä huokuvaa tanssin iloa on kiva katsoa. Mustasukkaisuuteni tulee siitä, että olen tanssissa vasta aloittelija. Tanssittajan saanti vaatii tyrkyllä oloa ja sen kestämistä, että usein haetaan vierestä. Toinen seikka tunteen takana on se, että rakastuin tanssitaidottomaan mieheen. Tanssi jäi vuosikymmeniksi. Nyt joutuu aloittamaan täysin alusta .Uskoin eläväni ikuisessa liitossa ja minulla oli tunteita puolisoani kohtaan paljon. Puolisopa elikin kaksoiselmä ja haki eron. Tulin loukatuksi parisuhteessani ja menetin sen. Ihailen siis sitä mitä vaille itse jäin ja tunnen mustasukkaisuutta siitä, kun näen toisilla onnistuneen sen mitä itse haluaisin saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662