Mustaa valkoisella?

valkoinenpoika

Moi, onko täällä muita jotka tykkäävät interracial-jutuista? Olen USAssa asuva suomalainen mies joka on ollut jo pidempään sitä mieltä että valkoiset naiset ja mustat miehet sopivat yhteen parhaiten! :)

12

752

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä pidämme niistä. Laita viestiä tai kuvia.

• Voinko kirjoitella sinulle yksityisesti?

• Olen samaa mieltä. Katoin just kun lisa ann sai 5 mustaa miestä kimpassa.

• Lisa Ann on tosi hottis milf. Tykkään itsekin katsella Lisaa "tositoimissa."

• Voitko laittaa osoitteen uudestaan. Ylläpito on poistanut sen edellisen jostain syystä.

• Siksipä-juuri

Ei "jostain syystä" vaan siksi, että osoitetietojen julkaiseminen on vastoin säännöstöä.

Ja onhan se tuolla listalla. Se täällä sallitaan.

• Joo siis tökkää tuota mun käyttäjätunnusta niin voit laittaa osoitteesi mun postiin.

• kflkdslfklfk

Samaa mieltä. En kiihotu valkoisista miehistä ollenkaan. Ei vaan tunnu missään.

• Täsmälleen samaa mieltä alkuperäisen kirjoittajan kanssa! Mahtavaa ollut katsella vierestä kun Naiseni saanut kyytiä mustalta Mieheltä :) Silloin ymmärtänyt että valkoisen miehen paikka on tosiaan olla aisankannattaja...

• Näyttää tosi hyvältä. Kuuluu myös. Tosin jossain välissä tulee tunne et omat kivekset räjähtää.

• Moi aisankannattaja_hki, olisi kiva vaihtaa kanssasi ajatuksia. En tiedä miten suhun saa yhteyden kun täällä ei kerran saa vaihtaa sähköpostiosoitteita...

• aloittaja666

Ajattelin herätellä tätä ketjua... Toivottavasti Suomeen tulee lisää "väriä."

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2185
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      63
      781
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      780
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      686
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      508
      678
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      60
      560
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      560
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe