Perustakaa kaksi erillilistä tiliä pankkiinne:
Korttitili, johon pankkikortti on kytketty ja jossa ei koskaan ole rahaa, kuin ehkä satasia..
Toinen pankkitili, (parkkitili, jonka voi tietääkseni itse tehdä verkkopankissa) jonne tulee palkat ym tulot ja jossa on suuremmat summat. Sieltä voi verkkopankissa aina siirtää lisää varoja korttitilille.
Jos pankkikortin numero pääsee vuotamaan vääriin käsiin, tai jopa kortti kopioidaan, niin ei koskaan voi tulla suurta vahinkoa.
Korttiin voi itse verkkopankissa asettaa maajarauksen, jolloin fyysistä korttia ei voi käyttää muualla, kuin rajaukseen mukaan otetussa maassa. Tällöin jos tunnuskuku ja kortti joutuvat vääriin käsiin, tai kortti kopioidaan lukulaitteessa, niin sitä ei voi käyttää väärin ainakaan muissa maissa.
Korttiin voi itse verkkopankissa asettaa internet-käytön eston, jolloin jos kortin 16-numeroinen lukusarja joutuu rosvoille, niin eivät voi sillä tehdä nettiostojaan ymv käyttää netissä väärin.
Näin estät korttihuijaukset
KaksiPankkitiliä
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k693803- 993446
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773300Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608- 1141512
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361486Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221094Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421090Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181036Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku118996