Olen 19 vuotias nuori mies nimeltä Tommi. Minulla on mustat olkapäihin asti olevat hiukset. Naamani on täysin sileä ja hoikka. Olen 183 cm pitkä ja käytän täysin mustia farkkuja ja värikkäitä paitoja. Ulkonäköni takia minua yleensä erehdytään luulemaan tytöksi, josta syystä minulla ei ole meilkein mitään kokemista tyttöjen kanssa.
Valmistuin tänä vuonna lukiosta ja kesäloma on lopuillaan. Lukioni arvosanat riittivät juuri ja juuri valmistumaan, mutta jatko-opiskelu paikan löytäminen tulee olemaan vaikeaa näillä arvosanoilla.. Tai niin ainakin luulin, kunnes eilen sain kirjeen, jossa minut kutsuttiin opiskelemaan paikkakuntani suurimpaan yliopistoon. Minun pitää tehdä parhaani, jotta tulen pärjäämään yliopistossa.
On aamu ja herään herätyskelloni sointiin. Kurottelen puhelintani sänkyni viereiseltä pöydältä ja katson kelloa. "Kymmentä yli kahdeksan." mumisen itsekseni. Ensimmäinen tuntini alkaa yhdeksältä, eikä yliopisto ole kaukana, joten minulla ei ole kiirettä. Käyn suihkussa, syön aamupalan ja puen päälleni. Kävelen ovesta ulos ja lähden kävelemään yliopistoa kohti.
Yliopisto on seuraavan kulman takana. Saankojan yhtään uusia kavereita ajattelen ja minua alkaa jännittää enemmän. Yliopiston pihalla on tuhansia ihmisiä. Lähestyn hitaasti portteja. Ohitettuani portit vasemmalta puoleltani kuuluu "Oletan että olet Tommi.". Käännän pääni vasemmalle ja edessäni seisoo pitkä mustaan pukuun pukeutunut mies. Nyökkään nopeasti vastaukseksi. "Seuraa minua." käskee mies ja tottelen häntä.
Astun himmeään huoneeseen jossa on toimistopöytä, jonka ääressä istuu tärkeän näköinen nainen. Naisella on pitkät mustat hiukset, jotka ylettyvät hänen tuolilleen asti. Hän näyttää noin 30 vuotiaalta ja hänen kirkkaan vihreät silmänsä katsovat suoraan silmiini. "Istu ole hyvä." sanoo nainen ja osoittaa tuolia, joka on häntä vastapäätä toimistopöydän toisella puolella. "Tervetuloa Tommi, olen tämän yliopiston johtaja. Sinun arvosanasi eivät riitä tämän yliopiston vaatimuksiin, mutta päätimme kutsua sinut erikoiselle linjalle, jolle pääsee vain tarkoin valitut oppilaat. Tällä linjalla opiskelu on kaukana normaalin yliopiston opiskelusta, joten varmistan vielä että haluat varmasti tulla tälle linjalle." kertoo nainen. Mitä hän tarkoittaa erilaisella linjalla? Miksi hän haluaa varmistaa? En edes tiedä mitään tästä linjasta. Miten voisin tietää tahdonko tulla tälle linjalle? Mutta.. Minulla ei ole paljonkaan vaihtoehtoja. "Kyllä tahdon." ilmoitan.
Tämä linja on eri puolella koulua, kuin normaalit linjat, joten en ole nähnyt vielä oppilaan oppilasta. Ensimmäinen tuntini on luokassa 152. Katselen ovien numeroita etsiessäni luokkaa.. 149..150..151..152 siinä se on. Katson kelloa puhelimestani. Kello on 9:49, tunnin alkuun on 11 minuuttia. Luokan ovi aukeaa ja ovella seisoo nuori nainen. Naisella on olkapäihin asti olevat vaaleat hiukset. Hän näyttää noin 25 vuotiaalta ja hän on noin minun pituiseni. "Oletkos sinä uusi oppilaamme?" kysyy nainen nuorehkolla äänellään. Hänen äänensä kuulostaa paljon nuoremmalta kuin hän näyttää. "Oletko kunnossa? Naamasi on aivan punainen." Nainen kysyy ja hymyilee. "E- eh.. Ky- kyllä." vastaan ja tunnen punastuvani enemmän. Nainen hymyilee uudestaan ja sanoo "Tule luokkaan ole hyvä.". Luokassa ei ole muita oppilaita, mutta kello ei ole vielä tasan 10. "Tänä vuonna tähän linjalle on ilmeisesti vain yksi oppilas." sanoo nainen. "Olenko ainoa tällä linjalla?" kysyn. "Kyllä olet" sanoo nainen. "Mitä tällä linjalla opiskellaan?" kysyn. "Tämä linja ei oikeastaan ole opiskelua varten. Jokaisella koululla on tälläinen linja ja koulut kilpailevat keskenään näiden avulla. Linja keräävät pisteitä tekemällä tehtäviä ja kilpailuja joita Johtaja Koulu järjestää." kertoo nainen. "Mikä on Johtaja Koulu? kysyn. "Kukaan ei tiedä kuka johtaja koulua pitää, mutta heidän ansiosta maailma on tasapainossa. Tehtävät ovat jaettu kymmeneen eri luokkaan. Luokat 1-5 eivät ole kovin tärkeitä ja ovat tarkoitettu aloittelijoille, kuten sinulle, mutta luokat 6-10 voivat olla haitallisia maailman tasapainolle, jos ne jättää tekemättä. Johtaja Koulu jakaa tehtävät kouluille ja koulun henkilökunta jakaa ne turvaajille." kertoo nainen. "Ja keitä ovat turvaajat?" kysyn. "Turvaajat ovat opiskelijoita jotka suorittavat tämän linjan testin, joten sinustakin tulee turvaaja heti kun olet suorittanut testin, jonka johtaja antaa aivan kohta. En itsekkään tiedä vielä mikä testisi tulee olemaan." kertoo nainen. Umm.. En tiedä vieläkään mitä täällä kuuluu tehdä.. Millaisiakohan tehtävät tulee olemaan? Naisen puhelin soi. Nainen juttelee hetken puhelimessa, jonka jälkeen hän laittaa puhelimen kaiuttimelle. "Nyt on aika julistaa testin aihe uudelle opiskelijallemme." kuuluu puhelimesta. "Testissä sinun tarvitsee.... Antaa neitsyytesi naiselle joka seisoo edessäsi ja harrastaa seksiä kunnes saat orgasmin. Spermat voit päästää sisälle tai ulos." kuuluu puhelimesta. Nielaisen ja katson naista, joka näyttää pelostuneelta ja tärisee. JATKUU!
Fantasia koulu
Zoboxo
1
620
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä vittua tämä on, Tapio?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626067Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813606Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242731- 212219
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402175Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61679Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85128281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201246- 281165