No kukako se on se metallialan yrittäjä jota vankilatuomiolla uhataan?
Pikkanen veronkierto, eikös sen pitäsi poliitikkojen tapaan kuittaantua sanomalla "sorry".
Metallialan yrittäjä
8
1306
Vastaukset
- Ollaanihanhissukseen
Hys hys.Ei saa ääneen mainita nimeä!
- hehhe1
Heittäkääs firman nimeä. Ytunnusta?
- Röndäri
TE-metalli, lehdeshän tuo mainittiin.
- Epäilevätimo
Veikataan ani jantti kajala. Päivän aforismi?
- Lempo99
Tämä yrittäjä vanhempaa kaliiperia.-59 syntynyt.
- rfghghgi
Jos tuohon lehden ilmoittamaan syntymävuoteen luottaa, se nyt voi olla mitä vain. Ja siinäkin vain toinen numero vaihtunut, jos henkilö olisi syntynyt esim. -79. Usein nimiäkin on sekaisin saati yksi numero...Osuu kyllä kaikki muu niin hyvin nappiin henkilöön, joka ei ole syntynyt v.-59.
- dorkat
No eipä ole Ani jantti
- Jrbfirjalcntyqhtbxidoe
Google kertoo nimen kun jaksaa surffata.....
Aikamoista "tuurin" kauppaa että läytyy....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789