Sony Cybershot p41

minä

Olen miettinyt kyseisen kameran ostamista, mutta koska siitä puuttuu optinen zoomi olisin kysellyt kuinka paljon se vaikuttaa? Eli onko jollain käyttökokemusta (hyvää tai huonoa moisesta mallista) ja kuinka tärkeä tuo optinen zoomi on?

1

429

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flying Dutch

Tokihan optisen zoomin puutuminen vaikuttaa, mutta kuinka paljon, riippuu käyttötarkoituksesta. Jos kameraa käytetään etupäässä tilannekuvien ottamiseen , niin ei sen puuttuminen kauheasti haittaa jos kamera muuten on ominaisuuksiltaan hyvä.
      Itse ostin juuri ko. kameran, ja ensikokemukset ovat olleet positiivisia. Kamera on hyvän tuntuinen kädessä ja valikot ovat selkeät ja helpot käyttää. LCD-näyttö on hyvä ja terävä. Valikkojen painikkeet
      ovat vähän turhan pienet, mutta jos ei ihan hirveitä nakkisormia omista, niin tuskinpa se on ongelma. Optisen zoomin puutetta korvaa hieman kuvien suuri maksimiresoluutio eli 2272 x 1704 pikseliä, jolloin kuvien uudelleen rajaaminen kuvankäsittelyohjelmilla onnistuu paremmin kuin monilla muilla saman hintaluokan kameroilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      139
      836
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      726
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      708
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      603
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      41
      591
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      552
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      536
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      527
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      505
    10. 26
      501
    Aihe