Millaisia lomasuosituksia voisitte antaa väsyneelle 60:lle, joka joutuu lähtemään yksin lomamatkalle?
Minne aiotte itse lähteä?
Lomalle etelään vai pohjoiseen?
4
202
Vastaukset
- Kuvittelefaktat
Mieti ja kuvittele ,miten päiväsi viettäisit siellä pohjoisessa.Oletko erakkoluonne,haluat olla omissa oloissa,taapertaa metsissä,lukea,kirjoja,olla vaan.onko sinulla siellä OMA mökki missä saat puuhastella,Hotelleihin ,jos menet tai vuoramökkiin ,siellä on askareet rajatut ja voi sataa räntää tai paistaa,eikä ede sopivaa puhekaveria löydy mailla ei halmeilla.tai tuurilla löytyy,mutta epätodennäköistä. Etelässä taas,kun valitset tarpeeksi lämpimän kohteen,näät ainakin paljon muita,voit nauttia lämmöst ja uimisesta jne.helppo on kuvitella faktat mitä on pohjoisessa ja mitä etelässä.
On luonnekysymys mistä pitää. - Itse-saat-päättää
Etelän matkalla voi väsyä entisestään jos joutuu rämpimään läpi turisti massojen tai pysytellä koossa pakettimatkalaisten mukana "kas tuolla tuo pömpeli, se on tuhat tai kaksi vanha ja tässä keesar suuteli juulian jalkoja ja sai suuhunsa jalkasilsan ja myrkyttyi ja kuoli ja tässä..." Klik klik otetaan kuva...
Väsyneenä, yksin, ei sekään kovin hyvä. Kielitaitoiset ottaa omatoimimatkoja ja pärjää. Yleensä ne lennot ovat välilaskullisia, etenkin jos varaa tietyn budjetin puitteissa, että matkaan on varattava aikaa. Ilman hyvää kattavaa matkavakuutusta ei kannata niihinkään sortua. Kuka sinut tuo pois jos väsyneenä sinne lyyhistyt ja joudut lasarettiin. Maksaako omaiset kymmenien tuhansien eurojen kulut?
Ehkäpä kylpylä, no joo okei, Virossakin on, täysihoito ja peditkryynit ja muut krumellukset päälle, eri hinnalla yleensä, tietenkin.
Kotimaa. Onhan niitä pakettimatkoja. Lähinnä aamiaisella. Suht kallista.
Vuokramökki? Onko sekään kovin hyvä, jos on väsynyt ja pitäisi säätää kaikki ruuasta alkaen. Niin ja lähtökohtana kannattaisi olla itikkavapaa vyöhyke.
Itse olen etä -ja etelän matkaillut sen verran monta kertaa, että niihin tuli mittari täyteen jo vuosia sitten. Harvakseltaan enää risteilenkään. Vain mökille tulee lähdettyä sitten kun lähtee, etenkin kun itse on sen nikkaroinut mieleisekseen. - Siunausta
Tarpeeksi lämpimään ja etelään,matkavakuutuksella varustettuna.Syö ja juo siellä hyvin ja se on Herran Hallussa onko matka onnistunut-niinkuin elämä yleensä,Kaikkea voi tapahtua !Ja kahden viikon matka -ei lyhyempää!
Jos olisin väsynyt ja haluaisin lähteä kotoa niin lyhyt matka, nukkua, syödä, rentoutua ja tietty hemmottelua. Viikon verran ja elo tuntuisi jo paljon paremmalta.
Suosittelen kylpylää, kotimaa tai ulkomaa.
Itse tykkään käydä Virossa, sinne pääsee kohtuu hinnalla, ennen oltiin kahdeksan päivää, nyt vain viisi päivää, keväällä ennen kesää on hyvä ajankohta. Pari viikkoa ja lähden taas.
Viroon on lyhyt matka ja yleensä siellä on muita suomalaisia rupattelukumppaniksi jos yksin menee. Tietty perushoitosetti kuuluu hintaan ja sitten voi lisätä rahalla vaikka minkälaista hemmottelupakettia. Ruoka on makukysymys, yleensä hyvää.
Joissakin kylpylöissä on valtavat käytävät kävellä, jos on huono liikkumaan kannattaa se ilmaista matkaa tilatessa. Toivomukset otetaan yleensä hyvin huomioon.
Viroon voi helposti mennä omin nokkineen mutta valmismatkalaisena on ihan hyvä lähteä ja varsinkin jos menee kauemmaksi on kuljetukset hyvin järjestetty.
Eli suuntaa etelään, tuohon melko lähelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2292987Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell111679Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.61357- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1271194- 751127
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531042Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717947- 135932