Näyttelijä Risto Salmi on

kuollut Turussa.Piiippolan joka kesäinen juttumies on poistunut joukostamme,joten lämmin osanotto jälkeen jääneille.

13

2220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä iltasanomien uutinen:http:www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001168465.htlm

• voiha

OLIKO SUKUA

• jusaeiosaalinkittää
      • onnistuukohan tämä nyt? http:www//.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001168465.htlm

• ytbjggh

Perse-arska oli hyvä näyttelijä.

• kotiseutumies

piippolan kesäteatterissakin ilahdutti yleisöä monena kesänä

• osaanottomyös

Loistava näyttelijä ja olipa myös Tapparan kannattaja. Taisipa vielä elää vielä Tapparan mestaruushuuman. Kari Väänänen kehui ja kertoi että Risto osasi elää takki-auki.

Osanotto, kiitos ja kumarrus !

• Rytkyjä

Leski on Rytkyn sukua Mieluskylän Huikareita isänsä kautta. Osanotto

• kevyetmullat

Pitäs osottaa ne osanotot omaisille ei jälkeen jääneille.
      Osanotot läheisille oli hyvä mies ja näyttelijä.

• Pyöräilyt

Tuleeko tästä Vattukylän jussusta uus suunta vita esile vain pyöräilessäkin

• jälleenjäänyt

Ketähän se aloittaja tarkoitti noilla "jälkeen jääneillä?"

• Änyel

Mun isä oli piippolasta kotoisin. Risto oli mun tädin mies.Mitä opin häntä tuntemaan..oli todella nöyrä ihminen.
      Loistava huumorintaju.isäni oli "tavallinen" duunari. Häät tai hautajaiset. .Risto tuli aina..oli kunnia vieras.olen aina rakastanut katsoa häntä ja suorituksiin eri rooleissa..viimeset kerrat näimme kun hän tuli sairaalaan isää katsomaan Liisan kanssa. Isä oli jo morfiini huuruissa..Silti piti huolen että tuon kahvit ja pullat. .Minä toin. Riston näin viimeksi isän hautajaisissa.. kiitos Risto tuesta! Juralle terveisiä isäsi oli hyvä mies.. ja tiiän et oot erimieltä. Läheisille on usein eri kuva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3664
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1991
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1210
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1073
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1055
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe