ilmapallo, keltanen. Tuntomerkit esittämällä saa omakseen, sen verran voin kertoo, että on rikki, mut varmaan voi paikata. Vappuilua kaikille ja ostakee nyt ilmapalloja, onnarist.
Onnipekan erest löyretty
9
303
Vastaukset
- SeVoiOllaMunPallo
Moro! Jos siin luki Pekka ni se on mun.
- Ilmapallo_vaa_remontttii
Mahraisiks' siit vastapäät Vireenilt saada viä kummipaikkoi ni saisit sen pallos kuntoon enne aattoo. Äkkiikös se Raimo tommose paikkaa.
- kumi_ukko
Ei ollu ilmapallo.Oli rikkinäinen ehkäsyväline.Nyt täytyy odotella vähän
aikaa tapahtuuko mitään itämistä.Voi tulla paikkakunnan vaihto.
Löytäjä saa pitää kumi tuotteen.- Pekka_Talouneuvos
Lukiko siinä muute PEKKA. Jos luki ni se o mun.
- etellinen_neuvosmies
Tuos se mun kortsu (huomiota herättämättä) muute siihe kappeliin, eiku kaffeliin.
- porkkanaoli
löysin, ei ollu ilmapallo eikä kondomi, oli porkkana
- Pekka_Talouneuvos
Tuo se huomenna kauppaan niin laitetaan se sitten takaisin tuonne vihannesmyyntiin.
- vappuporkkana
Mutta ..... kun niitä porkkanoita löytys 2 kpl, niin kummanko tuon vai tuonko molemmat ?
- missäonpöpiklöpö
joko on ilmapallo löydetty, kuka löysi, Pöpi-Klöpö ?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631596Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä291574Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701348Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251262- 1281135
Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1761115Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271047- 781046
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3121043