Hei kaikki! Ostin vähän aikaa sitten Play Station 2-konsolilleni Gta Liberty City Storiesin. Siinä hetken pelailin ja tein muutaman tehtävän, mutta sitten kun menin tallentamaan peliä, peli sanoi, että file not presented. Yritin monta kertaa tallentaa ja tyhjensin muistikortinkin, mutta sanoo vain, että file not presented. Onko jollain teistä joku helppo ratkaisu/kikka tähän ongelmaan. Minulla on myös Gta V Ps nelosella ja sillä tallentaminen onnistuu aina. Voisiko joku auttaa minua tässä ongelmassa? Kiitos!
Tallentamisongelma Gta Liberty City Stories
ottomikkonen
1
127
Vastaukset
Tai file not present tai file not presented, en muista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666713
- 562038
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes451949- 541172
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521170Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511125Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927