HINNAN NOUSUA

kreku

Mielenkiinnolla on tullut katsottua silloin tällöin', paljonko on hinta noussut tulevaan syyskuun Kreikan matkaamme. Oltiin ajoissa liikkeellä ja matkamessuilla varattiin viikon matka neljän tähden hotelliin sisältäen aamupalat, lennot ja kuljetukset hotelliin. Nyt varattuna tuo paketti maksaisi 536 € enemmän kahdelta henkilöltä. Eli kyllä kannatti varata matka ajoissa :) Käyttörahat matkalle tuli tienattua :)

13

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvvee_matkoo

      Vai niin. Me varattiin matka kreetalle rethymoniin 20.4 -16. (lähtö 16.10-16) Maksettiin matkasta ja kaikkikuuluu paketista kahdelle henkilölle yhteensä 1208e. Laskenut tämä hinta ainakin oli

      • veikkasein

        Sama reissu,rethymnon, 16.10. Lento (ei ateriaa) kuljetus hotellille, all in paketti , 3 tähden hotellissa. Meiltä kahdelta 1268e. Taisi olla 250e hinta LASKENUT


      • tapahisensa

        Taitaa olla apollomatkat joka syyskuussa järjestää matkoja santoriiniin. Muut toimistot jo lämpösemmissä kohteissa. Varmasti on rauhallista (myös paikkoja paljon kiinni) tuolloin - lomasesonki ohi


      • kreku
        tapahisensa kirjoitti:

        Taitaa olla apollomatkat joka syyskuussa järjestää matkoja santoriiniin. Muut toimistot jo lämpösemmissä kohteissa. Varmasti on rauhallista (myös paikkoja paljon kiinni) tuolloin - lomasesonki ohi

        Suosittelevatkin, että Santorinille kannattaa mennä syksyllä, tosin eihän syyskuu mitään syksyä siellä ole :) Kreikassa ollaan oltu monena vuonna vasta lokakuussa, parhaimmat kelit sillon, ei liian kuuma :) Monet hotellit olivat jo sulkeneet ovensa ja osa kaupoistakin kiinni, mutta aina on tarvittavat saatu niistä kaupoista jotka ovat olleet auki ja vieläpä aika hyvillä alennuksilla :)Apollomatkat järjestää lokakuun alkuun asti ja Aurinkomatkatkin järjestää koko syyskuun ajan.


    • kreku

      Ja alkuperäisellä oli kohteena Santtoriini neljällä tähdellä :)

      • laskee

        MUTTA, hinnan noususta Kreikan matkoissa oli kyse. Joka EI pidä paikkaansa. Tuolla 3 tai 4 tähteä ei ole merkitystä, me ainakin käymme kämpällä vaihtamassa vaatteita ja nukkumassa, huoneen tai hotellin tasolla ei juurikaan merkitystä - Kreikassa.


    • kolmentähden

      Vai noussut 536e matkan hinta Kreikkaan ! Sillä summallahan pääsee jo 1 ihminen Kreikkaan. Taidat olla melkoinen satusetä

      • arpapeliä

        ja syyskuuhun on vielä monta kuukautta, voi nousta, laskea, nousta ja taas laskea


      • provoa_vaan

        Santoriiniin syyskuulle matka 3 tähden hotelliin norm. 590e nyt 510e, joten tuollainen hinnannousupuhe on täyttä zaipaa. Paikkana minusta myös huono, kauheat korkeuserot. Syyskuu vähän myöhäinen ajankohta santoriiniin


      • kreku

        Kun en satuillut, vaan täyttä totta, kai minä nyt näen hinnan matkanjärjestäjän sivuiltakin jo. Matkamessutarjous kyseessä, jotka sai vain neljän tähden hotelleihin ja messuilla paikan päällä vain voimassa. Ja tiedän, että olisin halvemmallakin Santorinille päässyt, mutta minä halusin tasokkaan hotellin :) Koska on aivan erityinen syy, miksi haluan juuri tälle matkalle luxusta!Juuri alkukevät ja syksy ovat monen mielestä parasta aikaa Santorinille... ei ole liian kuuma ja turisteja vähemmän.

        Mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia, majoittuu sitten missä tähtiluokassa tahansa... Pääasiahan on, että itse on tyytyväinen valintaansa. Ja minä olen:)


      • tapahisensa

        EI ainakaan mistään "säästöstä" voi puhua. Santoriiniin pääsee komeasti 1 tuolla "säästöllä". Olisikohan mahdollista että maksoit hiukan liikaa. Hotellihuoneessa kukaan järkevä ei lomaansa vietä. Tapansa kullakin tuhlata tai säästää. Varaamme joka syksy matkamme äkkilähtönä - säästöä tulee


      • Kreku

        Santorinille pääsee juu 500 eurollakin, mutta jos vaatimustaso on, että hotelli on omalla rannalla ja muualla kuin Kamarissa niin alkaa tiukkaa tekemään :) Ja siihen vähän luxusta päälle. Häämatkaa mennään viettämään, niin haluttiin kieltämättä vähän luxusta reissuun :), anteeksi, minusta olemme ansainneet hyvän hotellin ja haluttiin ottaa tällä kertaa ihan se kymppi vaihtoehto, se mistä ollaan aina haaveiltu :) Eli hotellinkin piti olla vähän prameempi :) Ja kyllä, hotellissa vietetään ainakin yöt ja pitkät aamut, kun häämatkalla ollaan :) You know:) Kerroin vain, että saatiin luxusta edullisesti ja olen tyytyväinen, että matka varattiin ajoissa :)
        Äkkilähdöt on tosi hyviä, mutta eivät nyt tässä meidän tapauksessa olisi tulleet kysymykseenkään. Kun lähtö pitää olla just tiettynä päivänä ja hotellilta vaaditaan tiettyjä juttuja, niin mieluummin nyt näin; ajoissa liikkeellä, saatiin just sitä mitä haluttiin :)


      • järkeväätoimintaa

        Ei muuta kuin parhaat onnittelut "kyyhkyläisille".
        Nauttikaa lomastanne ja muutenkin kaikkea hyvää tulevaisuuteen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe