Tässä ollaan jo kolme vuotta oltu ilman ehkäisyä häidenjälkeen, mutta emme ole seuranneet ovispäiviä ja seksiä silloin kun huvittaa/ehtii. Meillä ei sinänsä ole kiire (olemme 28 vuotiaita) mutta sinänsä kyllä vaivaa ettei onni ole meitä lykästänyt ja äkkiäkö tässä taas pari vuotta voi mennä ilman raskautumista.. Pitäisikö huolestua, alkaa seuraamaan ovispäiviä, säännöllisempää seksiä tai lääkärikäynnille? Mitä itse tekisitte?
Olen kova stressaaja joten se voi toki olla myös yksi syy miksei mitään ole tapahtunut, mutta en tiedä voiko se olla ainoana syynä lapsettomuudelle?
Neuvoja kaivataan
4
240
Vastaukset
- äitylii
Itse ainakin raskauduin heti kun ovulaatio oli. (Tein ovistestiä)
ennen plussa ovistestiä kannattaa jo harrastaa seksiä, kun siittiöt elää pari päivää :) mulla oli / on stressiä paljon mutta ei vaikuttanut silloin eikä nyt. Rv.21 3 ❤ - äitylii
Ps. Netissä myydään halvemmalla testejä jos tunnet tarpeelliseksi.
Raskauskeiju ☺ - ICSi-mutsi
Mitä itse tekisitte?
Minä olisin kyllä jo aivan varma ettei ilman apuja raskaus ala. Itse seuraisin ovulaatiota noin kolme-neljä kiertoa tikuttamalla sen ajoittamalla seksin juuri sen alle ja sen aikaan. Jos ei tulosta, hakeutuisin hoitoon. Jos on toiveissa raskautua alle 30 vee niin menisin yksityiselle. Julkisella puolella ei saatana tapahdu hoidoissa yhtään mitään....
Meillä meni neljä vuotta ennen kuin hakeuduttiin tutkimuksiin, tästä ajasta pari vuotta seurattiin ovista tarkasti. Se hyöty siitä oviksen tarkasta seuraamisesta on, että haluavat tutkivassa paikassa nähdä tarkalleen kiertojen pituudet ja ovulaatiotestien päivät, ei tarvitse niin hirveästi käyttää aikaa siihen seuraamiseen sitten siellä. - Hoidoilla
Olisin mennyt tutkimuksiin jo kaksi vuotta sitten, tai siis olisimme menneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133