passikuvat Niskaselta

hölmönnäköinen

Älkää otattako passikuvia Sähkö-Niskasella. Alkuvuodesta sellainen nuori pojankloppi otti, en ollut kunnolla asettunut penkkiin niin oli jo valmista. En osannut sanoa mitään ja otin kuvat. Hieman opastusta siinä liikkeessä asiakaspalveluun. Nopeus ei ole aina hyvää palvelua. Eiköhän Viiskulmassa osata palvella asiakasta rauhassa. Ja hintakin olisi ollut sama. Jäi pahamaku suuhun siitä ripeydestä.

13

3384

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nopeaa_ja_hyvää_palvelua

Kaks kuukautta sitte käytii ottamassa kuvat niskasella, ja kyllä silloin nuori harjoittelija antoi ohjeita, ennen kuvan ottamista. Ja kuvan hyväksyi myös poliisin passipalvelu

• Passinhakijax5

Me käytiin koko viishenkinen perhe siellä ja vaikka lapset 2-, 4- ja 6-vuotiaat, niin nuorella harjoittelijapojalla riitti palveluhenkisyyttä ja ystävällisyyttä vaikka muille jakaa. Hoiti tehtävän ammattimaisesti ja kerrankin rouvakin oli tyytyväinen passikuvaansa. Lisäksi kyseinen nuorimies oli erityisen asiantunteva, kun kyseltiin apuja nettiongelmiin.

• hgjghgh

Semmonen kuva, millanen malli. Turha se peiliä syyttää jos ei naama miellytä.

• Pettynytolin

Viiskulman valokuvausliikkeessä ei voinut edes palvelusta puhua. Ukko oli tosi töykeä eikä edes näyttänyt kuvaa vaan rahasti ja ulos vaan liikkestä.

• jawehos

Se on ollut Niskaselta nopeaa toimintaa jos neiti ei ole vielä edes kunnolla ollut penkillä asennossa kun temput jo teki, mitäpä sitä turhia puheita pitämään, mekko uumalle ja menoksi.

• autsh

autsh ja huoh

• kotivalokuvaaja

Passikuvat ottaa räpsäytetään. Muotokuvat ja potretit on sitten asia erikseen.

• ammattilaiskuvaaja

Sinä voit kotonasi räpsytellä niinkuin haluat, mutta kyllä ammattitaitoinen kuvaaja asettaa kuvattavan sopivalle etäisyydelle ja sopivaan asentoon sekä odottaa, etträ kuvattava saa naamansa peruslukemille ennen räpsäystä.

• nii-in
        ammattilaiskuvaaja kirjoitti:

Sinä voit kotonasi räpsytellä niinkuin haluat, mutta kyllä ammattitaitoinen kuvaaja asettaa kuvattavan sopivalle etäisyydelle ja sopivaan asentoon sekä odottaa, etträ kuvattava saa naamansa peruslukemille ennen räpsäystä.

minä olen samaa mieltä ja passikuvatkin maksaa, ovat tuote samoin kuin joku t-paita ko. kaupassa.

• selau
        nii-in kirjoitti:

minä olen samaa mieltä ja passikuvatkin maksaa, ovat tuote samoin kuin joku t-paita ko. kaupassa.

Passikuvat on tähän asti räpsitty kotona ja hyvin on kelvannut. Vaatimukset on muuttunut vuosien varrella, mutta mikäs ongelma se on.

• Hkjkj

Hhlnln

• ReissuLassi58

Niskasella saa heti varmuuden että se passikuva täyttää kaikki kriteerit ja kelpaa passiin tai ajokorttiin. Omakin passikuva niin ruma että ei itekään viitsi kahtoa sitä mutta hyvin sillä on reissuun päästy.

• entinenasiakas

Aikoinaan kun tulostin valokuvia Niskasella ja osa meni pilalle niin eikö myyjä ala asiakasta eli minua siitä syyttämään "no ei se sen koneen vika ole", käsittämättömän surkeaa asiaksapalvelua saa joskus pikkukaupungissa, varsinkin Äänekoskella! Enpä ole sen jälkeen siellä asioinut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      414
      9156
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      189
      3760
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      21
      2228
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      87
      1393
    5. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      114
      1148
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1145
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1122
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      80
      1116
    9. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1110
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55