Alkaako tuntumaan et hommat on hanskassa vai ettei millään meinaa ehtiä oppia kaikkea?
Itteä hieman ahdistaa et homma alkaa olla kohta paketissa ja etten osaa vielä tarpeeksi hyvin kaikkea.
Mikä olo on Rovaniemelle hakijat?
7
636
Vastaukset
- eivoi
Tarvis lisä aikaa koska oon vasta kk lukenut kun on tän vuoden abi
- Etelässä
Rovaniemelle on aivan liian helppo päästä. Siksi sinne pääsee aivan liikaa abstraktiin ajatteluun kykenemättömiä taviksia.
- knegge
Ahdistaa myöskin. En todellakaan osaa vielä nini hyvin kun pitäis, mutta toisaalta vielä on 3,5 viikkoa jäljellä.
- aikaloppuu
Joo pelottaa täälläkin että aika loppuu :D Tämän kevään abi oon nii oon lukenu kirjat kohta vasta 4 kertaa, mutta pitää nyt vaan koittaa kaikki aika hyödyks!
Tsemppiä! - Tradenomiksikaisitten
Tuntuu että kaikki menee päin hel*ettiä ja aikaa on aivan liian vähän jäljellä. Kaikki asiat on yks iso sotku päässä, jos tulee esseitä niin mun oikikseen pääsylle saa heittää hyvästit siinä vaiheessa. Oikeusinformatiikka ja sähköinen asiointi vie viimesetkin järjen rippeet.
- Meitaonmuitakin
Samoilla sanoilla kuvasin oloani eilen
- mikrotietokone
paska olo koska oikeusinformatiikka ei hallussa todellakaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131742Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761303
- 541183
- 741075
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81012- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850