Onkos kellään kokemuksia tällaisesta veneestä? Moottorista tai koko paketista? vm ´01 molemmat.
Uttern 5202 Exclusive / Mercury F60
5
2862
Vastaukset
- joojoo
Meinaatko ostaa Purtsilta paketin?
Luin noista ekoista Mercuryn 60 nelitahdeista, että niissä oli ollut jossain alkuerässä jotain häikkää. (Tehoahan niissä taitaa olla lähes 70.) Kannattaisi melkein ottaa asia puheeksi. liikkeellällä on varmaan tietoa asiasta. Ellei, niin kysy suoraan Vatorilta.
Venehän on ainakin helvatun hyvä..
Kävin itsekin kuolaamassa paketin ympärillä jo viime syksynä.. vetouisteluun ajattelin..ja huviajoon...ei vaan oo taateleita tarpeeks..
Onnea venekauppaan.- Tomppa
Sitä pakettiahan minä. Pitääpä kysyä moottorista. Kiitos tiedoista.
- botskaaja
vene on semihyvä. Kävin itse katsomassa samaa venettä Puotilassa viime kesänä. Hieman puutteellinen gelcoat, ei kiillä ja rehellisesti sanottuna aika paljon puutteita siinä sinisessä värissä. Kolhuntyylisiä jo uutena. Sisätilat mielestäni aika huonosti viimeistellyt, lokeroiden kannet ja muut vastaavat aika raakaa työtä. Varsinkin lukkomekanismit ja vastaavat. Täytyy tosin samaan hengenvetoon todeta, että on Uttern huomattavasti parempi kuin kotimaiset Bella, Flipper, Yamarin, Finnmaster..., jotka ovat spartalaisuudessaan aika masentavia.
Venemessuilla näyttää muuten olevan tuohon kokoluokkaan aika paljon tarjontaa, alumiini- ja lasikuituvenettä. Omaa suosikkiani en viitsi mainita, mutta luulen tehneeni todella erinomaisen löydön. Toivottavasti naapureilla ei ole yhtä upeata venettä kuin minulla ensi kesänä. Hieman päälle sadalla tuhannella markalla sain koko paketin. - Tomppa
botskaaja kirjoitti:
vene on semihyvä. Kävin itse katsomassa samaa venettä Puotilassa viime kesänä. Hieman puutteellinen gelcoat, ei kiillä ja rehellisesti sanottuna aika paljon puutteita siinä sinisessä värissä. Kolhuntyylisiä jo uutena. Sisätilat mielestäni aika huonosti viimeistellyt, lokeroiden kannet ja muut vastaavat aika raakaa työtä. Varsinkin lukkomekanismit ja vastaavat. Täytyy tosin samaan hengenvetoon todeta, että on Uttern huomattavasti parempi kuin kotimaiset Bella, Flipper, Yamarin, Finnmaster..., jotka ovat spartalaisuudessaan aika masentavia.
Venemessuilla näyttää muuten olevan tuohon kokoluokkaan aika paljon tarjontaa, alumiini- ja lasikuituvenettä. Omaa suosikkiani en viitsi mainita, mutta luulen tehneeni todella erinomaisen löydön. Toivottavasti naapureilla ei ole yhtä upeata venettä kuin minulla ensi kesänä. Hieman päälle sadalla tuhannella markalla sain koko paketin.Niin minustakin viimeistely ei ole paras mahdollinen, mutta kuitenkin huomattavasti parempi kuin mainitsemissasi kotimaisissa. Kaupat on nyt tehty ja olemme onnellisia "uuden" veneen omistajia. Saa nähdä miten ensi kesänä oulunjärven aallot taittuu. Kerrohan toki minkä veneen laitoit? Olisi kiva tietää. Meillä muita ehdokkaita oli Silver shark, bella 512 exel ja yamarin 5150. Päädyimme Utterniin edullisen paketin ja monikäyttöisyyden vuoksi. Kiitos asiallisista kommenteista.
- Ykä
Koneen alkusarjassa oli karkaisuvika alakerran hammspyörissä. Tutulta lohkesi muutaman ajotunnin jälkeen.
Samaa tietoa on kuulunut myös muista nettiryhmistä. Vika on poistunut (tehtaan piikkin) joten konetta ei sen vuoksi kannata hylkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851282
- 1101133
- 761017
- 109940
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693