Itselläni on siis 2 todella vilkasta poikaa ja heidän turvallisuutensa on tärkeintä, mutta olen sen verran hyvä huolehtimaan ettei minun heitä hihnoihin tarvitse telkeä. Mielestäni talutushihnat kuuluvat elukoille, ei lapsille joilla on laiskat vanhemmat. (Eri asia jos lapsi on jollain tapaa vammainen.) Kerran näin oikeasti pienessä ja rauhallisessa tapahtumassa kaksi, ehkä noin 4-5 vuotiaat tytöt, jotka vaikuttivat todella rauhallisilta (eivätkä myöskään vaikuttaneet mitenkään vammaisilta) olivat kiinni talutushihnoissa joita vanhemmat piti todella tiukoilla ja lyhyillä, kun tytöt olisivat muka olleet jotain vihaisia koiria. Lapsi raukat... Kertokaa omat mielipiteenne! :)
Lapsi talutushihnassa
3
424
Vastaukset
- danaaaaa
En ymmärrä mäkään tollasii... Alkaa hävettää niiden aikuisten puolesta ku näkee niiden taluttavan lastaan... Tekis mieli mennä sanoon niille tyyliin "Mun koiral on samanlainen hihna :)) ja et saanko silittää?" !! :D
- hyvä.teflegujenvanhemmat
Kivempi villiä ja vilkasta lasta rullata autotieltä taskuun? Käypä kaupassa kädet vaunuissa kiinni , pienempi siellä vaunuissa ja ruokaostokset toisessa kädessä, se vilkas juoksee päättömästi minne lystää, kun ei ota kieltoja vastaan.
- Azertyuiop
Onpa hienoa etta olet noin pateva ihminen poikiesi kanssa. Minua saa aivan vapaasti paheksua kun talutan lasta hihnassa (2v, ja itse pyytaa remmit kaupungissa). Oman lapsen turvallisuus on tarkeinta, muut saa haveta ja paivitella rauhassa, ei ole meidan ongelma:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1343227Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/732114Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371805- 1261705
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee241697- 1381355
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1051192Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441045"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!501014Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa30944