Unta kai vain

kaiwain

Hölkkäät puiston ohi, puiden lehdet kellastuu. Tuijotan sivusilmällä vartaloasi ja kuvittelen miltä se näyttää lenkkeilypuvun alta. Olet pitkä, miehekäs, ehkä juuri ja juuri kolmekymppinen. Näytät siltä, että saattaisit jopa jaksaa nostaa minutkin…

Lenkkeilet usein ja useimmiten ajoitan lasten puistoreissun oletettuun urheilu aikaan. Tietenkään äiti mukulaliudan kanssa ei ole mitenkään epäilyttävä tirkistelijä. Mutta jotenkin tunnen, että olet jo huomannut minut, katseemme on kohdannut jo monta kertaa. Toivon, että lähestyisit minua, sillä minä en uskalla, enkä halua ainakaan pettyä, jos oletkin jo jonkun muun.

Tänään katseesi viipyy pidempään ja tunnen punastuvani. Et tietenkään voi nähdä sitä ja voihan punoitus johtua vaikka viileästä tuulesta, joka puhaltaa välillä joka suunnasta.
Pysähdyt ja kumarrut kenkiesi pariin. En näe, onko nauhasi auki, vai onko tämä jokin tekosyy. Samalla hetkellä puhelimeni soi, ja ystäväni kysyy pääsenkö illalla ulos.
”Mistä ihmeestä saisin lapsenvahdin, niin nopeasti, en mä näitä voi mihin tahansa jättää.”
Sinun on aivan pakko kuulla puheeni ja et ainakaan pidä kiirettä. Lupaan ystävälleni vielä kysellä ja ilmoittaa myöhemmin. Tiedostaen läsnäolosi, sanon vielä meneväni kauppaan, ja heti.

Kokoan lapset ja työnnän vaunut liikkeelle. Pientä nurinaa tulee vastaan ja vanhimmainen sopivasti nurisee ja ilmoittaa muuttavansa isin luo. Sinä lähdet kävelemään samaan suuntaan ja hetken päästä olet muutaman metrin päässä takanani. Klassisesti päätän kokeilla sormikkaiden tiputusta.
Se toimii, puhut minulle. Käännyn ja ilmeisesti näytän ilmiselvän syylliseltä tähän ehkä läpinäkyvimpään kommunikoinnin aloittamiseen. Silmäsi samalla nauravat ja samalla kietovat minut johonkin käsittämättömään tunnetilaan.

Lapset keskeyttävät kiusalliset sananvaihdot: ”eikö me jo mennä?” Soperran, että nyt kyllä täytyy jatkaa ja käännyn jo menemään eteenpäin, kun puhuttelet minua nimeltä. Pysähdyn kuin seinään, ehkä jonkinlaisen kauhun vallassa. Huomaat hieman hätääntyneen ilmeen, ja kerrot selvittäneesi nimeni autoni rekisteritietojen perusteella. Samalla henkäiset jotain kahvista. Muutama pari tuijottavia pikkusilmiä saa järkeni raksuttamaan, ja ehdotan niiden omistajille juoksukisaa seuraavalle valopylväälle.

Sinulle sanon, että laitan lapset illalla nukkumaan ja mielelläni iltateeni joisin muuten kuin yksin.
Otat numeroni – mitä hävittävää minulla on, ja minä jatkan matkaani kauppaan.

Ilta on toivottoman pitkä. Aloitan tavallista aikaisemmin yövalmistelut, ja kun lapset on vihdoin rauhoittuneet, ehostan itseni kevyesti inhimilliseen kuntoon. Asuntoa ehdin siivota hyvin ja sen laittamiseen ei mene aikaa. Täsmälleen sovittuun aikaan soitat, ja pyydät oven avausta.

Kun seisot eteisessä, tunnustan heti sormikkaiden heiton, ja saan sinut nauramaan. Huomasit kyllä, mutta ei se sinua haitannut. Sanot kotiani kivaksi ja seuraat minua keittiöön. Kysyn otatko kahvia vai teetä, mutta tulet kiinni minuun ja olen tiputtaa kahvipurkin käsistäni. Suutelet kaulaani ja hyväilet käsin selkääni. Kun huomaat minun olevan mukana, koskettelet paitani läpi rintojani ja hetkenpäästä havaitsen olevani sohvalla. Riisut minua pehmeästi, mutta vaativasti. Häpeän vartaloani, joka ei ole vielä entisellään ja kuiskaat minulle, kuinka kaunis olen. Vedät oman paitasi pois ja totean mielessäni, että omat kuvitelmani menivät varsin nappiin.

Tartut lantiooni ja suutelet klitoristani. Päässäni vilahtelee ajatukset: mitä jos et osaakaan tätä, ja tunnelma latistuu. Sillä vain yksi ainoa mies on sen osannut, mihin ikinä olen törmännyt. Säälittäviä lassie-kopioita on kyllä nähty enemmän kuin tarpeeksi. Mutta sinä osaat. Olet nopea ja hyvin itsevarma. Pienen hetken jälkeen anelen sinua jo lopettamaan...

Lue koko tarina täältä:
http://seksifantasiat.runkkareille.com/romanttinen-erotiikka/unta-vain/

6

3198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tääolihyvä

      Aika hyvin kirjotettu tarina

    • aikhy

      Tää oli aika hyvä

    • lastilasse

      Tälle lensi iltalastit

    • runkkurami

      Runkkasin tälle

      • kiittikovasti

        Kiva kun kerroit


    • japäästitkissanulos

      Ja sit sä heräsit

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3391
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      169
      1431
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      784
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      729
    Aihe