Itselläni on siis 2 todella vilkasta poikaa ja heidän turvallisuutensa on tärkeintä, mutta olen sen verran hyvä huolehtimaan ettei minun heitä hihnoihin tarvitse telkeä. Mielestäni talutushihnat kuuluvat elukoille, ei lapsille joilla on laiskat vanhemmat. (Eri asia jos lapsi on jollain tapaa vammainen.) Kerran näin oikeasti pienessä ja rauhallisessa tapahtumassa kaksi, ehkä noin 4-5 vuotiaat tytöt, jotka vaikuttivat todella rauhallisilta (eivätkä myöskään vaikuttaneet mitenkään vammaisilta) olivat kiinni talutushihnoissa joita vanhemmat piti todella tiukoilla ja lyhyillä, kun tytöt olisivat muka olleet jotain vihaisia koiria. Lapsi raukat... Kertokaa omat mielipiteenne! :)
Lapsi talutushihnassa
3
452
Vastaukset
- danaaaaa
En ymmärrä mäkään tollasii... Alkaa hävettää niiden aikuisten puolesta ku näkee niiden taluttavan lastaan... Tekis mieli mennä sanoon niille tyyliin "Mun koiral on samanlainen hihna :)) ja et saanko silittää?" !! :D
- hyvä.teflegujenvanhemmat
Kivempi villiä ja vilkasta lasta rullata autotieltä taskuun? Käypä kaupassa kädet vaunuissa kiinni , pienempi siellä vaunuissa ja ruokaostokset toisessa kädessä, se vilkas juoksee päättömästi minne lystää, kun ei ota kieltoja vastaan.
- Azertyuiop
Onpa hienoa etta olet noin pateva ihminen poikiesi kanssa. Minua saa aivan vapaasti paheksua kun talutan lasta hihnassa (2v, ja itse pyytaa remmit kaupungissa). Oman lapsen turvallisuus on tarkeinta, muut saa haveta ja paivitella rauhassa, ei ole meidan ongelma:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1791146- 791042
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92845- 73818
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82757- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538