Onko kokemusta paikallisista firmoista?
ok-talon putkiremppa
24
3128
Vastaukset
- RemppaRouva
On.
Kokemuksena omakotitalon putkiremppa vuonna 2014.
Remontin toteutti Vehmasputki.
Kaikki sujui sovitun mukaan.
Olen erittäin tyytyväinen. - Rööri-Roope
Itse Pekkako siellä vielä kehuskelee, ei kai sinun enää tarvitse mainostaa firmaa?
- RemppaRouva
RemppaRouva täällä kehuu hyvin sujunutta putkiremppaa.
Suosittelen lämpimästi Vehmasputkea.
Hoisivat tälläisen pienen putkirempan todella mallikkaasti.
- Rööripekka
Rauhanen Ulvilassa.Teki meille vuosi sitten.
- Anonyymi
Suosittelen!
- anterokolohm
Kaikki muut porilaiset paitsi lvi turva. Järjettömän kallis ja ihme kakara kävi pyörimässä. Vehmasputki ja rauhanen teki tarjouksen 10 - 12 000e halvemmalla ja oli molemmissa asiallisia miehiä arviokäynnillä
- Anonyymi
10 - 12 000 euroa halvemmalla???
Onko teillä kullitetut putket ja vipuhanat?
- gdddte
Mikä lienee Laadukas Koti Oy. Sillä on nettisivut, joiden alareunassa mainitaan Oy. Kuitenkaan esim. Ytj ei tunne firmaa.
- Anonyymi
Putkivehmaksella oli joskus töissä mies joka oli kova soittamaan naamaansa. Ei ole enää.
Niinhän siinä usein käy, se on joku laki että näin siinä sitten käy mutta en muista kenen. Karpon? - Anonyymi
Salainen kommandiittiyhtiö
- huijarit
Vehmasputki ainakin huijasi minua. Laskutuksessa paljon ylimääräisiä tekemättömiä tunteja ja tarvikkeita, joita ei asennuksessa käytetty. Harjoittelija mukana ja siitä veloitettiin asentajan palkka, vaikka ei olisi tarvittu toista asentajaa paikalla. Jaa mistäkö tiedän? Olin itse paikalla ja kiireen vuoksi olisin ne voinut itsekin asentaa.
- Anonyymi
Vehmasputki huijaa lähentelee ns. "laillista ryöstöä" tunteja aivan liian paljon työmäärään nähden täytyy sopia hinta pienestäkin hommasta etukäteen.
Laskutetaan 2 miehen tunnit vaikka 1 mies riittäis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vehmasputki huijaa lähentelee ns. "laillista ryöstöä" tunteja aivan liian paljon työmäärään nähden täytyy sopia hinta pienestäkin hommasta etukäteen.
Laskutetaan 2 miehen tunnit vaikka 1 mies riittäis.Vehmas on vanha ja vakaa yritys, joskin omistajanvaihdos oli pari vuotta sitten. Työntekijät jatkoivat uudessa kokoonpanossa.
Ei kai nyt laillista ryöstöä, nätisti puhumalla kaikki hoituu ja sovittuun hintaan.
- Anonyymi
KotiSun on paras. Ovat erikoistuneet vanhusten putkiremontteihin.
- Anonyymi
Onko vanhuksissa putkia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vanhuksissa putkia?
pakoputki on ainut, prötisee ja vähän paukkuu toisinaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko vanhuksissa putkia?
KotinSun soittelee ja kaupittelee yli 70-vuotiaille kalliita ja tarpeettomia putkiremontteja.
Huijaavat ja painostavat vanhuksia.
Lukekaa keskusteluja ko. firmasta. - Anonyymi
Onx Tenholla uus virma?
- Anonyymi
Kotisun on paras. Laittaa putket kuntoon ja tyhjentää tilit.
On lestojen yritys Pohjanmaalta ja tekevät putkiremontteja ikäihmisten huusholleihin.- Anonyymi
Olen luullut että kaupusteleminen on kotirauhan rikkomista ja lailla kiellettyä.
- Anonyymi
Tammiputki on myös hyvä. Laatu priimaa ja sovitut asiat pitää.
- Anonyymi
Montaa asiaa en niin paljon ole katunut kuin Tammiputkelle soittamista. Menetä rahat ja saat sutta ja sekundaa, joita sitten muut firmat saavat korjailla. En ymmärrä, miten tuon firman toimintaan ei puututa.
- Anonyymi
Onko tilattavissa rouva putkimiestä, vai onko kaikki vain herra putkimiehiä?
- Anonyymi
Minulla kävi Tammiputki vaihtamassa lämminvesivaraajan, kun vanha alkoi vuotamaan.
Varaaja alkoi vuotamaan perjantaina ja seuraavana maanantaina tuli kaksi miestä, jotka vaihtoivat varaajan. Veivät vanhan pois.
Hyvä palvelu ja myös edullinen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä201041- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875