Sairas, sairaampi, sairain uni -koskaan.-

LoveLikeBlood

Näin aivan järkyttävän unen viimeyönä, joka tuntui aidommalta, kuin yksikään uni koskaan.
Nukuin normaalisti mieheni vieressä, joka sairastaa epilepsiaa.
Unessa mieheni vatsasta tuli kaksi paksua verisuonta läpi vatsan. Verisuonet olivat ummessa ensin, mutta sitten mieheni katsoi minua silmiin, ja huusi samalla tavalla, kuin epilepsiakohtauksen saadessaan ja veri alkoi puskea ja virrata molemmista niistä, kuin paineella tulevasta vesiletkusta. -Minä huusin, kuin avuton ihminen, kuka katselisi miehensä kuolinhuutoa. Veri roiskui valkoisille seinille, naamalle, käsille, koko keholle.
Yritin paikata näitä suonia, ja ne olivatkin tarkemmin katsottuina vanhanaikaiset rautalankapäät omaavat sähköjohdontapaiset, jotka piti pyörittää kiinni. Kokeilin pyörittää niitä yhteen takaisin, jotta verenvuoto loppuisi (Vähän sama efekti, kuin kaijuttimissa virran kytkentä johtoihin.)
En onnistunut ja siinä hän huusi, kuin traumatisoitunut avuton demoni.
Minä soitin ambulanssia verisillä käsilläni kykenemättömänä tekemään mitään sille tosiasialle, että ambulanssi ei auttaisi ja hän kuolisi verenvuotoon.
Ambulanssikuskit kuitenkin tulivat asunnolle, ja kysyivät: "Missä tämä mies on???!" Minä osoitin heille tämän tapauksen ihmisen, eli mieheni ja hän näytti kehoaan, johon oli muodostunut kaksi reikää niihin kohtiin, jossa suonet olivat, ja tokaisi: "Ei minua mikään vaivaa." Hänessä ei ollut enään verta pisaraakaan ja hän oli kunnossa.
---
Hän sai kaksi epilepsiakohtausta tänään, soitin ambulanssin ja hän on nyt sairaalassa, SATTUMAAKO? ---Enpä usko.
Pahoittelen unen sairaasta kulusta, mutta haluaisin tietää, mitä tämä tarkoittaa.

5

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulipa.mieleen

      Tämä voi nyt kuulostaa kaukaa haetulta, mutta nythän on tieteessä huomattu miten aivoihin vaikuttaa vatsan ja suoliston hermopisteet ja siis suoliston ja aivojen välinen yhteys on tärkeämpi kuin on luultukaan. Tuli vain mieleen että näitkö unessa "ratkaisun" epilepsian hoitoon siten, että se saataisiin hoidettua esim. sähköisesti vatsan hermopäätteitä aktivoimalla?

    • LoveLikeBlood

      Yhtälö on täysin mahdoton.

      • dcdcsd

        Et sinä voi sanoa noin ellet perustele.


    • Tulkintaa

      Hei,

      Unisymbolina veri edustaa elämää. Tarkemmin ilmaistuna "elämän voimaa" ,mutta myös intohimoa, rakkautta ja viriliteettiä.

      Kun unessa alkaa joltain veri hallitsemattomasti virrata tai roiskua, viestii se unennäkijälle mm. niin suurta emotionaalista uupumusta jossa ko. henkilö on niin väsynyt että elämänvoimat ikään kuin ovat virtaamassa hänestä pois.

      Unessa ympäriinsä hallitsemattomasti roiskuva veri kertoo tunne-elämän hädästä ja unessa ihmisen tila, jossa hän on tavalla tai toisella "vuotamassa kuiviin" on avunhuuto tunne-elämän nälälle.

      Eli hänelle tulisi antaa extra määrä huomiota ja hellyyttä sekä kiintymyksen osoituksia . Rakkaus (rakkauden teot) on tässä tapauksessa se tehokkain laastari.
      Ja tässä unessa unennäkijä kyllä tekeekin kaikkensa että "verenvuoto loppuisi" eli hänessä kyllä sitä rakkautta on tosissaan paljon mitä antaa.

      Unen lopuksi ei apuun hälytettyjä ambulanssi-ihmisiä tarvita ja mieskin tokaisee olevansa kunnossa vaikka veri on vuotanut viimeistä pisaraa myöten pois,

      tämä ennakoi sitä, että mikäli ihmiset panttaavat elämässään rakkautta ja kiintymyksen osoituksia me opimme kyllä olemaan odottamatta hellyyttä osaksemme ja pysymään hengissä ilman rakkautta ---mutta sitäkö me haluamme. Emme todellakaan!

      Loogisin selitys kuitenkin tässä tapauksessa unelle on että uni ennakoi tuota läheisen sairauskohtausta.
      Hyvä että hän on nyt asianmukaisesti hoidon parissa. Jaksamista ja kyllä kaikki varmasti menee parhain päin, me kaikki varmasti toivomme, että hän paranee pian ja toivotamme Sinulle kaunista Vappua.

    • Minulla ei ole tänään aikaa paneutua uneesi.

      Tai siis ei aika kirjoittaa analyysiä.

      Olen pahoillani, luin kuvauksesi unesta ja se vaikutti ahdistavalta siinä missä puolustavaltakin.

      Voin sanoa, että unessa oli kyse seksistä ja sen suorittamatta jättämisessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3269
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3001
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2278
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1504
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1345
    Aihe