Hyvä kuntosali Joensuussa

wilfa

Mikä olisi hyvä sali Joensuussa? Vähän löytyy tarinoita netistä, eikä kaikkia viitsisi mennä testaamaan.. Toiveissa hyvät aukioloajat, mukava ilmapiiri ja tarvittavat laitteet ja tarvikkeet monipuoliseen treeniin! Hyvät ohjaajat plussaa jos joskus innostuisi käymään jossain ryhmäliikuntatunnilla.

93

10288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölmöläistenkylä

      Kyseessäsellainen kylä eteei mitään rajaa hinnoissa.

      9.90 on normaali kuukausi taksa muualla kunnollisissa piireissä kuten helsinki.,Täällä joensuussa nuo koijarit nai silmään ja ottavat 50e kk,järjetön kupla.

      30Euroa on ihan liikaa noista siis törkeä kuukausi hinta,mutta kun alue on niin saatanan korpea niin pakko ottaa keskellä ei mitään ihan kupla törkeää hintaa.

      EN SUOSITTELE JOENSUUTA MIHINKÄÄN,PIHALLE HINNOITELTU PIKKU KYLÄ KAIKESSA.

      Tarjoa enintään 5 euroa koska helsingissä se on alle 10 euroa niin kuukaisi kortti on 5 euron arvoinen joensuuhun,muuten kusettavat täysillä sinua hälmöä.

      • hjxu

        kannattaskohan siun muuttaa kauas pois joensuusta, jos tää kerran on niin paska paikka asua...? just saying


      • Anonyymi

        Muuta pois..jos et viihdy..


      • Anonyymi

        Tuota Energyä en kyllä suosittele kenellekään,olin josjus siellä treenaamassa ja tosi huono kuva tästä kyseisestä yrityksestä minulle jäi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota Energyä en kyllä suosittele kenellekään,olin josjus siellä treenaamassa ja tosi huono kuva tästä kyseisestä yrityksestä minulle jäi

        Elkää menkö Energylle treenaamaan ne kusettaa teil
        tä yrityksen omistaja Kari Karhu on varsinainen kusettaja,niin minelta olen tämän kuullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota Energyä en kyllä suosittele kenellekään,olin josjus siellä treenaamassa ja tosi huono kuva tästä kyseisestä yrityksestä minulle jäi

        En suosittele minäkään. Surkea vaikka yrittää muuta väittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elkää menkö Energylle treenaamaan ne kusettaa teil
        tä yrityksen omistaja Kari Karhu on varsinainen kusettaja,niin minelta olen tämän kuullut

        Samaa olen kuullut ja osin myös kokenut.


    • ylihinnoiteltuja

      Siis sitä hyvää ei ole,saatanan likaisia kuppasia suihkutiloja ja enenen kaikkea ylihinnoiteltuja lääviä.

    • tarjoushaugga

      Niin, hinnat ovat Joensuussa kyllä kalliita, ja hinnassa näkyy "extra-palvelut". Esim. ladylinella on sauna, mutta muuten juurikin ne suihkutilat näyttävät olevan kosteusvaurioiden "raiskaamia", kannattaisi harkita kunnostusta ennekuin koko tila on homeessa. Esimerkiksi Vesikko on peruskuntoilijalle oikein passeli!

    • rousseauu

      ladylinelle tulee tehdä myös tosi pitkä sopimus, josta ei pääsekään ihan helpolla eroon. toki ihan hyvä jos tiedät pysyväsi terveenä ja voivasi urheilla kaksi vuotta joka kuukausi mutta muuten makseletkin sakkomaksuja! olkaa varovaisia mihin paperiin pistätte nime

      • aloeveraa

        minä kuulin paikanpäällä joensuun ladylinella, että myös määräaikaisen sopimuksen saa kuulemma irtisanoa, jos ei ole tyytyväinen. yrityksen omistaja oli sanonut, että sopimuksen saa kyllä irtisanoa eivätkä väkisin ketään asiakkaana pidä! jos tämä on syy jollekin sopimuksen purkuun niin pitäähän samat säännöt olla kaikilla asiakkailla, eikös vaan. itse en ole ole irtisanomassa mutta jos jollakulla on ollut vaikeuksia päästä sopimuksesta eroon niin kyllä se ilmeisesti onnistuu kun vaan vaatii samoja oikeuksia kuin muillakin. :)


      • rousseauuu

        mitä ihmettä? en minä saanut sopimusta purkaa vaan yritin vuokrata jäsenyyttäni eteenpäin, osaksi aikaa se onnistui mutta muuten piti kuukausimaksut itse maksaa. kyllä on epärehtiä liiketoimintaa että naamakertoimen mukaan onnistuu!!!


