Täällä joutuu vaan vesi kielellä katteleen ko telkussa toiset vetää grilliherkkuja grillit huurussa. Hetki sitten meni Viikkalan suoralla Nakkilan suuntaan maasturin perässä punavalkonen grillikoju jossa luki "Grilli herkut". Toivotaan hartaasti että se sijoittuis nys sit tänne Nakkilaan. Paikkakunnan nimiki velvoittas jo et tääl olis kunnon Nakkari.
Perustakaa Nakkilaan nyj jo nakkari
nakkari_ei_narkkari
3
355
Vastaukset
- selipaatille_stoppia
Joo, munki mielestäni tätä grilli-selipaattia on jo piisannu yli sietokyvyn. Joku nuori siihen vaan yrittämään. Sitä en tiedä että vieläkö tän hallituksen aikana saa starttirahaa mutta todennäköisesti kyllä. Oletan että kyllä asiakaskuntaa löytyy.
- grillig
Päästäs sit Grillit Huurussa ohjelmaan, kipsa torille ja kahvittelut Onnipekassa grillisafkan päälle.
- vaihto-ehto
Niin no, saa noita grilliherkkuja ja kebabia nykyään pizzeriasta ja halpa hinta. Hyvää on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669