Tässä ollaan jo kolme vuotta oltu ilman ehkäisyä häidenjälkeen, mutta emme ole seuranneet ovispäiviä ja seksiä silloin kun huvittaa/ehtii. Meillä ei sinänsä ole kiire (olemme 28 vuotiaita) mutta sinänsä kyllä vaivaa ettei onni ole meitä lykästänyt ja äkkiäkö tässä taas pari vuotta voi mennä ilman raskautumista.. Pitäisikö huolestua, alkaa seuraamaan ovispäiviä, säännöllisempää seksiä tai lääkärikäynnille? Mitä itse tekisitte?
Olen kova stressaaja joten se voi toki olla myös yksi syy miksei mitään ole tapahtunut, mutta en tiedä voiko se olla ainoana syynä lapsettomuudelle?
Neuvoja kaivataan
4
162
Vastaukset
- äitylii
Itse ainakin raskauduin heti kun ovulaatio oli. (Tein ovistestiä)
ennen plussa ovistestiä kannattaa jo harrastaa seksiä, kun siittiöt elää pari päivää :) mulla oli / on stressiä paljon mutta ei vaikuttanut silloin eikä nyt. Rv.21 3 ❤ - äitylii
Ps. Netissä myydään halvemmalla testejä jos tunnet tarpeelliseksi.
Raskauskeiju ☺ - ICSi-mutsi
Mitä itse tekisitte?
Minä olisin kyllä jo aivan varma ettei ilman apuja raskaus ala. Itse seuraisin ovulaatiota noin kolme-neljä kiertoa tikuttamalla sen ajoittamalla seksin juuri sen alle ja sen aikaan. Jos ei tulosta, hakeutuisin hoitoon. Jos on toiveissa raskautua alle 30 vee niin menisin yksityiselle. Julkisella puolella ei saatana tapahdu hoidoissa yhtään mitään....
Meillä meni neljä vuotta ennen kuin hakeuduttiin tutkimuksiin, tästä ajasta pari vuotta seurattiin ovista tarkasti. Se hyöty siitä oviksen tarkasta seuraamisesta on, että haluavat tutkivassa paikassa nähdä tarkalleen kiertojen pituudet ja ovulaatiotestien päivät, ei tarvitse niin hirveästi käyttää aikaa siihen seuraamiseen sitten siellä. - Hoidoilla
Olisin mennyt tutkimuksiin jo kaksi vuotta sitten, tai siis olisimme menneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166768- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708