Eurajoki on hyvä paikka asua, lisäksi maailman ensimmäinen ydinjäte hauta..
Olkiluoto, Hanhikivi, ehkä Areva..
Muuttakaa Eurajoelle
sörssi
4
237
Vastaukset
- lue0
en muuta, on tylsä paikka.
- Mamu-mies
Onko siela huva sossu?
Antako ne minäle raha?
Minä kulla siten muutta heti sine.- valitettavastioniin
sulle ei rahaa tipu, ku oot suomimies mamu
Eikös luvattu veroja kunnalle rutosti,kun saivat säteilevän voimalan sinne ja 100.000 vuodeksi saasteita,kyllä on vartijoille hommia . Mikä muu teollisuus saa saasteensa varastoida tuleville polville. Rikas kunta,kun joka kilowatista saa verot,toinen hyvä bisnes on kirkko,mitään jeesusta ei koskaan näy,mutta silti kansa maksaa. Joku on vain keksinyt,millä köyhä kansa pidetään kurissa satuolentojen avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313