Tintuska kyselee suntista.. :)

Niin rakkaat ihmiset..Mitäs tykkäätte kaupungin läpi virtaavasta suntista? Tykkäättekö että kaunistaa kaupunkia vai pitäisikö vetää umpeen?

Vastauksia kiitos...;)

18

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meitsi heitti vastakyssärin omassa avauksessa.. ;-D

• No niinpä teit, mutta vastaappa nyt Kokkola-kysymykseen. ;)

• Kyllä KOKKOLAN läpi pitää joku viemäri mennä, sitä ei kyllä KOKKOLAN kannata umpeen laittaa. KOKKOLAN kannalta olisi parasta että KOKKOLAN kaupunki järjestäisi äänestyksen KOKKOLALAISILLE siitä miten tulisi toimia tuon KOKKOLAN ikioman viemärin suhteen. Tämä nyt on vaan KOKKOLALAISEN mielipide teille KOKKOLALAISILLE, nähdäään juhannusKOKOLLA KOKKOLALAISET!

• Siinäpä selkeä vastaus meille kaikille kokkolalaisille! :)) Eipä muuten hullumpi idea tuo kysely ..;)

• Nääonniinnähty

Kun teitä kerran palstan säännöt, taso ja moderointi noin häiritsee niin mitäpä jos siirrytte paremmille palstoille?

• Anna_jo_olla
        Nääonniinnähty kirjoitti:

Kun teitä kerran palstan säännöt, taso ja moderointi noin häiritsee niin mitäpä jos siirrytte paremmille palstoille?

Kun tuota ei kukaan jaksa enää kuunnella.

• No hyväähän meikä vaan tykkää. Vesi siinä on yhtä tummanruskeaa kuin meikän silmät elikkä ei voi moittia mitenkään.. ;-D

• Hienoa, että teillä on jotain yhteistä! ;)

• Tosta Suntista puhutaan nii paljo et Kokkolaan muuttaneena mä en ees tajuu et minkä takii. Mä kyl ehdottaisin et joku kävis kysymäs jo tolta Suntil et mitä se ite meistä oikeen aattelee :D

• Se vastais että laittakaa jo muhun vähän vauhtia, ettei ihan mustaks muutu..

• TheGreatRiverSunti

"Siis T-Ä-H?!! Ette voi oikeasti olla tosissanne... Mun on pakko myöntää, etten EHKÄ ole ihan Gangesin kaltainen pyhä virta, mutta umpeen laittaminen ja jäteviemärivertaus on jo aivan liikaa :(( Kertaakaan en ole keväällä tulvinut kenenkään pihalla tai säädyttömästi paljastellut mun pohjakiviä isojen jokien tapaan. Lisäksi mun on vaikea ymmärtää, että miksi vain sinistä tai kirkasta vettä ihaillaan. Ja aina valitetaan, etten muka virtaa tarpeeksi nopeasti. Siis kaikki joet eivät TODELLAKAAN voi olla yhtä liikunnallisia. Mua ei huvita nostattaa isoja aaltoja, koska se kuuluu meren tehtäviin. Uskokaa jo tai roiskautan päällenne rapakkoiset pärskeet :))"

• TheGreatRiverSunti kirjoitti:

"Siis T-Ä-H?!! Ette voi oikeasti olla tosissanne... Mun on pakko myöntää, etten EHKÄ ole ihan Gangesin kaltainen pyhä virta, mutta umpeen laittaminen ja jäteviemärivertaus on jo aivan liikaa :(( Kertaakaan en ole keväällä tulvinut kenenkään pihalla tai säädyttömästi paljastellut mun pohjakiviä isojen jokien tapaan. Lisäksi mun on vaikea ymmärtää, että miksi vain sinistä tai kirkasta vettä ihaillaan. Ja aina valitetaan, etten muka virtaa tarpeeksi nopeasti. Siis kaikki joet eivät TODELLAKAAN voi olla yhtä liikunnallisia. Mua ei huvita nostattaa isoja aaltoja, koska se kuuluu meren tehtäviin. Uskokaa jo tai roiskautan päällenne rapakkoiset pärskeet :))"

Ai sä sit vastasit ;) No kyl mä sussa uisin niinku sillai... ;)

• HäpiävätEläkeläiset

Suntin tilanne varmasti häiritsee etupäässä vain sellaisia neurootikkoja, joilla on oltava mattojen hapsutkin ojennuksessa. Kokkolan talouskin on niin kuralla, että tuskinpa tuolle suurempaa remonttia on luvassa vielä vuosikymmeniin. Aika harva edes kiinnittää huomiota koko sunttiin. Enempi se tulee esille vain näissä kinasteluissa

• No eipä sille ole mitään tehty. Joskus ohimennessäni kyllä aina ajattelen, että olispa se vähän puhdasvetisempi.

• oikeekokkolalainen

Ei taida auttaa sunttiin mitkään järvet!mutapohja on.Oli jo 50luvulla samanlainen eikä meitä kakaroita haitannu!

• Se on siis aina ollut tuollainen?

• melojat

Vesi oli tänä aamuna upean ruskeaa.Hyvin on hivenaineita!

• Varmasti on.. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2238
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      95
      2058
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1867
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1330
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      72
      1142
    Aihe