Olen elänyt lähes koko elämäni onnettomana ja kymmenen vuotta hyvin stressaantuneena ja masentuneena. Velka ongelmia, asunnottomuutta, itsemurha ajatuksia, ylipainoa, ei seksi elämää jne,, Elämä ollu yhtä vitun taistelua ja hengissä selviytymistä. Paskaa satanut joka nurkalta, pelkkää vittuilua ja halveksintaa saanut kuulla. Kolme vuotta sitten sain kerranki sen verran ylimääräistä lähdin käymään Thaimaassa, siellä changi pullo kädessä rannalla maaten mietin että vittu mulla on just nyt kaikki hyvin. Tuntu kuin kivi ois tippunut harteilta. Vuosi meni miettiessä että miten voisin thaimaaseen muuttaa ja mistä rahat. Pistin homman hösseliksi ja onnistuin järkään jutut. Nyt olen asunut kaksi vuotta thaimaassa ja joka päivä hymyilyttää. 30 kiloa painoa tippunut, elämän tavat muuttunut terveellisimmiksi. Hyvä seksi elämä ja parisuhde. Ei stressiä, joka päivä voi syödä ravintoloissa ja nauttia hieronnoista, harrastaa sukellusta yms. Näin jälkeenpäin miettien Suomi on aika paska maa, eikä ole kauheesti kehumista meissä suomalaisissakaan; kateellisia, vittuilevia moralisteja jotka eivät hyväksy toisten menestystä eikä epäonnistumistakaan. Todellisia mielensäpahoittajia. Lakihenkisiä sääntö friikkejä jotka valmiita heti puukottamaan selkään kun mahdollista. Jos mietit ulkomaille muuttoa niin suosittelen.
Miten minusta tuli onnellinen,,
8
400
Vastaukset
- Takanapäin
Totta puhut. Ihmettelen itsekin, mutta onneksi on mahdollisuus päästää irti kuvioista. Kun laittaa pykälän päälle ja evästä reppuun, loppu on historiaa.
- RUNrunRUN
Katkoit kahleet ja juoksit vapauteen... :D
https://www.youtube.com/watch?v=CRvZMG85qaI - kivamutta
et sit kertonut vinkkejä.....
- Pelkkäähymyä
No vinkki oli se että kannattaa lähtee jos tuntuu sille. Rahapuoleen vaikee sanoa mikä sinulle toimii, kun en tunne sinua. Aikaahan se ottaa selvitellä asioita, mutta kaikki järjestyy jotenki jos rupee vaan duunaan.
- Svendufva
Thaimaa on muuten hyvä, mut liian lämmin.- Meikäläinen tykkää Ca 25
- Kivalukea
Hieno selviytymiskertomus
- Mukavakuulla
Fyysinen arkea hyvin paljon rajoittava sairaus sai minut onnettomaksi. Yritän sinnitellä onnelliseksi. Mukava kuulla, että jollakin on helpottanut. Toivon, että minäkin vielä joskus löydän tavan olla onnellinen juuri siissä olotilassani, elämäntilanteessani, missä kulloinkin olen. Vaikka sairaana, liikuntarajoitteisena ja neurologisten oireideni kera. ina onnjotain, mistä voi olla onnellinen, tuota opettelen. Ja ihana oli kuulla, että noinkin vaikean elämäntilanteen jälkeen voi löytyä tasapaino ja onnellisuus.
- Pelkkäähymyä
Toivottavasti löydät omat tavat selviytyä ja löytää onnellisuuden. Tulin käymään suomessa parin vuoden jälkeen ja syksyllä takaisin. Pitää sanoa että suomikin näyttää paremmalta kun katselee positiivisempien lasien läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000604987324h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92441Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2101795Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231573- 711010
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.42956Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74862Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57852En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43822Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä77745