Hei. Olen 21 vuotias mies. Pelaaminen ollut ongelma jo muutamia vuosia. aiemmin velkaa ollut noin 300 euroa, mutta kun 21 täytin ja sain enemmän lainasivuja käyttööni, on velka noussut noin 3000 euroon.. en tiedä mitä tehdä. toukokuun laskuista uupuu lähes 500 euroa. 2000 euroa velasta on opr, 600 limiitti, 300 suomivippi.. Haluaisin todella lopettaa, mutta en vain yksinkertaisesti kykene. kotoa en enään ole vuoteen oikein poistunut, masennus ja ahdistus on liian suuri.. enkä silti vain kykene lopettamaan.. Avopuoliso on myös lopen kyllästynyt, kun minulla joka kuukausi hakkaa tulot miinusta.. mitäs sitten kun päättääkin lähteä? Olen niin poikki tähän
Alkaa jaksaminen loppua
3
177
Vastaukset
- älä.anna.periksi
Apu on lähellä:
- Peluurin auttava puhelin 0800 100 101
- www.pelivoimapiiri.fi
- lisätietoa netissä mm. www.thl.fi > aiheet > rahapelit, www.paihdelinkki.fi > tietopankki > tietoiskut > pelaaminen, muut toiminnalliset... > peliriippuvuuden hoito
- A-klinikka, terveysasema tai mielenterveystoimisto, joiden työntekijöille peliongelmakaan ei ole outo asia
Eli ei oo vaikeeta saada vaikkapa keskusteluapua heti tänään, voimapiiri toimii tekstareillakin yms. Ongelmat on tarkoitettu ratkaistavaksi, joten tuumasta toimeen ja siten kohti mukavampaa ja valoisampaa kesää! Hei nimimerkki, Kyllästynyt95
Ikävää, että olet joutunut tuollaiseen tilanteeseen. Mutta hyvä asia on se, että olet jo kyllästynyt ja väsynyt pelaamiseesi ja tilanteeseesi. Pelasta itsesi, tee se mahdollisimman pian, ota yhteyttä paikkoihin joissa saat itsellesi apua ja tukea, joista nimimerkki älä.anna.periksi jo kertoi. Olet vielä nuori ja elämä on edessä. Sinun kannattaa mahdollisimman pian hakeutua avun piiriin. Pelaaminen on erittäin tuhoavaa, se pilaa niin paljon kuten itse tiedät. Voit itse valita miten jatkat, apua on saatavilla. Jokainen pelitön päivä on hyvä päivä.
Tsemppiä,
Pirkko-pappi- ex-masentunut
Terve!
Voit lueskella muiden tarinoita täältä foorumeilta. Huomaat pian, että rahamääräisesti omat velkasi ovat monien muiden velkamääriin verrattuna olemattomat. Ei sillä, etteikö velkaantuminen olisi huono juttu jokatapauksessa, mutta nyt sinulla on mahdollisuus korjata kurssia, vieläpä aikaisessa vaiheessa!
Mitä ahdistukseen ja masennukseen tulee, niin suosittelen lääkärissä käymistä puhumassa asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83316MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758