Ketju on tarkoitettu lähinnä miehille.
Minkälaisia kokemuksia teillä on terveydenhoito- ja sosiaalialan töistä? Minkälaisissa paikoissa olette olleet töissä?
Miehet hoitoalalla
2
238
Vastaukset
- Roentgenhoitaja
Röntgenhoitajana olen ollut töissä sädehoidossa ja diagnostiikassa. Teknisenä alana ei työpaikalla mies herätä juurikaan kummastusta. Naispuolisia työtovereita voi pitää työsuhde-etuna, vaikka säkkimäiset työpuvut eivät juuri intohimoja herätäkään. Virkistäytymispäivinä veden äärellä saattaa hämmästyksekseen huomata, että onhan heillä muotojakin. Kuormasta syömistä ei kuitenkaan pidetä suotavana.
- Anonyymi
Lähihoitajana päiväkodissa lastenhoitajana, nyt työn ohessa opiskelen sosionomi/varhaiskasvatuksen opettajaksi. Keikkatyötä olen tehnyt kahteen hoivakotiin.
Olen viihtynyt alalla, erityisesti varhaiskasvatus on mun juttuni! Vanhuspuolella työ fyysisesti raskaampaa. Siellä törmää miehiin hieman useammin, päiväkodeissa todella harvoin. Sanoisin, että jos kiinnostuksen kohteenasi on ihminen kokonaisuutena, hänen hyvinvointinsa ja terveytensä, niin tervetuloa sos.ter.-alalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1402806Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2692473Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261466Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351452- 1211182
- 1081143
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131012Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La59906Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.297877