Aika tarkalleen tasan kuukausi aikaa. Alkaako kirjojen sisältö olla hallussa ja miten lukemiset on edenny? Mulla ainakin paniikkia pukkaa kun on ihan järkyttävästi vielä asiaa mitä pitäis opetella, mut tuntuu et aika ei millään riitä.
Turkuun hakijat miten menee
3
431
Vastaukset
- Duracell_pupu
Lukemisen ja opiskelun taito on se Alfa ja Oomega. Kuuntelethan lukiessasi musiikkia. Musiikki tehostaa kummasti muistamista. Jokaiselle luettavalle asialle oma nimikkobiisinsä. Kun sitten tentissä pitää joku asia tietää/muistaa/osata niin hyräilet asiaan liittyvää biiisiä mielessäsi. Aivot yhdistävät biisin muistettavaan asiaan. Lukot aukevat ja muistikuvat virtaavat esiin. Musiikin ja muiden temppujen avulla et myöskään väsy. Jaksat kuin duracell pupu. Pelkkä monotoninen ja askeettinen lukeminen on uuvuttavaa hommaa!
- Huttttu
Ihan hyvältä tuntuu. Kirjojen sisältö oli tosin tuttua jo ennestään, ei ollut yhtään outoa aihepiiriä, oikeustapauksetkin vähiin päin tuttuja. Tosin en usko, että olen ainoa, nyt pitää sitten vain osata kaikki pilkut ulkoa.
- Huonosti
Paskasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850