Ketju on tarkoitettu lähinnä miehille.
Minkälaisia kokemuksia teillä on terveydenhoito- ja sosiaalialan töistä? Minkälaisissa paikoissa olette olleet töissä?
Miehet hoitoalalla
2
231
Vastaukset
- Roentgenhoitaja
Röntgenhoitajana olen ollut töissä sädehoidossa ja diagnostiikassa. Teknisenä alana ei työpaikalla mies herätä juurikaan kummastusta. Naispuolisia työtovereita voi pitää työsuhde-etuna, vaikka säkkimäiset työpuvut eivät juuri intohimoja herätäkään. Virkistäytymispäivinä veden äärellä saattaa hämmästyksekseen huomata, että onhan heillä muotojakin. Kuormasta syömistä ei kuitenkaan pidetä suotavana.
- Anonyymi
Lähihoitajana päiväkodissa lastenhoitajana, nyt työn ohessa opiskelen sosionomi/varhaiskasvatuksen opettajaksi. Keikkatyötä olen tehnyt kahteen hoivakotiin.
Olen viihtynyt alalla, erityisesti varhaiskasvatus on mun juttuni! Vanhuspuolella työ fyysisesti raskaampaa. Siellä törmää miehiin hieman useammin, päiväkodeissa todella harvoin. Sanoisin, että jos kiinnostuksen kohteenasi on ihminen kokonaisuutena, hänen hyvinvointinsa ja terveytensä, niin tervetuloa sos.ter.-alalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 182076
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs561824- 821463
- 1771444
- 211429
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3091407Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti1001037Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä621004Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää34985- 349884