Uttern 5202 Exclusive / Mercury F60

Tomppa

Onkos kellään kokemuksia tällaisesta veneestä? Moottorista tai koko paketista? vm ´01 molemmat.

5

2862

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joojoo

Meinaatko ostaa Purtsilta paketin?

Luin noista ekoista Mercuryn 60 nelitahdeista, että niissä oli ollut jossain alkuerässä jotain häikkää. (Tehoahan niissä taitaa olla lähes 70.) Kannattaisi melkein ottaa asia puheeksi. liikkeellällä on varmaan tietoa asiasta. Ellei, niin kysy suoraan Vatorilta.
      Venehän on ainakin helvatun hyvä..
      Kävin itsekin kuolaamassa paketin ympärillä jo viime syksynä.. vetouisteluun ajattelin..ja huviajoon...ei vaan oo taateleita tarpeeks..
      Onnea venekauppaan.

• Tomppa

Sitä pakettiahan minä. Pitääpä kysyä moottorista. Kiitos tiedoista.

• botskaaja

vene on semihyvä. Kävin itse katsomassa samaa venettä Puotilassa viime kesänä. Hieman puutteellinen gelcoat, ei kiillä ja rehellisesti sanottuna aika paljon puutteita siinä sinisessä värissä. Kolhuntyylisiä jo uutena. Sisätilat mielestäni aika huonosti viimeistellyt, lokeroiden kannet ja muut vastaavat aika raakaa työtä. Varsinkin lukkomekanismit ja vastaavat. Täytyy tosin samaan hengenvetoon todeta, että on Uttern huomattavasti parempi kuin kotimaiset Bella, Flipper, Yamarin, Finnmaster..., jotka ovat spartalaisuudessaan aika masentavia.

Venemessuilla näyttää muuten olevan tuohon kokoluokkaan aika paljon tarjontaa, alumiini- ja lasikuituvenettä. Omaa suosikkiani en viitsi mainita, mutta luulen tehneeni todella erinomaisen löydön. Toivottavasti naapureilla ei ole yhtä upeata venettä kuin minulla ensi kesänä. Hieman päälle sadalla tuhannella markalla sain koko paketin.

• Tomppa
        botskaaja kirjoitti:

vene on semihyvä. Kävin itse katsomassa samaa venettä Puotilassa viime kesänä. Hieman puutteellinen gelcoat, ei kiillä ja rehellisesti sanottuna aika paljon puutteita siinä sinisessä värissä. Kolhuntyylisiä jo uutena. Sisätilat mielestäni aika huonosti viimeistellyt, lokeroiden kannet ja muut vastaavat aika raakaa työtä. Varsinkin lukkomekanismit ja vastaavat. Täytyy tosin samaan hengenvetoon todeta, että on Uttern huomattavasti parempi kuin kotimaiset Bella, Flipper, Yamarin, Finnmaster..., jotka ovat spartalaisuudessaan aika masentavia.

Venemessuilla näyttää muuten olevan tuohon kokoluokkaan aika paljon tarjontaa, alumiini- ja lasikuituvenettä. Omaa suosikkiani en viitsi mainita, mutta luulen tehneeni todella erinomaisen löydön. Toivottavasti naapureilla ei ole yhtä upeata venettä kuin minulla ensi kesänä. Hieman päälle sadalla tuhannella markalla sain koko paketin.

Niin minustakin viimeistely ei ole paras mahdollinen, mutta kuitenkin huomattavasti parempi kuin mainitsemissasi kotimaisissa. Kaupat on nyt tehty ja olemme onnellisia "uuden" veneen omistajia. Saa nähdä miten ensi kesänä oulunjärven aallot taittuu. Kerrohan toki minkä veneen laitoit? Olisi kiva tietää. Meillä muita ehdokkaita oli Silver shark, bella 512 exel ja yamarin 5150. Päädyimme Utterniin edullisen paketin ja monikäyttöisyyden vuoksi. Kiitos asiallisista kommenteista.

• Ykä

Koneen alkusarjassa oli karkaisuvika alakerran hammspyörissä. Tutulta lohkesi muutaman ajotunnin jälkeen.
        Samaa tietoa on kuulunut myös muista nettiryhmistä. Vika on poistunut (tehtaan piikkin) joten konetta ei sen vuoksi kannata hylkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      109
      940
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe