Taunus -81 kolisee

Tane-81

ostin vm-81 taunuksen joka kolisee etupäästä monttuun ajettaessa.katsastusta ei haitannut kun sain eilen vuoden leiman mutta ei sillä ole mukava monttusta tietä ajella.eli mikä kolkottaa.

17

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 254522

      35 vuottahan se siellä kolkottelee. Katsos, vanhuus ei tule yksin.

      • tane-81

        Kiitos.tätä vastausta en odottanutkaan


      • 254522

        Ei mitään, ole hyvä vaan.


    • Etkätätä

      Vaihda kaikki mitä saat irti.

    • Lisäätietoa

      Jos vähän vielä tarkemmin kertois. Ei tässä nyt tarvitse niitä ikävuosia miettiä, kun katsastusmies on kelpuuttanut. Ei siis pahoja ruosteita tai välyksiä, vaan joku harmittomampi.

    • näisevaamenee

      ns. "koiranluut" siel finaalissa.. helppo ja halpa laittaa..

      • eiksje

        Mitenkäs sä laittaisit "helposti" ja "halvasti" ne "ns" "koiranluut" "?" Kerro ihan "piruuttas" vaihe vaiheelta, kuinka se menee, kun sä kerran tiedät kuinka helppoa ja halpaa se on, niin helpostihan sä sen meillekin kerrot? Aikaa 5 h selata tohkeissaan nettiä, sen jälkeen voin sanoa, haista sä mitään osaamaton paska.


      • hähmäsanon

        Aika loppunut "näisevaamenee" aamutasoittelijalta. On varmasti jo sammunut tasoittelu Suomiviinansa kanssa.

        Miten joku voi olla noin kännissä lauantai aamuna klo 6:32?


    • käsimikäseon

      Linja-autot kulkee...

    • älä-ole-huolissas

      ei se ole tään mallin Taunuksessa mikään vika...se on ominaisuus , joka on siinä jo vakiovarusteena.
      Yks mun eno sano... kun osti tollasen sillon ku niitä tuli myyntiin...ei tällä voi ajaa kuoppaisella tiellä ku tekarit ei pysy suussa, mut se kolina on siitä hyvä kun ei kuule anopin jäkätystä

    • ei-huolta

      se on ominaisuus, ei vika, näin sano mun enokin aikoinaan ku osti uutena Taunuksen. Jousituskin niin kova että tekarit piti ottaa irti jos kuoppaista tietä piti ajella.

    • 545445

      Aina ne enot. Nehän putos veneestäkin.

    • Team-Thunder

      Oisko iskarit vetämässä viimeisiään?

    • Tane-81

      Lisätietona että täristää/ravistaa myös rattia ajettaessa ja jarruttaessa.renkaat tasapainossa,samoin jarrulevyt.
      Eli puslien vaihtoon ryhdyttävä,apurungon puslat.reaktiotangot.yksi kerrallaan jos vaikka kolina ja tärinä poistuisi.

    • niiskuneitikö

      Mitä jos vaihtaisit vaikka pari vuosikymmentä uudempaan??

      • Tane-81

        Ei pysty.oon köyhä autolla ajelija vain,markka taskussa,markka taskussa.viime aikoina viima on käynyt lompakon tienoilla


    • Automies_Pentti

      Hyviä vehkeitä. Hyvä että joku pitää näitä kunnossa. Itsekin ostaisin jos ei kilometrejä kertyisi niin kovasti. Kulutus kun ei ole ihan nykypäivän tasolla. Suht pienellä menee silti jos kaikki on säädöissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4633
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe