Rahat tiukassa

Jasspen

Kiinteistöä tulee ylläpitää, huoltaa ja korjata säännöllisesti sen kunnon, käyttöominaisuuksien ja arvon säilyttämiseksi.

Virolahden keskustaan kun saapuu ja luo silmäyksen kiinteistöihin / alueeseen ei voi kuin ihmetellä.
Kunnantalon rännit hilseilleet maalista, kauhean näköiset. Opintie on ollut jo vuosia siinä kunnossa että liikkumiseen tarvitsee traktorin. Eihän tuo kohta ole kuin pala pitäjää, se kohta johon ulkopaikkakuntalaiset kesällä ensimmäisenä tulevat kaunista Virojokea katselemaan.

10

402

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaww

Kyllä. Paikkakuntalaiset eivät huomaa kun paikat pikkuhiljaa rapistuvat. Harvoin käyvät näkee,että huhhuh mikä mesta.

• Jeppejmes

Asioihin tottuu tai "kasvaa", mutta kyllä ammattitaitoa ja rahaa pitäsi kunnassa sen verran olla että tälläiset asiat olisivat kunnossa.
        Tietysti jos kaikki raha menee Vaalimaalle, mutta siellä on sama reikä ollut tiessä myös vuosia. Paikattu jollain ihme virityksillä joskus ja jouluna, mitä vittua?

• Jasses
        Jeppejmes kirjoitti:

Asioihin tottuu tai "kasvaa", mutta kyllä ammattitaitoa ja rahaa pitäsi kunnassa sen verran olla että tälläiset asiat olisivat kunnossa.
        Tietysti jos kaikki raha menee Vaalimaalle, mutta siellä on sama reikä ollut tiessä myös vuosia. Paikattu jollain ihme virityksillä joskus ja jouluna, mitä vittua?

Reikä on siis siinä kun Rajahovilta liitytään katuverkkoon, ei VT7.

• Arvokasvanhuus

Vanhusten rivitalot villinrannan vieressä. Ne vasta kamalassa kunnossa ovatkin eikä piha aluekaan ole mitenkää viihtyisän näköinen. Säälin niitä, jotka sinne JOUTUU.

• tietämätönidiootti

Haista sinä vittu

• vanhaaliittoa
        tietämätönidiootti kirjoitti:

Haista sinä vittu

Tämähän on taas tätä paikallisten idioottien ajatusmaailmaa varmaan herkimmillään!

• vapuntaikaa
        tietämätönidiootti kirjoitti:

Haista sinä vittu

Noin käy, kun täällä tarpeeks kauan asuu tai jopa sattuu syntymään tänne. ÄO kohdillaan, käytöstavat joen mukana huuhtoutunu mereen. Sääli.

• Eisisäpiiriläinen
        vapuntaikaa kirjoitti:

Noin käy, kun täällä tarpeeks kauan asuu tai jopa sattuu syntymään tänne. ÄO kohdillaan, käytöstavat joen mukana huuhtoutunu mereen. Sääli.

Totta turiset koska käytöstavat ovat joen mukana huuhtoutuneet mereen.ÄÖ taasen vaihtelee arvaamattomasti ja mielentilan mukaan.Poikkeuksia tosin on,mutta heidät voi laskea kahden käden sormilla.

• Sivistäkää

En oikein ymmärrä tuota, aiempi kirjoittaja vain aidosti huolissaan vanhusten asumisesta. Mitä tuo vitun haistattaminen tuohon auttaa?

• Tavaranpuute

Tuo v-n haistatteleminen tarkoittaa sitä,että joku on pahassa puutteessa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1269
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      798
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      772
    5. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      29
      760
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      752
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      139
      716
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      45
      641
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      60
      571
    Aihe