Tiedän että tämä ei tule jäämään tänne ja eipä se minua haittaa ollenkaan koska toivon vain että ihmiset ehtii lukemaan miksi minä en halua enää täällä käydä ja tiedän että tulen saamaan kiukkusia viestejä että mitä sinä puututaan tähän palstaan ja älä käyttäydy kuin 5 vuotias kakara... Joo todella hauskaa lukea lähes aina kun kirjoitan jotain niin sitä minun kirjoitusta haukutaan ja miten tämä liittyy kokkola palstaan tämä kirjoitus no sillei että olen täysin kyllästynyt siihen että järkevät keskustelut poistetaan ja ei niin asialliset keskustelut jätetään ja minulle on aivan saman tekevää tämän palstan sotku. Riidelkää ja haukkukaa toisianne mutta minä luovuta ja en jaksa lukea enää että olen muka 5 vuotias kakara joka kirjoittaa tänne.. Ja kaikkea muuta mitä olen lukenut kuinka olen liian penska ja liian herkkä ja liian omituinen kuulumaan tähän porukkaan ja olkaa hyvä ja nauttikaa keväästä. Tulen jos tulen käymään palstalla ja en lupaa mitään.
Kiitän että jaksoit lukea tämän!
Minulla ei ole muuta sanottavaa
95
1307
Vastaukset
Älä lähde palstalta! Kyllä tänne sopii mukava ihminen kuten sinä. :)
Ilmannimi kirjoitti:
En jaksa. Sori. Pidempi kirjoitus on profiilissani
Ei ole kirjoitus enää profiilissa,
- Tsemppiä
Ilmannimi kirjoitti:
Ei ole kirjoitus enää profiilissa,
Jää kuules tyttö hyvä vaan palstalle, täällä on pari hyypiötä jotka aukoo naamaansa muut on ok.
Elämässä on muutakin kuin tämä palsta ja mitä järkeä tässä enää on kun kuten aikaisemmin sanoin niin täällä ei saa puhua ja sitten ku aloitan keskustelun niin jotku ketkå lie ottaa siitä herne nenään... Mutta sellaista elämä on ja minkä ihmeen takia minä täällä ottaisin mihinkään kantaa kun olen melkein aina väärässä. Elämässä on muutenkin miten sen sanoisin takatalvi tuli minun elämääni takaisin ja en todellakaan vähiä energiaa halua tähän palstaan tuhlata.. ei huvita väsyneenä lukea kaikenlaista turhaa ja mieluummin vaikka nukun kun täällä käyn. Paitsi kun nukkumatti ei tule ja jos jaksan tulen käymään täällä joten niin en tule. En ole lähdössä kokonaan mutta ny en vain jaksa tätä kokkolan palstaa
- RIP_
Joo, ei oo pakko!
Tiedän miltä sinusta tuntuu.. Kun tulin tänne pastalle, niin alussa myös loukkaannuin haukuista.. En ollut ennen paljoa palstoilla ja en tajunnut että siellä on myös ilkeitä ihmisiä, joten se koski.. olet myös herkkä kuten minä.. käy vaan palstalla ja juttele vain meidään rekattujen kanssa, älä välitä ilkeistä palstalaisista ollenkaan.
Tällä palstalla on monta aloitusta mitkä ei koske millään tavalla tätä kaupunkia. Nyt meidät rekatut on vain yhden tai parin henkilön toimesta otettu silmätikuksi. Minä en ainakaan luovuta. Täällä on oikeus kirjoittaa ihan niinkuin muillakin. Maailmansivu kun on ollut olemassa ilkeitä ihmisiä ja niitä tulee vastaan milloin missäkin.
Enlä kyllä tiedä mitä kukakin hyötyisi siitä vaikka rekatut lähtisikin. Varmaan pahantahtoisen ihmisen mielessä se pienen ilon siitä voisi saada, kun porukka häipyisi, mutta ketä sitten sen jälkeen jahtaa...
En siis anna sitä iloa tälle kiusaajalle että lopettaisin. Me rekatut kun usein kirjoitetaan vain yhdessä aloituksessa ja siitä ei pitäisi olla kenellekkään mitään häiriötä.No tytsi tuumasi että yhessä ketjussa kirjoittamiset pitäis lopettaa kun nää kuitenki poistetaan jo seuraavana päivänä..
butch-cassidy kirjoitti:
No tytsi tuumasi että yhessä ketjussa kirjoittamiset pitäis lopettaa kun nää kuitenki poistetaan jo seuraavana päivänä..
No kyllä mä uskon että ylläpitokin huomaa jossai vaiheessa että näitä ilmiantoja tehdään kiusan takia. Laitoin jo eilen ylläpidolle pitkän jutun tästä mitä täällä tapahtuu ja yleensäkin tästä mitä kohtelua täällä on rekattuja kohtaan..niinku on kaikki nähty. Kyllähä kaikki ymmärtää että tuo ettei kirjoita kaupungista niin on vain tekosyy. Ja hyvä jos mahdollisimman moni antaa sinne kunnon asiallista palautetta jos tää jatkuu.
tinttu-liina kirjoitti:
No kyllä mä uskon että ylläpitokin huomaa jossai vaiheessa että näitä ilmiantoja tehdään kiusan takia. Laitoin jo eilen ylläpidolle pitkän jutun tästä mitä täällä tapahtuu ja yleensäkin tästä mitä kohtelua täällä on rekattuja kohtaan..niinku on kaikki nähty. Kyllähä kaikki ymmärtää että tuo ettei kirjoita kaupungista niin on vain tekosyy. Ja hyvä jos mahdollisimman moni antaa sinne kunnon asiallista palautetta jos tää jatkuu.
No meikä laittoi sinne selostusta menemään myöskin ja tytsille ne oli kuulemma jo vastanneetki ja kyselleet poistettujen ketjujen linkkejä tai ees otsikkoja jos se niitä muistaa. Sellainen juttu tuli vaan vielä mieleen että älkää enää kommentoiko mitenkään tota meikän alapuolella olevaa kirjoittajaa..
butch-cassidy kirjoitti:
No meikä laittoi sinne selostusta menemään myöskin ja tytsille ne oli kuulemma jo vastanneetki ja kyselleet poistettujen ketjujen linkkejä tai ees otsikkoja jos se niitä muistaa. Sellainen juttu tuli vaan vielä mieleen että älkää enää kommentoiko mitenkään tota meikän alapuolella olevaa kirjoittajaa..
Ei tuossa alapuolella mitään ole. :)
tinttu-liina kirjoitti:
Kirjoitin profiilin miksi on parempi minun ehkä pitää taukoa.
Ilmannimi kirjoitti:
Mulle tuli siitä ihan tippa silmään. Toivon että olosi paranee ja että jaksat meidän kanssa taas kirjoitella..<3
Ilmannimi kirjoitti:
Väsyttää aivan kamalasti
Ilmannimi kirjoitti:
Väsyttää aivan kamalasti
Voi että! Jaksamisia! Onko sinulla lääkitystä unettomuuteen?
No tuu ny kuiteski Ilmannimi meitä toisinaan moikkaan :) Sä ku kirjoitat nii nättejä runojaki... :)
- hyväniin
Ei varmasti haittaa tee olla poissa välillä ja uudestaan saapuessakin ei täällä kannata liikaa roikkua.
- KokkolalaisetNukkuu
Kokkolassa ei ole muuta hyvää kuin ankara työvoimapula joka alalla.
- plussa2
Juu olet oikeassa. Keskusteluissa kuten chatissakin pitäisi olla ikärajat. Ja muutenkin chattyylinen kirjoittelu aihealueesta poiketen pitäisi osata lopettaa, vaikka tuota ikää olisikin. Mikä motivoi chattailemaan keskustelupalstalla. Ainakin narsistimainen piirre, itsensä esiintuominen siten että kirjoitukset jäävät näkyviin mitä ei chatissa tapahdu. Sitä en mene vannomaan kenen kohdalla tämä pitää paikkansa. Mitäpä muita syitä tuohon käytökseen voisi olla? Voisiko olla niin että on niin hidas kirjoittamaan ettei chattailu onnistu, niin mutta onhan siellä ikärajat ja erikseen tietyt vähemmistöryhmät.
- domamiini
Kittiechihunen kirjoitti:
Puhutko nyt ripulistista vai meistä rekatuista?
Jokainen sellainen kyllä tunnistaa omaksi tavakseen. Tyhmää itselleen on valehdella, ja mitäpä se kellekään kuuluu et kuka muu muka.
Hmmm... Olet niin oikeassa Plussa2 :)) On TODELLA moraalitonta ja paheksuttavaa chattailla keskustelupalstalla :)) Mua hävettää niin kaamean paljon, että ihan pakahdun... Sen vuoksi tämä jää mun viimeiseksi viestiksi, I-K-I-N-Ä. Nauti sun olosta Ressun kanssa Plussa2 ja aurinkoista kesää sulle muutenkin :))
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hmmm... Olet niin oikeassa Plussa2 :)) On TODELLA moraalitonta ja paheksuttavaa chattailla keskustelupalstalla :)) Mua hävettää niin kaamean paljon, että ihan pakahdun... Sen vuoksi tämä jää mun viimeiseksi viestiksi, I-K-I-N-Ä. Nauti sun olosta Ressun kanssa Plussa2 ja aurinkoista kesää sulle muutenkin :))
Juu..mä oon kans ihan nolona täällä ja paloauton värisenä. Mä häivyn kans välittömästi. ;)
- Miinus_2
Vittuilee päin näköä sille yhdelle vakkari kirjoittajalle.
- saisko-tappelun
Plussa vastaan tytöt?
saisko-tappelun kirjoitti:
Plussa vastaan tytöt?
Hah..siinä ois parasta plussan juosta pakoon ja lujaa. :))
Miinus_2 kirjoitti:
Vittuilee päin näköä sille yhdelle vakkari kirjoittajalle.
Siis kenelle meistä?
tinttu-liina kirjoitti:
Hah..siinä ois parasta plussan juosta pakoon ja lujaa. :))
Niin on! :) En tajua mitä sitä häiritsee ystävällinen juttelu.. Itsehän se riitelee mm. ripulistin kanssa, eikä kirjoita mitään kla-juttuja..
Niin on! :) En tajua mitä sitä häiritsee ystävällinen juttelu.. Itsehän se riitelee mm. ripulistin kanssa, eikä kirjoita mitään kla-juttuja..
Mua nii huvitti ajatus, että tää pimulauma rökittäis jonku inisijän..:)) On tää vaan semmonen lauma et jos viisas on, nii juoksee pakoon.:)) Jk.Oikeastaan kyl yllätyin suuresti tuosta kirjoituksesta. Olen pitänyt plussan tyylistä kirjoittaa ressulle..
- Miinus_2
Siis kenelle meistä?
Sille jyväjemmarille.
- yksinköchattaan
Huoneeseen mahtuu vielä 70 keskustelijaa.
Huone on tyhjä.
0 chattaajaa alueella Kittiechihunen kirjoitti:
Niin.. En tajua minäkään... En vain tajua että miksi minut on otettu hampaan koloon?
no neuvoppa jäbää jos kerkiät et mitenkä toi chatti toimii ku en oo semmosta ennen käyttäny? ku aikaa ei oo ku tään aamupalan syönnin ajan ja huone on tyhjänä et mitenkä saan tään kommentin näkymään et saat sen luettua? tämmösenä narsistina ja vähä hitaan sorttisena persoonana vaan kyselen..
Tuota just eilen aattelin että eikös chatissa pitäis olla kaikkien paikalla...eli täysin mahdoton juttu.
tinttu-liina kirjoitti:
Tuota just eilen aattelin että eikös chatissa pitäis olla kaikkien paikalla...eli täysin mahdoton juttu.
Samaa mieltä olen... ja eihän se ole mahdollista millään...
Ilmannimi kirjoitti:
Samaa mieltä olen... ja eihän se ole mahdollista millään...
Ja eihän siellä edes ole ketään... Siis siellä chatissa... keskustelu palsta on parempi ku ihmiset pystyy jutella toisten kanssa vaikkei olla samaan aikaan suomi24 sivulla
tinttu-liina kirjoitti:
Ja onhan tämä muutenki kivempi paikka jutella kuin chatissa...
No on on.. :-) Voi vilkaista milloin vaan että onko kukaan heittäny mitään kiinnostavaa kommenttia.. Kaikki kuitenki kun on hiukkasen eri aikaan paikalla :-)
Ilmannimi kirjoitti:
Minulle
Älä välitä, olet mukava ihminen. Aina piisaa noita jotka haluavat aiheuttaa kiusaa kommenteillaan..
Älä välitä, olet mukava ihminen. Aina piisaa noita jotka haluavat aiheuttaa kiusaa kommenteillaan..
Saanko ottaa nykyiset?
Ilmannimi kirjoitti:
Saanko ottaa nykyiset?
Väsyneenä tulee kirjoitus mokia! Tarkoitin saanko ottaa nokoisia ?alku ilta unet?
Ilmannimi kirjoitti:
Väsyneenä tulee kirjoitus mokia! Tarkoitin saanko ottaa nokoisia ?alku ilta unet?
Jos et liian pitkiä nokosia ota, ettei mene yöunet pilalle..
Jos et liian pitkiä nokosia ota, ettei mene yöunet pilalle..
Nukkumatti ei käy minun luona
Ilmannimi kirjoitti:
Nukkumatti ei käy minun luona
Sinun kannattaisi käydä lääkärillä unettomuutesi takia, unettomuus ei ole hyvä terveydelle..
Sinun kannattaisi käydä lääkärillä unettomuutesi takia, unettomuus ei ole hyvä terveydelle..
Joo niin pitää käydä...
- plussakelitohi
Siivoa suusi saatanan pervo..
A-R-I-E-L et hauku etkä ketään muutakaan noin törkeästi. A-R-I-E-L älä välitä ja älä lähde täältä palstasta.
- AjanvietepalstatOk
Ilmannimi kirjoitti:
Ja eihän siellä edes ole ketään... Siis siellä chatissa... keskustelu palsta on parempi ku ihmiset pystyy jutella toisten kanssa vaikkei olla samaan aikaan suomi24 sivulla
Rekisteröityjen on helppo avata chatti ja pitää sitä päällä vaikka ei siellä jatkuvasti olisikaan läsnä. Kirjoitukset ovat luettavissa niin kauan kun on kirjautuneena. Siellä voitte sopia liipalaapa-aikoja keskenänne enemmänkin ja jakaa yksityisesti omat emailinne, voitte lähettää suoraan runonne lempitietyille. Ja tuliko taaskaan mieleen huuhaapalsta kenellekkään? Ei tietenkään, vaan kokkolaisten ärsyttäminen on aina etusijalla.
- tajuatkositä
Nim.merk. Ajanvietepalstaok olet outo.
- Kylmä_totuus
AjanvietepalstatOk kirjoitti:
Rekisteröityjen on helppo avata chatti ja pitää sitä päällä vaikka ei siellä jatkuvasti olisikaan läsnä. Kirjoitukset ovat luettavissa niin kauan kun on kirjautuneena. Siellä voitte sopia liipalaapa-aikoja keskenänne enemmänkin ja jakaa yksityisesti omat emailinne, voitte lähettää suoraan runonne lempitietyille. Ja tuliko taaskaan mieleen huuhaapalsta kenellekkään? Ei tietenkään, vaan kokkolaisten ärsyttäminen on aina etusijalla.
Niin hiljaista täällä nykyään on että porukan poisajamisella ei tätä paikkaa elävämmäksi ainakaan saada.
- valohoitoon
Käytkö varmasti ihan täysillä? Ihme helvetin narinaa kaikesta!? Kato ittees peilistä ja mieti missä vika?
tajuatkositä kirjoitti:
Nim.merk. Ajanvietepalstaok olet outo.
Nimmarit: AjanvietepalstatOk ja tajuatkositä, aika ilkeätä tekstiä.. Mitä hitsin pahaa siinä on että kiva porukka on löytänyt toisensa Kla-palstalla?? Ja toista oudoksi haukkuminen on todella ilkeätä.. Ilmannimi vaikuttaa mukavalta ja kiltiltä, jättäkää hänet rauhaan! Mukavia ihmisiä täällä palstalla ei paljoa ole, onko kiva jos kaikki täältä häipyvät?
Laittakaa omaa aihetta palstalle ja lakatkaa valittamasta!
Rekatut palatkaa takaisn vaan. :)- opettelelukemaan
Nimmarit: AjanvietepalstatOk ja tajuatkositä, aika ilkeätä tekstiä.. Mitä hitsin pahaa siinä on että kiva porukka on löytänyt toisensa Kla-palstalla?? Ja toista oudoksi haukkuminen on todella ilkeätä.. Ilmannimi vaikuttaa mukavalta ja kiltiltä, jättäkää hänet rauhaan! Mukavia ihmisiä täällä palstalla ei paljoa ole, onko kiva jos kaikki täältä häipyvät?
Rekatut palatkaa takaisn vaan. :)Nim.merk.tajuatko sitä tarkoitti oudolla Ajanvietepalstatok:ta.
opettelelukemaan kirjoitti:
Nim.merk.tajuatko sitä tarkoitti oudolla Ajanvietepalstatok:ta.
Näinhän se olikin, sori!
Uupsista vain ;)) Olen täällä taas, joten puhuin sulle kakkaa Plussa2. Toivottavasti et kertonut sun vanhalle mummolle tai yläkouluikäiselle lapselle, että lutkittelit mua äitienpäivänä :)) That doesn't sound too good...
Ilmannimi kirjoitti:
A-R-I-E-L et hauku etkä ketään muutakaan noin törkeästi. A-R-I-E-L älä välitä ja älä lähde täältä palstasta.
Sulla on Ilmannimi ihanan hyvä sydän ja kirjoitat oikeasti maailman kauneimpia runoja :))
- Lue_rauhassa_läpi
a--r--i--e--l kirjoitti:
Uupsista vain ;)) Olen täällä taas, joten puhuin sulle kakkaa Plussa2. Toivottavasti et kertonut sun vanhalle mummolle tai yläkouluikäiselle lapselle, että lutkittelit mua äitienpäivänä :)) That doesn't sound too good...
Lähetin s-postia sinulle omalla nimelläni.
Sanon sinulle nätisti jos sinua ärsyttää että kirjoitan täällä niin kuka käskee sinun lukemaan minun mielipiteitä? Toiseksi kuka edes pitää suomi24 sivua koko ajan auki? En minä ainakaan... Chatti joo siellä on tylsää edes käydä kun ei siellä ole ikinä ketään... Täällä voi jutella myös muittenki kanssa kunnolla ja muutenkin ehkä olen omituinen mutta viihdyn täällä mieluummin kun täällä voi käydä silloin kun huvittaa ja näkee onko joku vastanu.
Minä olen ilmannimi ja ylpeä itsestäni ja jos jotakuta ärsyttää minun jutut ni ilmainen neuvo Ä L Ä lue niitä. ..AjanvietepalstatOk kirjoitti:
Millä ihmeen oikeudella sinä kiellä että minä juttelen täällä? Minulla on täällä ystäviä joiden kanssa haluan jutella.. Minä en yleensä hauku ketään tai ole ilkeä mutta näin nätisti alkaa todella ärsyttämään että sinä selität minulle millainen ihminen minä olen. Minulla on yhtä oikeus täällä kirjoittaa kuin sinulla. Yksi pyyntö älä lue minun juttuja jos ne ärsyttää sinua noin paljon... Ei minua haittaa vaikket minulle vastaa... Ystävällisesti pyydän ole kiltti ja lopeta toi ilkeästi kirjoittaminen minusta tai kenestäkään muusta.. Taitaa olla se liikaa pyydetty mutta voisitko jättää minut rauhaan. Kiitos
Rekatut palatkaa takaisn vaan. :)Meikälle iski hiukkasen masis äitienpäivän jälkeen elikkä ei oo ollu erityisemmin fiiliksiä läppää heittää. Tuli vaan voimakkaasti sellainen tunne että mistä kaikesta oon jäänyt paitsi. Niinku kodista ja perheestä.. :-/
Ilmannimi kirjoitti:
Ihan outoa valitusta täällä...
No meikäpä sanoo valittamisen sijasta että oot mukava ja runollinen tyttö.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
Meikälle iski hiukkasen masis äitienpäivän jälkeen elikkä ei oo ollu erityisemmin fiiliksiä läppää heittää. Tuli vaan voimakkaasti sellainen tunne että mistä kaikesta oon jäänyt paitsi. Niinku kodista ja perheestä.. :-/
Tuo perheen puute on ikävä asia.. Miten sitten nyt aikusena, onko sinulla paljon tuttavia?
Tuo perheen puute on ikävä asia.. Miten sitten nyt aikusena, onko sinulla paljon tuttavia?
No ei mitenkään paljoa ole.. Meikä on tutustunu uusiin ihmisiin lähinnä Arielin kautta kun ite oon tällainen melko varautunut luonne etten uskalla oikein kiintyä kehenkään. Monia tilanteita on tullu vastaan joissa olis tarvinnut vanhempien neuvoa ja tukea elikkä sellaista mikä useimmille meitsin ikäisillekkin on vielä itsestäänselvyys.
butch-cassidy kirjoitti:
No ei mitenkään paljoa ole.. Meikä on tutustunu uusiin ihmisiin lähinnä Arielin kautta kun ite oon tällainen melko varautunut luonne etten uskalla oikein kiintyä kehenkään. Monia tilanteita on tullu vastaan joissa olis tarvinnut vanhempien neuvoa ja tukea elikkä sellaista mikä useimmille meitsin ikäisillekkin on vielä itsestäänselvyys.
Minulla vähän sama ongelma.. koulukiusaamisen takia en paljoa tututustunut ihmisiin tai saanut kavereita.. Olin yksinäinen sielu.. Vasta aikuisena olen löytänyt mukavia ihmisiä ja muutaman hyvän ystävän.
Rekatut palatkaa takaisn vaan. :)Täs on ollu vaan kaikennäkösii kiireellisii menoi et ei oo kerenny tulla tänne ees kurkisteleen :)
butch-cassidy kirjoitti:
Meikälle iski hiukkasen masis äitienpäivän jälkeen elikkä ei oo ollu erityisemmin fiiliksiä läppää heittää. Tuli vaan voimakkaasti sellainen tunne että mistä kaikesta oon jäänyt paitsi. Niinku kodista ja perheestä.. :-/
Voi Butsi.tuo oli kyllä ikävä juttu.:((Toivottavasti sulla on jo parempi mieli..ees pikkasen..
butch-cassidy kirjoitti:
jäbälle oot ku oma veli vaikka typykän päältä ollaanki vähä nahisteltu.. ;)
artagnan kirjoitti:
Täs on ollu vaan kaikennäkösii kiireellisii menoi et ei oo kerenny tulla tänne ees kurkisteleen :)
no jäbäki tuli vasta puolilta öin pelto töistä et semmoset kolmen tunnin unet..
tinttu-liina kirjoitti:
Voi Butsi.tuo oli kyllä ikävä juttu.:((Toivottavasti sulla on jo parempi mieli..ees pikkasen..
No tää on vaan tällainen juhlapyhiin liittyvä vaiva elikkä meikä on taas entisellään.. ;-)
Minulla vähän sama ongelma.. koulukiusaamisen takia en paljoa tututustunut ihmisiin tai saanut kavereita.. Olin yksinäinen sielu.. Vasta aikuisena olen löytänyt mukavia ihmisiä ja muutaman hyvän ystävän.
No meikän voit lukea jo niiden ystävien joukkoon.. :-)
Kiitti! <3 Tuo koulkiusaaminen kyllä vaikutti minun mielialaan.. Osasyy että sairastuin.. :(
butch-cassidy kirjoitti:
No tää on vaan tällainen juhlapyhiin liittyvä vaiva elikkä meikä on taas entisellään.. ;-)
Kiva kuulla. :) Noi vaivat menee sit viimeistää ohi, ku sulla on muksuja ja vaimo. :))
Kiitti! <3 Tuo koulkiusaaminen kyllä vaikutti minun mielialaan.. Osasyy että sairastuin.. :(
Eipä noi kiusaajat taida tajutakkaa, miten tollasella kiusaamisella voi saada ikuiset traumat jollekki. :(
tinttu-liina kirjoitti:
Kiva kuulla. :) Noi vaivat menee sit viimeistää ohi, ku sulla on muksuja ja vaimo. :))
No sitä meikä koitti tytsilleki ehdottaa kun se perässä Kokkolaan muutti että tehdään heti pari muksua ja sitten kolmas perään mutta siihen iski pakokauhu ja se oli sitten siinä.. ;-D
tinttu-liina kirjoitti:
Eipä noi kiusaajat taida tajutakkaa, miten tollasella kiusaamisella voi saada ikuiset traumat jollekki. :(
Juu, eivät tajua.. :(
butch-cassidy kirjoitti:
No sitä meikä koitti tytsilleki ehdottaa kun se perässä Kokkolaan muutti että tehdään heti pari muksua ja sitten kolmas perään mutta siihen iski pakokauhu ja se oli sitten siinä.. ;-D
Itselläni ei ole muksuja, kun en sairauden takia jaksaisi niitä hoitaa.. Joten olen koira-äiti. ;)
Itselläni ei ole muksuja, kun en sairauden takia jaksaisi niitä hoitaa.. Joten olen koira-äiti. ;)
Mullekin riittää mun miau :)) Mulla on aika mukavuudenhaluinen luonne, joten olen sitten Butchin tuleville lapsille... Hmmm... Ehkä kummitäti :))
- 8u7f76576f
Ilmannimi kirjoitti:
Millä ihmeen oikeudella sinä kiellä että minä juttelen täällä? Minulla on täällä ystäviä joiden kanssa haluan jutella.. Minä en yleensä hauku ketään tai ole ilkeä mutta näin nätisti alkaa todella ärsyttämään että sinä selität minulle millainen ihminen minä olen. Minulla on yhtä oikeus täällä kirjoittaa kuin sinulla. Yksi pyyntö älä lue minun juttuja jos ne ärsyttää sinua noin paljon... Ei minua haittaa vaikket minulle vastaa... Ystävällisesti pyydän ole kiltti ja lopeta toi ilkeästi kirjoittaminen minusta tai kenestäkään muusta.. Taitaa olla se liikaa pyydetty mutta voisitko jättää minut rauhaan. Kiitos
http://keskustelu.suomi24.fi/ajanviete/aloittelevat-keskustelijat olloshyvä
8u7f76576f kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/ajanviete/aloittelevat-keskustelijat olloshyvä
Mitähä jos hankkisit elämän itelles, ku tuo sun linkitysjuttu joka paikkaan ei auta yhtään mitään.
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mullekin riittää mun miau :)) Mulla on aika mukavuudenhaluinen luonne, joten olen sitten Butchin tuleville lapsille... Hmmm... Ehkä kummitäti :))
Miau miautkin on todella ihania, ottaisi jos ei olisi allergiaa.. Onneksi voin edes pitää chihuahua koiraani.. <3
- Toivoton_tapaus
tinttu-liina kirjoitti:
Mitähä jos hankkisit elämän itelles, ku tuo sun linkitysjuttu joka paikkaan ei auta yhtään mitään.
Se on joka ketjun riesa, käsinukke, jolle säännöt on elämää suurempi jutska. Pöntiö-palstallakin aukoo päätänsä ja tarjoilee joskus monta vuotta vanhaa Iisalmi-linkkiä.
Toivoton_tapaus kirjoitti:
Se on joka ketjun riesa, käsinukke, jolle säännöt on elämää suurempi jutska. Pöntiö-palstallakin aukoo päätänsä ja tarjoilee joskus monta vuotta vanhaa Iisalmi-linkkiä.
Ihan vakavasti sanottuna niin tuo tyyppi ei kyllä ole terve millään lailla. Ei normaali ihminen tuolleen vaivautuis vahtimaa mitään kirjotteluita. Toivon että pääsee asianmukaiseen hoitoon.
- yhyyyäää
tinttu-liina kirjoitti:
Ihan vakavasti sanottuna niin tuo tyyppi ei kyllä ole terve millään lailla. Ei normaali ihminen tuolleen vaivautuis vahtimaa mitään kirjotteluita. Toivon että pääsee asianmukaiseen hoitoon.
Suosittelen teille tätä
http://keskustelu.suomi24.fi/ajanviete/henkilokohtaiset
Todella ikävää tuollainen loukkaava kirjoittelu. Minä niin pahoitin mieleni. sneef. - linkitrules
tinttu-liina kirjoitti:
Auttaa mitä auttaa. Entäs sitten. Kerroin vain oman kantani. Siihen on oikeus.
yhyyyäää kirjoitti:
Suosittelen teille tätä
http://keskustelu.suomi24.fi/ajanviete/henkilokohtaiset
Todella ikävää tuollainen loukkaava kirjoittelu. Minä niin pahoitin mieleni. sneef.Ystävällinen neuvo: Mee hoitoon. Olet niin päästäs sairas.
- kokkolassatapahtuu
tinttu-liina kirjoitti:
Ystävällinen neuvo: Mee hoitoon. Olet niin päästäs sairas.
"olen täysin kyllästynyt siihen että järkevät keskustelut poistetaan ja ei niin asialliset keskustelut jätetään ja minulle on aivan saman tekevää tämän palstan sotku. Riidelkää ja haukkukaa toisianne mutta minä luovuta ja en jaksa lukea enää" ----- kertoo keskustelun aloittaja. Mitä ovat ne järkevät keskustelut?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813698
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322489Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä932093Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201617Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261448- 281441
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71394Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671357Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?191168