Kumpi on teistä ärsyttävämpi retkeilijän piina: Taraloinen vai Paraloinen?
Loiseliöiden ärsyttävyys
13
156
Vastaukset
- Paraloinenonärsyttävä
Mielestäni kyllä paraloinen
- Timu50
Khyllä
- Loisetovatärsyttäviä
"Retkeilijän piina"
- Kielipoliisiasialla
Timu50 kirjoitti:
Khyllä
Kuka selväjärkinen ihminen sanoo "khyllä". Tuo on sitä kamalaa nykynuorten puhetta!!!
- Timu50
Anteeksi, että käytän modernia Suomen kieltä, sinä kaavoihin kannistunut konservatisti!!!!
- suomalainenretkeilijä
Itse asiassa en ole kuullut kummastakaan loiseliöstä, mutta jos tarkoitat parasiittiä paraloisella niin kyllä se on ärsyttävämpi. Suolistoloiset ovat aina olleet paha retkeilijän piina.
- Luonnonhelmassa24
Kyllä. Parasiitit ovat yllättävän yleisiä Suomessa, vaikka usein kuvitellaankin että Euroopassa erilaiset loiset ovat erittäin harvinaisia.
- Jäljet_sylttytehtaalle
Älä unohda parasiiteistä inhottavinta perSuloista.
Äärioikeiston vastaus ei tällä kertaa ole kanada, vaan perSuloinen.- Kepuloinen
Kyllä myös KePuloinen on aika kammottava!!
- Luontotieteilijä23
Mielestäni taraloisella tarkoitetaan taralois getulois -suvun edustajia. Onneksi nämä harvinaiset loiseliöt eivät pesi ihmisessä. Sen takia paraloinen on myös minun mielestäni ärsyttävämpi.
- Ulosluontoon
Oletko varma, että kirjoitit suvun oikein, sillä en löytänyt siitä mitään tietoa.
- luontotieteilijä
Jos todellakin tarkoitat "paraloisella" parasiittiä, niin se kyllä on paljon ärsyttävämpi kuin tämä "taraloinen" jolla en tiedä mitä tarkoitat.
- McKopat
Suomesta löytynyt uusi kovakuoriaislaji, ja se on niin koko pellon kovin koppakuoriainen ja se tulee pistään teidän pellolla muut kuoriaiset järjestykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315663
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123528- 1932301
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771607Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741325- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194