Parga kokemuksia

parga

Jassu! Onko kokemuksia Parga ja siellä hotelli Bacoli? Olisin yksin (50v. tytteli) menossa elo/syyskuun vaihteessa.

7

5140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähemmäskeskustaa

No ei ole mitään järkeä.. katso karttaa ja etsi lähempää keskustaa oleva hotelli tai huoneisto. Katso tarkkaan karttaa ja ole keskustaan kosketuksissa milloin vain ja uimarantakin on lähellä.

• milloinvainparga

Vaikuttaa oikein hyvältä paikalta.
      Pargassa on hyvä levätä. Siellä on kaunista.

• isotyllerekö

Miten voit samaan aikaan olla Alanyassa tai Kreetalla?

• parga

Olen varannut alustavasti kaksi matkaa ja pian pitää päättää matkakohde.

• Justsieltätullu

Pieni ja vähän pitkästyttävä paikka. Lepoloma kohteena Parga menettelee. Kapuamista joka suuntaan, kun asuimme Valtosin alueella.

• pettynyt1111

Olimme pargassa juhannusviikon. kuumaa oli ,nousut oli jyrkkiä, hotellimme Rezi oli
        pettymys erittäin pieni huone ilman mitään keittomahdollisuutta,ei edes veden keitintä. ilmastointikone ja jääkaappi metelöivät ettei nukkumisesta tullut oikein mitään. arvosana hotellille 3 /10.

• Greecefan

Olen lomaillut Huoneistohotelli Elenassa. Hotelli oli ihan siisti. Olen itsekkin 50v. ja lomailimme Pargassa naisporukassa. Parga on kaunis, mutta kyllä viikko oli pitkä. Hyvin vähän kauppoja ja illat kuluivat ruokaravintoloissa istuskellessa. Oli hyvä lepoloma, mutta jos haluaa viihteelle, niin Parga ei ole oikea kohde. Olimme heinäkuussa ja lämpötila oli noin 38C. Rannallakaan ei kauaa jaksanut olla, kun kuumuuden takia tuli huono olo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2861
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      189
      2465
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2185
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      20
      1493
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13