Ajovaloumpioon näyttää kerääntyvän kosteutta. Syksyllä sai oikein valuttaa putkella sentin pari vettä pois. Mistä johtuu kerääntyminen ja onko jotain keinoa päästä ongelmasta eroon?
kosteutta valossa
4
849
Vastaukset
- brumm
kato. onko lasissa halkeamaa?? tai kiven iskeytymää?
- K10
Ihan ehjät on lasit. Hieman on umpio sisältä ruostumassa mutta se lienee pikemminkin seuraus kuin syy. Luulis että kosteus poistuis sieltä, kun lamppu lämmittää. Ehkä ilmastointiaukkoja lampun kannassa vois auttaa tai jotain ...
- l-200
K10 kirjoitti:
Ihan ehjät on lasit. Hieman on umpio sisältä ruostumassa mutta se lienee pikemminkin seuraus kuin syy. Luulis että kosteus poistuis sieltä, kun lamppu lämmittää. Ehkä ilmastointiaukkoja lampun kannassa vois auttaa tai jotain ...
No niin.
Kosteutta kertyy koska ilma ei kierrä. Tuo mitä laitoit ilma-aukoista lampun kupuun toden näköisesti auttaa kummasti asiaan. Poraa kokeeksi vaikka pari pientä(n.5 mm) reikää sekä vasemmalle että oikealle puolelle lampun taakse yläosaan ja tarkkaile tilannetta jonkin aikaa. Tod. näk. noilla rei'illä ilma lähtee sen verran kiertämään että kosteus poistuu.
Terveisin.
L-200. l-200 kirjoitti:
No niin.
Kosteutta kertyy koska ilma ei kierrä. Tuo mitä laitoit ilma-aukoista lampun kupuun toden näköisesti auttaa kummasti asiaan. Poraa kokeeksi vaikka pari pientä(n.5 mm) reikää sekä vasemmalle että oikealle puolelle lampun taakse yläosaan ja tarkkaile tilannetta jonkin aikaa. Tod. näk. noilla rei'illä ilma lähtee sen verran kiertämään että kosteus poistuu.
Terveisin.
L-200.ettei ole lasi irtoamassa heijastimesta. Jos on, ota koko umpio irti, irrota lasi kokonaan, poista liiat kitit ja kittaa lasi umpioon tiivistemassalla. EI silikonilla, se irtoaa aikanaan, vaan muulla. Sikaflex on paras mutta kallein. Jos uusi umpio on kohtuuhintainen, ei kannata kittailla varsinkin kun heijastin on jo ruostumassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419