Venetien Siwa Säästölinjalla?

Siwa_on_kiwa

Venetien Siwan ovessa oli lappu tänään, lapussa luki olen tauolla, palaan klo 12.00.Onko Siwa säästölinjalla, kun kauppa pitää sulkea tauon ajaksi?

15

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lorvijat.töihin

      Jonkun työttömän voisi patistaa tuuraamaan varsinaista työntekijää taukojen ajaksi.

      • saatkuonoon

        Haista homo hapannut kyrpäsi.

        Sinut minä haen sinne ja sylkäsen päälle samalla,saatanan juntti vätys.

        Haluutko turpaan ja selkääsi samantien?Tule urputtamaan jos uskallat tähän baarille niin pääset kyydillä lähtemään oikeen raikaasti.


      • poiujhyg

        Tää on kumma kun aina yleistetään, jos ihminen joutuu työttömäksi niin heti leimataan lorvijaksi ja työtä vieroksuvaksi.

        Kaikki työttömät eivät lorvi!
        Älä yleistä!


      • kevyttä
        poiujhyg kirjoitti:

        Tää on kumma kun aina yleistetään, jos ihminen joutuu työttömäksi niin heti leimataan lorvijaksi ja työtä vieroksuvaksi.

        Kaikki työttömät eivät lorvi!
        Älä yleistä!

        Vaan voisivathan työttömät myös osallistua aktiivisemmin yhteiskunnan toimintoihin. Kaupan taukoapulaisena toimiminen ei olisi pöljempää puuhaa. Eihän siinä tarvitsisi tehdä kuin korkeintaan tunti hommia päivässä.

        Kauppa voisi antaa palkaksi esimerkiksi vanhenevia elintarvikkeita, joten työttömän ei tarvitsisi ostaa korvausrahoilla ruokaa. Jäisi muutama euro enemmän muuhun käyttöön.


    • vituntollo

      Ala vaan tulla niin saat kyydin oikein sivaan ja minä nostan sinut siihen penkkiin niin että luut murtuu samalla.

    • tuleekuonoonhomo

      Tuu nyt tänne baariin satanan homo,minä näytän sinulle työt,ja sinä paskakasa itket ja syöt koko baarin asiakkeáiden edessä paskaa.

    • vedäkäteeen

      lorvijat töihin tule tänne niin annan sulle selkään isänkädestä.

      tuu nyt vaan satanan homo petteri,saat selkään niin ette koskaan pääse edes töihin vitun homo runkku ,sä et uskalla tulla homo tänne,itke psaksa itsesi uneen,sä saat turpaan joka tapauksessa kun kylille paat ruman lärvisi,sä nynny et uskalla kävellä tänne baariin,tuu tänne niin saat kunnon vappunenkin.

      Saatanan homo petteri

      • toim.huom

        "Saatanan homo petteri"

        Viestin lopussa oleva allekirjoitus on tapana erottaa yleensä esimerkiksi pari viivaa (--) sisältävällä rivillä.


    • Tämäkin_vielä

      Olisikohan kyse äärimmilleen viedyistä säästöistä turvallisuudesta välittämättä,
      eli töissä on vain yksi henkilö!

      Selvää säästöä. Siwa.

    • Rantakylänapinat

      On taas Rantakylän apinat vauhdissa, kun keskustelua seuraa. Onneksi asun joen toisella puolen.

      • kunkyläeli

        Siis sielä kylässä jonne tuli kylä kauppa,pohjan neito kun lopettiin.


    • lepo.hetki

      Pitikö sitä vasiten silloin tarjoutua kauppaan kun siellä oli siesta menossa?

      • JuhannusJurpo

        Ei se Siwa ilmoittele etukäteen milloin niillä on tauko.


    • 98i7u6yt5r4q1

      Siwathan muuttuvat K-marketeiksi eli siinä saattaa olla syy.

      • kapitalistit

        Mitenköhän kauppias meinaa hoitaa homman? Orjuuttaako osa-aikaisen työntekijän jököttämään kassalle ilman taukoja ja kruisailee itse Audillaan ympäri Rantsikkaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe