oisko kenelläkään antaa ideoita... mitä laittaa miehelle lahjaksi, joka täyttää 60 v.?
Ei ole enää töissä, harrastaa metsästystä ja muutoinkin tykkää luonnosta.
Lahja 60v miehelle?
16
1315
Vastaukset
- hintahaitari?
Mene metsästys-ja kalastusliikkeeseen tai Partio-Aittaan. Kirjakaupassa saattaisi olla harrastukseen sopivaa kirjallisuutta.
- hmm
kirjoja ei, koska hänellä on kaihi...
metsästys ja kalastusjuttuja en oikein osaa ostaa (ellei joku kerro tarkkaan mitä)... minusta tuntuu että hänellä on kaikki tarvittavat noihin.
Kiitos kuitenkin, mutta toivottavasti saan lisää vinkkejä :)
- luonnosta
niin anna lahja luonnossa. :-)
- T.R.maalari.N
-pepunkokoinen lampaantalja tai huovutettu alusta... sellainen mättäälle tai kannonnokkaan sopiva.
-kuksa jossa on laatassa omistajan nimi
-koirankarvalankasukat ...lämpimämmät kuin
pelkästä villasta kudotut
-Metsästysaieinen taulu
-Riistakeittokirja
-Kalenteri johon voi kirjata ylös saaliit ja paikat mistä on ammuttu säät jne..
-vesitiivis rasia tulitikuille, kaiverruksin
-taskumatti ja jegermaisterpullo snapsilasinippu ...sellainen metsäänotettava, kaatoryyppyjä varten
- huovutetut pohjalliset saappaisiin
...näin alkuunsa :)) - eikkajussi
Mun vaimo antaisi mulle ruokakaupan partavettä ja Black Horse - kalsarit XXXL
- mummeli
Pahantakijältä 95700 Pello saa Kossupiippuja.
Sillä voi vanhakin mies tienata vielä peltikaton kesämökkiin - jaana275
Hieno lahja 60-vuotiaalle on www.kristallikauppa.com
http://www.kristallikauppa.com/lahjavinkkeja-miehelle/
or hienot iso Viinilasit koristellut
http://www.kristallikauppa.com/products/swarovski-kristalleilla-koristellut-kristalli-juhlalasi/- ankas
Noita kristallikauppojen tuotteita löytää kirpputorilta pilkkahintaan.
- klasisilmä
ankas kirjoitti:
Noita kristallikauppojen tuotteita löytää kirpputorilta pilkkahintaan.
Aloittajallehan on pian annettava 7-kymppisopastusta.
- ...
Vanha aloitus, toisaalta siksi kiintoisa.
Niettä mitä lie ukkeli saanut, onko millekkään ollut mitään käyttöä?
Mun mielestä lahja pitää ostaa ajatuksella, sen pitää olla tarpeellinen, kaapintäytteellä kukaan mitään tee ja vaasit ja pystit, koriste-esineet, ne päätyy kirpputorille.
Nopeasti listaa hyödylllisistä lahjoista:
-Rollaattori
-Kyynärsauvat tai kävelykeppi
-Kuikka
-Tekohampaat
- Korvakuulokkeet
-Otsalamppu
-Reino-tossut
-Post-It lappuja
-Kossupullo
-Hautapaikka
Listaa vois jatkaa pitkään. Mutta idea, lahjasta pitää olla hyötyä.
=DW=- bessie*
Mitä hyötyä hautapaikasta on?
Eikä noista muistakaan hyödyllisiä ole kuin ehkä otsalamppu ja muistilaput. - ...
bessie* kirjoitti:
Mitä hyötyä hautapaikasta on?
Eikä noista muistakaan hyödyllisiä ole kuin ehkä otsalamppu ja muistilaput.No perustellaan lyhyesti, perustelut tosin itsestään selviä. Ihminen ei nuorru vanhetessaan.
-Rollaattori- Liikunta menee huonoksi jossain vaiheessa kuitenkin.
-Kyynärsauvat tai kävelykeppi- Sama perustelu kuin edellä
-Kuikka- Miehillä pragaa eturauhanen jokatapauksessa, virtsaus tärkeä asia
-Tekohampaat- Pitäähän sitä syödä
- Korvakuulokkeet- Kuulo heikkenee jokatapauksessa, kuuleepahan telkkaria
-Otsalamppu- Jos ei kaihi iske, hämäränäkö heikkenee kuitenkin
-Reino-tossut- Pitäähän ne jalkineet olla
-Post-It lappuja- Dementia kun alkaa vaivaamaan, muistilapuista hyötyä
-Kossupullo- Mielenvirkistys ei koskaan mene hukkaan
-Hautapaikka- Kuolee kuitenkin, onpahan yksi asia vähemmän huolehdittavana
Mä muuten ite sain naapurin vanhalta isännltä viiskymppisiksi sen ite tekemän kävelykepin. Pikkasin huumorillahan se meni, mutta olen joutunut käyttämään sitä, jalkoihin voi tulla vikoja, mulla väljät nilkat, menee joskus sijoiltaan. Että huvia ja hyötyä.
Kun on muutaman kerran nähnyt, kun jonkun ihmisen elämän vie kirpputorikauppias pilkkahintaan, tajuaa materian todellisen merkityksen.
=DW=
- Vetokoja
Anna hänelle kunnolliset, lämpimät kumisaappaat. Tai pilkkimökki kelkan jatkoksi.
Vihjeet ovat myöhässä, kysyjä kysyi asiaa jo vuonna 2005. Itse olisin ehdottanut Leatherman-monitoimiveistä, ei ehtinyt.
- ...
Myöhässä kyllä.
Mutta just tällasessa tapauksessa aloittajan kuittaus ois ollut mielenkiintoinen.
Noin Leathermaneista, hyviä kamppeitahan ne. Olivat suosittuja aikanaan ja kilpailevia tuotteita paljon. Mulla useampiakin "halpiksia". Kaks hyödyllistä. Mökillä vyössä, autossa avaimenperänä. Kolmas oli ennen töissä, nyt kaapissa.
Ongelmiakin, huomioitava, luokitellaanko "toisen vahingoittamiseen mahdolliseksi teräaseeksi". Julkisella paikalla ei saa kantaa teräasetta, lentokoneissa krannttua jne. Eli ei kannata ihan jokapaikassa pitää mukana.
Kaikki riippuu jokatapauksessa lahjan saajasta. Kunnon puukolle, jollekin käsintaotulle damaskuspuukolle jollakin voi olla paljonkin käyttöä. Toinen puolestaan innostuneenpi Asiallisesta Mac- merkkisestä Santoku-keittiöveitsestä.
Mutta noin periaatteessa, puukko voi olla oikeinkin hyvä lahja. Mulla puukkoja jokalähtöön, tarve kuitenkin harvinaista, eniten keittiössä. Mutta löytyy hieno visakoivuhahvainen Marttiinin kalaveitsi ja käsintaottu vuoluveitsi. Puukot on jotenkin perinteisesti lähelllä miehen sydäntä. Aikanaan ostin kummipojille kunnon puukot, kun ne oli ihan kakaroita. Hirveen nääköistä hommaa. Mutta ei ole tappaneet ketään, ei loukanneet itseään ja osaavat käytää puukkoa. Idea on laatu, veitsen pitää olla teävä, tylsällä veitsellä ei saa kuin palkeenkieliä tai katkeilleita sormia omiin käsiinsä. Terävä kun ei lipsu, ei tule niin helpolla vahinkoja.
Muistui mieleen yks hyvä, mutta kallis lahja toimintakykyiselle loispummieläkeläiselle. Ajettava ruohonleikkuri. Maksaa ju rahaa, mutta pitää ottaa huomioon, lahjan saajalla ja eläkeläisellä aikaa ajella siinä sivussa lahjan antajienkin nurmikot :D
=DW= - -.,m-.mm
... kirjoitti:
Myöhässä kyllä.
Mutta just tällasessa tapauksessa aloittajan kuittaus ois ollut mielenkiintoinen.
Noin Leathermaneista, hyviä kamppeitahan ne. Olivat suosittuja aikanaan ja kilpailevia tuotteita paljon. Mulla useampiakin "halpiksia". Kaks hyödyllistä. Mökillä vyössä, autossa avaimenperänä. Kolmas oli ennen töissä, nyt kaapissa.
Ongelmiakin, huomioitava, luokitellaanko "toisen vahingoittamiseen mahdolliseksi teräaseeksi". Julkisella paikalla ei saa kantaa teräasetta, lentokoneissa krannttua jne. Eli ei kannata ihan jokapaikassa pitää mukana.
Kaikki riippuu jokatapauksessa lahjan saajasta. Kunnon puukolle, jollekin käsintaotulle damaskuspuukolle jollakin voi olla paljonkin käyttöä. Toinen puolestaan innostuneenpi Asiallisesta Mac- merkkisestä Santoku-keittiöveitsestä.
Mutta noin periaatteessa, puukko voi olla oikeinkin hyvä lahja. Mulla puukkoja jokalähtöön, tarve kuitenkin harvinaista, eniten keittiössä. Mutta löytyy hieno visakoivuhahvainen Marttiinin kalaveitsi ja käsintaottu vuoluveitsi. Puukot on jotenkin perinteisesti lähelllä miehen sydäntä. Aikanaan ostin kummipojille kunnon puukot, kun ne oli ihan kakaroita. Hirveen nääköistä hommaa. Mutta ei ole tappaneet ketään, ei loukanneet itseään ja osaavat käytää puukkoa. Idea on laatu, veitsen pitää olla teävä, tylsällä veitsellä ei saa kuin palkeenkieliä tai katkeilleita sormia omiin käsiinsä. Terävä kun ei lipsu, ei tule niin helpolla vahinkoja.
Muistui mieleen yks hyvä, mutta kallis lahja toimintakykyiselle loispummieläkeläiselle. Ajettava ruohonleikkuri. Maksaa ju rahaa, mutta pitää ottaa huomioon, lahjan saajalla ja eläkeläisellä aikaa ajella siinä sivussa lahjan antajienkin nurmikot :D
=DW=Miksi hoet loispummieläkeläistä, onko jokin sisäistynyt ongelma?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749