Moi! Voisiko joku auttaa mua?! Eli mulla on lievä akne (muutamia finnejä, paljon mustapäitä ja iho on aina välillä ihan punainen ja muutenkin semmoinen röpelöinen) ollut jo noin 3 vuotta, eikä se lähde millään pois. Oon ihotautilääkärilläkin pari kertaa käynnyt, mutta olen sieltä saannut vain jotain toimimattomia voiteita. Syön ihan terveellisesti (välillä kyllä vähän herkkuja, mutta muuten) joten ei se oikeen siitäkään johdu, varmaan hormoneista tämä johtuu, mutta osaisitteko kertoa miten itse olette päässeet aknesta eroon tai edes saaneet sitä lievemmäksi, koska alan olla todella epätoivoinen!
Kiitos.
Apua akneen?
4
138
Vastaukset
- eimuuauta
Ainoa kunnon apu valitettavasti on Roagutan.
- hammaslääkäri
Ruokavalio kuntoon ja ehdottomasti se rasvaton maito pois.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/akne.htm - tapaus10
Komppaan edellistä.
Unohda kovat lääkkeet, niillä paikataan vaan tapahtunutta vahinkoa, kun pitäisi selvittää syyn alkuperä.
Minulla toimi kun jätin viljan ja siirryin vähähiilihydraattiseen ruokavalioon.
Tämän päätöksen tein, kun olin kärsinyt aknesta reilun 10 vuotta ja aloin olla jo hieman turhaantunut.
Hankalinta on aloittaa mikä tahansa uusi ruokavalio, mutta kun on parantunut kerran, niin ei takaisin vaihda. Ja muutenkin kun on oppinut uudet ruokavaliot niin ei tee edes mieli vaihtaa. - xxxxxxcz
Monilla ei ole ruokavalion vaihtaminen auttanut, toisilla on. Ammattilaisetkin sanovat, että monilla ihmisillä joilla on akne, ei itse asiassa ole huono ruokavalio. Kannattaahan sitä kokeilla, osalla toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1162694- 862354
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651840- 561787
- 1661723
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581566Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461556- 1221372
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3771281Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281269