    • suihkutilat

      Todella surkeaa joensuussa nuo suihkutilat,ihan öklöttää,niihin ei kannata mennä kuppaa hankkimaan ikiajoiksi,ovat pahasti ylihinnoitelleet itsensä ja luulevat vielä pitkäaikaisia sopimuksia saavansa tehtyä.

      Eihän sitä enkertalaiset tai vähemmän liikuntaa harrastavat jaksa läpi vuotta reutota,ja joku järki kerjäämiseen.

      Älkää edes kuvitelko läpi kesää jokapäivä siis noin 5 kertaa viikossa käyvänne salilla,siihen ei oikeasti kykene läpi vuotta kovinkaan moni ,siinä tulee maksaneeksi ilmaa hyvinkin.

    • wilfa

      Hinta ei minua nyt niin harmita, pääasia että saisin rahoilleni vastinetta, ja siksi haluaisin kuulla kokemuksianne. :) Forever, energy, ladyline?

      • Maukarja

        Energy on hyvä. Hinta Joensuun mittapuun mukaan keskitasoa.


      • Anonyymi
        Maukarja kirjoitti:

        Energy on hyvä. Hinta Joensuun mittapuun mukaan keskitasoa.

        Energy on TOSI HUONO


      • Anonyymi
        Maukarja kirjoitti:

        Energy on hyvä. Hinta Joensuun mittapuun mukaan keskitasoa.

        Kaikki on Joensuussa hyviä saleja paitsi Energy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on Joensuussa hyviä saleja paitsi Energy

        Tiedän kokemuksesta sen että Energylle ei kannata mennä treenaamaan


      • Anonyymi
        Maukarja kirjoitti:

        Energy on hyvä. Hinta Joensuun mittapuun mukaan keskitasoa.

        Jos käytte Energyllä treenaamassa,niin pitäkää huolen siitä että ne eivät kuseta teitä,monalta olen kuullut että ne kusettaa ja vedättää vähän niinkuin joka asiassa.


      • Anonyymi
        Maukarja kirjoitti:

        Energy on hyvä. Hinta Joensuun mittapuun mukaan keskitasoa.

        Minuakin Energy kusetti vuosia sitten,lopetin heidän kanssa asioimisen ja siirryin muualle treenaamaan.


      • Anonyymi
        Maukarja kirjoitti:

        Energy on hyvä. Hinta Joensuun mittapuun mukaan keskitasoa.

        Korviini on kantautunut monelta entiseltä Energyn käyttäjältä,negatiivista palautetta kyseisen yrityksen toiminnasta,se on laitonta ja epärehellistä,en suosittele kyseistä yritystä kenellekään.


      • Anonyymi
        Maukarja kirjoitti:

        Energy on hyvä. Hinta Joensuun mittapuun mukaan keskitasoa.

        Tuo Energy oli Korona-aikaan kusettanut minuakin,salit oli kiinni ja perivät minulta siltä aikaa rahaa,kun olin tehnyt vuosisopimuksen,no nyt käynkin eri salilla.Jos asioitte Energyllä niin olkaa tarkkan ETTÄ TEITÄ EI KUSETETA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Energy oli Korona-aikaan kusettanut minuakin,salit oli kiinni ja perivät minulta siltä aikaa rahaa,kun olin tehnyt vuosisopimuksen,no nyt käynkin eri salilla.Jos asioitte Energyllä niin olkaa tarkkan ETTÄ TEITÄ EI KUSETETA

        Minuakin ovat kusettaneet,ja monia muitakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin ovat kusettaneet,ja monia muitakin

        Tuo Energyn liiketoiminta vaikuttaa huijaukselta,tai niin olen monelta niin kuullut


      • Anonyymi
        Maukarja kirjoitti:

        Energy on hyvä. Hinta Joensuun mittapuun mukaan keskitasoa.

        Energy harjoittaa liiketoimintaansa laittomin keinoin,tai niin olen monelta tämän kuullut


    • rahkariini

      mene joensuun ladylinelle jos treenaaminen ei kiinnosta. sauna, solarium, hierontatuolit löytyy mutta heidän "kuntosali" houkuttaa ihmisiä vain nojailemaan ja juoruilemaan. Sali on pieni eikä perusjuttujen lisäksi ole mitään tarjolla. Sali on autotallin kokoinen joten varustelun voi päätellä siitä. Jumpatkin suunnattu vanhemmalle väelle, eikä hiki pääse yllättämään :D suosittelen foreveriä, siellä on sali ja ryhmäliikunta ja asiantunteva henkilökunta! aloitin käymään raskauden jälkeen kun kiloja oli todella paljon, eikä kynnys ollut suuri sillä foreverillä ilmapiiri on mukava ja kannustava, vaikkei olisikaan kovin "fit"!

    • kesähelka

      Energyllä on hyvä sijainti ja jumpat on hyviä ja tehokkaita, ohjaajat on huippuja! Miinusta kun sali on usein aivan tukossa, ei kannata mennä jonon jatkoksi klo 16-20 välillä... Jos mahdollista käydä muihin aikoihin niin suosittelen!! Fittarilla henkilökunta ylimielistä, kuulumisia kysellään kyllä "Joensuun kermalta" mutta muita asiakkaita ei paljon edes tervehditä... Isot tilat ja paljon laitteita, mutta siisteystaso on kyllä halvan kellarisalin luokkaa...

    • jupelo50

      Edullisin sali on Joensuun Puntti-Poikien sali noljakassa n. 150€ vuosi.

      • fjafnjfjnfaj

        Nojakan salilla kävi 90 - luvulla skiniä , mannea ja kaikelaista pillerikauppiasta. Enemmän miesten sali.


    • ihanliikaa

      Edullisin on ulkolenkki ja paino tippuu.Hinta 0 egee.

    • Forever21

      Tykkään tosi paljon Foreveristä! SIellä on ihan mahtavat ohjaajat ja huippu ilmapiiri :) Joensuun lady linella vähän niin ja näin, ryhmäliikunta ainakin kiertää vähän kehää eikä mitään uutta oikein tule valikoimiin. Johtunee kai siitä ettei siellä ole montakaan ohjaajaa, joten ei myöskään tule uusia ideoita vaan aina jankataan sitä samaa.. Energyä en ole testannut mutta kehuja olen kuullut! Naisten kuntokoulu taas melko hinnakas verrattuna sen tarjoamiin palveluihin. Fittarilla taas taidetaan käydä vain näyttäytymässä, eli tavalliselle jumppailijalle en suosittele... Käy kokeilemassa Foreveriä, saa käydä tutustumassa ilmaiseksi!

    • gjcjx

      paras kuntosali oli viilinki, mut harmi kun niitten toiminta loppu

      • plää

        sielläkin ylimielinen akka.....


      • kuntoliikkuja111111

        Viilinki oli mielestäni Joensuun paras sali koska siellä oli sopivasti asiakkaita ja sopivan maallinen meininki. Ainoastaan heidän vaaleahiuksinen vanhempi nais PT/asiakaspalvelija oli ilmeisesti ihan täysi mulkero. Mukava pinnallisesti mutta kuulin pari kertaa miten hän vittuili suoraan jumppaohjaajille, uskomatonta perseilyä. Paikalle tuleva Energy todennäköisesti kaikin puolin parempi, saa nähdä tuleeko sinnekin tupa täyteen kuten keskustan Energylle. Itse kävisin muuten keskustan Energyllä mutta ei sinne mahdu sekaan enää :) Kunto-Aitassa käyn nyt vähän "pakon" edessä, kun se on lähellä kotia ja löytyy tarpeelliset laitteet. Keskustan Energy liian täysi ja Fittari väärässä suunnassa. Forever olisi paperilla ja paikan päällä kokeilleena ihan ok mutta ei vaan nappaa henk koht. En tiedä miksi :)


    • pettynytlady

      Joensuun lady line taitaa olla kallein sali, mutta eivät kyllä anna rahalle mitään vastinetta. Tilat ovat pienet ja varustelu on todella huono. Asiakaspalvelun taso on todella järkyttävää ja ohjaajat kuiskuttelevat tiskillä keskenään, saattavat nauresekella asiakkailleen, todella törkeää! Jos heiltä jotain käy kysymässä, antavat vaikutelman että asiakas häiritsee heidän "työntekoaan" ja olemus on sen mukainen. Eivät piittaa asiakastyytyväisyydestä pätkääkään, palautetta ei saa antaa, saatuun palveluun pitää vain tyytyä... Joensuussa yleensä saa hyvää ja iloista asiakaspalvelua mutta lady linen työntekijöiltä ei tätä ilmeisesti voi vaatia. Ja pitkät määräaikaiset sopimukset luonnollisesti pelastaa yrityksen asiakaskadolta, sillä eihän tuollaista meininkiä kukaan muuten katsoisi!

      • norskia

        samaa mieltä, niin yrittäjällä itsellään kuin työntekijöilläkin pahemman asteinen asennevamma...


      • tutustuja

        Itse olen käynyt LadyLinella tutustumassa muutaman kerran ja asiakaspalvelusta voin sanoa olevani täysin eri mieltä. Ohjaajat ovat olleet mukavia ja ottavat asiakkaat huomioon. Joka kerta kun olen apua pyytänyt (mikä näin aloittelijana pyydän usein), olen sitä saanut ja vaikka välillä heillä on tuntunut olevan kiire.
        Itselläni ei opiskelijana vain raha riitä kuntosaliharrastuksiin, mutta muuten ottaisin ehdottomasti asiakkuuden sinne!


    • jokkejjjj

      Pistetääs päivitystä tänne hieman.. Vesikko ja rantakylän uimahallin sali ihan ok, toki melko pieniä ja siellä käy paljon eläkeikäistä porukkaa. Energy on hyvä ja todella suosittu sali, melkein aina täynnä. Evo, nykyinen fressi on hyvä ja siisti ja siellä käy kaikenikäistä ja tasoista porukkaa, niillä tosin tuo maksujärjestelmä ja ovikortin toiminen sekoilee joskus mutta itse salina fressi on hyvä ja siisti. Hintataso on aika kova joensuussa kuntosaleilla pl. uusi easyfit 29e kk, mutta tästä salista ei ole kokemuksia.

    • hintansa.väärtejä

      Thaikkulat. Kyllä mähnät irtoaa!

    • Energytmuualla

      Kumma kun Energy ole pitkään aikaan julkaissut sivuillaan henkilökuntaa nimineen, avoimmutta se olisi sekin :) Eikä ympäripyöreä palvelujen esittely.

      • Anonyymi

        Elkää menkö Energylle treenaamaan,itse kävin joskus siellä treenaamassa,tosi huono kuva tuosta Energystä minulle jäi


    • EiIkinä

      Energy ainut sali joka ei ole sitoutunut dopingin vastaiseen toimintaan joensuussa, MISTÄKÖHÄN JOHTUU:)

    • Ei-enerkyä

      Energy on ainakin huono kuntosali.

      • Anonyymi

        No niin on minustakin Energy huono kuntosali


    • jarppi

      Persaukisellehan kaikki on kallista.kannattaa muuttaa sinne hesaan jos siellä on halpaa.tosin siellä maksaa asuminen ja muu oleminen sitten rutkasti enemmän,ja kaupanpäälle joka paikassa saa jonottaa.25 vuotta etelässä asuneena sieltä ei jäänyt kaipaamaan mitään.energy hyvä sali.ei ehkä halvin mutta ihan kelpo.suihkuja en ikinä käytä vaan menen treenin jälkeen kotiin saunomaan.taitaa tämäkin palsta olla pelkkien marisijoitten paikka.

    • Polviongelma

      Foreverille peukku, Energyllä hyvät laitteet mutta ylikehuttu Karhu. Lyttää Joensuun muiden fysioterapeuttien ammattitaidon ja salit . Ps. Itse Karhulla käynyt enkä toiste mene.

      • Anonyymi

        No en minäkään enää Karhulle mene,sillä miehellä on epärehellisen miehen maine,minua huijasivat aikoinaan ja varmaan monia muitakin,käyn nykyisin eri salilla.


    • Super1

      Energy ja karhut ihan hanurista, aivan uskomatonta ylimielisyyttä heiltä ... ja kaiken lisäksi mainos kasvoina kaikki aineiden käyttäjät, ainut sali joensuussa joka ei ole sitoutunut antidoupping sopimukseen, ei kannusteta edes puhtaaseen urheiluun... MISTÄKÖHÄN JOHTUU???
      Kyllästynyt entinen asiakas😕

      • Anonyymi

        Nuo Karhut kusettavat ja yrittävät kusettaa asiakkaitaan


    • PunttiS

      Nostetaanpas tätä keskustelua, onko siis tuoreita kokemuksia Joensuun saleista?
      Easyfit olisi suht halpa ja ihan OK laitteet sun muut, mutta kerran kun kävin testaamassa oli tupaten täynnä porukkaa. Keskustan Energyllä ilmeisesti sama ongelma? Niinivaaran Kunto aitta on pieni ja jotenkin hirveän epäsiisti ja nuhjuinen - plus KALLIS, kun vertaa kuukausikorttien hintoja salin laatuun ja tarjontaan. Foreverilla olisi hyvät tilat ja monipuoliset treenimahdollisuudet, mutta sijainti ei ole itselleni ihan optimaalinen. Olisko muita suosituksia?

    • nämätiedot

      Monikaan ei ole ajatellut tilojen sisäilman laatua,jos on ongelmaa esim:astma ym niin useimmat kuntosalit eivät välttämättä sovellu heille,näitä ovat vanhemmat tilat yleensä joita ei ole raskaalla kädellä remontoitu viime aikoina.

      Energylle on tulossa uusi tila entisen anttilan ruokakaupan tiloihin alakertaan.

      Huhut kertovat että tulossa on parempi kuin tuo rantakylänsali,lisäksi on kerrottu että energy rakentaa karhunmäkeen/hukanhaudalle kokonaan uuden rakennuksen jolloin energystä tulee kyllä kirkkaasti joensuun näkyvin tai hallitsevin kuntosali yritys.

      Energyn toimintavoista ei ole tietoa minulla ,mutta aina se henki joka vallitsee saleilla joko työntää pois tai pitää mukana henkilöt usein kauankin.

      Hintoja toki täytyy laskea joensuun kokoisella paikalla,ei pärjää jos hinta ylittyy 30e kuukausi taksalla,ihmiset valitsee halvemman kovin helposti.

      Myös sitoutumis pakot saavat porukat jäämään pois,ei saisi olla kuukautta pidempää sitoutumispakkoa.Kaksi kuukautta on jo liikaa useimmille.

    • PunttiS

      Tuolla aiemmin mainitulla Kunto aitalla ainakin oli paitsi yleisesti epäsiistiä, myös sisällä melkoisen tunkkaista. Ja ymmärtäähän sen, jos pienessä tilassa on useampi ihminen treenaamassa/hikoilemassa eikä ole tarpeeksi tehokasta ilmanvaihtoa.

    • kuntoplussa

      Ladylinella peruskuntosalilaitteet, perusspinningpyörät, perusohjaajat. Ihanteellisen isot pukutilat ja pukukaapit, yleensä ei mitään isoja ruuhkia, ilmanvaihto etenkin kesällä kurja. Kaikenmoista lisähintaista PT-ohjausta ja ryhmäjuttuja, niihin en ota kantaa, kun en ole käyttänyt. Hirmuisen kallis sali se on, mutta samalla lätkällä voi käydä rajattomasti myös Fittarilla. Fittarilla on ahtaat pukukaapit, monta eri liikuntapistettä, joissa myös vanhoja kulahtaneita kuntosalilaitteita, mutta myös uusia huippuhyviä. Monipuolinen laitteisto vapaita painoja. Paljon lämmittelylaitteita. Salilla käy kaikenmoista porukkaa kaappiäijistä fittnestyttöihin ja ikuisiin laihduttajiin, yleensä ei tarvitse laitteisiin pitkään jonotella. Spinning-pyörät alkavat olla elontiensä päässä, musiikki on spinning-tunneilla liian isoilla desibeleillä, mutta ilmanvaihto on huippuluokkaa. Hot-sali, jossa asiaan kuulumaton buddha-patsas (miksi?). Jumppaohjaajat erinomaiset, mutta miesohjaajia kaipaisin. Erinomainen parkkipaikka!

      Niinivaaran kuntoaitta perussali, peruslaitteet, perussiisteys. Ohjaaja paikalla turhan harvoin, eli pitää muistaa tarkistaa, milloin voi ostaa lisää kuntosaliaikaa. Kaikenlaista muutakin senioriaittaa sun muuta, jolloin ei voi käydä salilla...

    • Anonyymi

      Energy = paljon porukkaa. Kylän kynäniskat, portsarit ym käy siellä. Rantakylän energy kenties koko suomen hienoin sali?

      BB-gym horkkaukkoja ja tavanporukkaa, pieni mutta ihan ok.

      Uimahallin salit, Peruskuntoilijaa varten, eläkeläisiä jne. Ei sovi kovaa treeville

      Evo nykyinen fressi ok. Itse käyn siellä. Kaikentasoista porukkaa

      • Anonyymi

        En suosittele Energyä kenellekään


    • Anonyymi

      Itselläkin hakusessa sopiva sali selkäleikkauksen jälkeiseen kuntoutukseen. Edullinen paikka, missä hormooniäijät ei hypi silmille??

    • Anonyymi

      Kuntosaleja on Joensuussa monen hintaisia ja laatuisia. Olisi hyvä jos joku, joka on käyttänyt pt-palveluita, kertoisi todellisen kuukausimaksun, koska silloin jokaisen palveluita käyttävän kuukausimaksu nousisi vähintään sataan euroon, eli kalliiksi kävisi opiskeloijoille ja muille pienituloisille.

      Tämä vaikuttaa monen oikeasti kuntosalipalveluita tarvitsevan mahdollisuuteen mennä kaupalliselle salille. Noljakan punttisali on edullisin perussali, niille jotka haluavat treenata ilman "hifistelyitä"..............

    • Anonyymi

      Rantakylän Energy on paras.On kokemuksia ympäri pohjolaa.Työni puolesta olen saanut kiertää ympäri pohjoismaita.Hinta laatu suhde on kirkkaasti paras Rantakylän Energyllä.

      • Anonyymi

        Paljonko maksaa ohjattu harjoittelu kuukaudessa, pitemmällä ajalla............


      • Anonyymi

        Tästä kommentista innostuneena,kävin testaamassa! Hyvä vastaanotto,hyvä ilmanvaihto,väljät kulkuväylät,uudet kuntoilu laitteet,asialliset lukittavat kaapit,suihkut ja sauna! Käsien pesu paikkojaaa vois olla useampia! Taidan liittyä käyttäjäkuntaan.


      • Anonyymi

        ENERGY ON HUIJARIYRITYS


      • Anonyymi

        Korona aikaan sali oli kiinni ja perivät siltä ajalta maksuja salien käytöstä,vaihdoin pois Energyltä toiselle salille koska en halua olla epärehellisten kusettajien kanssa missään tekemisissä.


      • Anonyymi

        No onhan Energyllä hienot laitteet,mutta tuo kyseisen yrityksen liiketoiminta on laitonta ja epärehellistä


    • Anonyymi

      kk jätkien salilla on hyvä feelis .
      Lahjattomat treenaa ja kovat jätkät tekee Massia.
      Kk for3v3r

    • Anonyymi

      Jokseenkin helvetin noloa, että ihmiset maksavat kuntosalilla käynnistä. Kaiken mitä tarvitsee voi tehdä pitkälti omalla kropan painolla ja/tai laittamalla muutaman satasen painoihin/tankoihin. Päälle hiihtoa, pyöräilyä, juoksua, rappuja, fyysistä työtä jne. ja kroppa tikissä. Onhan se hienoa salilla tarinoida, heilutella käsiä ja kysellä keltä nappia löytyy. Mutta sitten tukkimetsässä saha kädessä väännetään itkua.. terveiset vaan eräällekin "tunnetulle bodarille".

    • Anonyymi

      Onko tuoreita kokemuksia Joensuun kuntosaleista? Energyllä kertakäynti kympin (!) eikä alehintaa opiskelijalle/työttömälle. Aika hurja.

      • Anonyymi

        Fressissä ei ole henkilökuntaa lainkaan vaan jos asiaa tai ohjeita,opastusta, niin chattailua Helsinkiin. 24/ 7 käytössä 35€/kk


    • Anonyymi

      JOENSUUN TUULIPORTINKADUN PIZZAPOJAT MUUTTAA KESKUSTASTA ENTISEN TAPIO ELOKUVATEATTERIN Tiloihin REMONTOIDAAN TILOJA

    • Anonyymi

      Karjasali on aika hyvä siellä saa käydä kakilla ilmaseksi.

    • Anonyymi

      No ainakaan Energyä en suosittele,ne kusettaa asiakkaitaan joka asiassa.Tuo kyseinen yritys toimii epärehellisesti asakkaitaan huijaten,tämän olen kuullut monelta.Epärehellinen yritys on kyseessä.

      • Anonyymi

        Minulla on kyllä päinvastaisia kokemuksia ko. firmasta.


    • Anonyymi

      Itse käyn metsässä treenaamassa. Erikseen sitten nämä homppelipoikien tummelilta tuoksuvat salit, jossa vedetään crossfittiä.

    • Anonyymi

      Senkus maksatte salista,itselle riittää raitis ilma ja lenkkeily.Sali on vain hifistelyä ryhmäpaineessa.Joku saanut päähänsä että kaikkien pitää reenata itsensä kipeäksi.

      • Anonyymi

        Miksi pukuhuoneessa haisee sperma? Mietippä sitä! Taitaa miesten puolella purkautua muutakin kuin ryhmäpaineet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pukuhuoneessa haisee sperma? Mietippä sitä! Taitaa miesten puolella purkautua muutakin kuin ryhmäpaineet.

        Fantasiot varmaan sukkahousuista pyöräilijöiden jalassa ja kakista liikenneympyrässä.


    • Anonyymi

      Tuota Energyä en kyllä suisittele,rittävät kusettaa joka asiassa,menkää muualle treenaamaan mutta ei Energylle

    • Anonyymi

      Tuota Energyä en kyllä suosittele
      1 Yrittävät kusettaa joka asiassa
      2 Henkilökunta on töyhkeää
      3 Myyvät ylihintaisia tuotteita
      4 Sali on likaisessa kunnossa
      5 Kyseisellä yrityksellä on huono maine

    • Anonyymi

      Tuolle Energylle pitäisi järjestää liiketoimintakielto,tuolta kyliltä olen kuullut että ne palaavat likaista peliä,heidän liiketoimintansa on laitonta

    • Anonyymi

      Myöskin minulla on huonoja kokemuksia Energystä,ovat kusettajia

    • Anonyymi

      Tuolla Energyllä aiemmin treenasin ja vaihdoin salia koska huono kuva minulle Energystä jäi ei suosittele Energyä kenellekään

    • Anonyymi

      Olen kuullut monelta eri ihmiseltä että Kuntokeskus Energy huijaa asiakkaitaan

    • Anonyymi

      Joskun Energyllä treenasin,vaihdoin salia koska kusettivat minua ja monia muitakin

    • Anonyymi

      Tuolla Energyllä on epäsiistiä,villakoiria lattialla ehkä Jouluna kuseinen sali on kunnolla siivottu

    • Anonyymi

      Energy toimii laittomin ja epärehellisin keinoin

    • Anonyymi

      No Energyllä myydään vetoremmejä hintaan 69,90 samanlaiset saa Prismasta 30 eurolla,vittu mitä kusetusta

    • Anonyymi

      Energyllä kävin muutta en mee toista kertaa.Sali epäsiistissä kunnossa,pukuhuoneet likaiset,kova melu kuului salilta koko ajan ja henkilökunta ylimielistä.Menkää muualle treenaamaan kuin Energylle

    • Anonyymi

      Energy oli Korona-ajan kiinni ja perivät kiinnioloajalta maksuja,muiltakin kuin minulta,saivat tällä tavalla huijaamalla asiakkaitaan hyvät rahat

    • Anonyymi

      PKO pitäisi tehdä omia kuntosaleja sopisi hyvin heidän businekseen. Salit jokaisen hotellin yhteyteen ja s-kortilla sisään.

      • Anonyymi

        On muuten kuuma kundi! <3


    • Anonyymi

      Tuo Energyn liiketoiminta vaikuttaa huijaukselta,tämän väitteen olen kuullut monelta entiseltä Energyn käyttäjältä.

    • Anonyymi

      Ah kireä peppuiset typyt treenaamassa

      • Anonyymi

        pakko käydä aina salin wc kiksauttaa.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe