tulen merisairaaksi helposti mutta merimiehen ura kiinnostaisi. auttaisiko ongelmaan jos pestautuisi johonkin valtavan suureen laivaan. niin suureen ettei se atlantillakaan heilu? sitten murehdituttaa ne reissujen pituudet. en ole pois kotoa kuin viikon kerrallaan. onko olemassa tarpeeksi nopeita laivoja että kotiin pääsee pian? palkkauksesta sen verran että yli 5000 pitää saada kuussa.
valtavaan laivaan töihin
16
554
Vastaukset
- mitesjuhlapyhät
Kukaan ei ole vielä pestautunut niin suureen tai nopeaan laivaan joten ei osata antaa luotettavaa vastausta mutta pestaudu sinä ja kerro sitten viikonpäästä kokemuksiasi. Kiinnostaa varmaan laajasti muitakin tulevia merenkulkijoita.
- KirkasVisio
Mulla taas on kauhea lentopelko mutta haluaisin liikennelentäjäksi. Onko missään sellaisia lentokoneita jotka kulkee vaan maanpinnalla? Mielellään lyhyitä matkoja kun en tykkää istua pitkään.
- eipelkoa
Oletko tietoinen lentokoneista joka ovat maassa ja lentoasemat siirtyvät pisteestä A pisteeseen ???
- KirkasVisio
Sun tietoisuuden tasosta en ainakaan ole ihan varma.
- OnPojillaHommat
Tjaa.... mine tahtoisi lentää vesitiiviillä rekalla kalalinjalla !
- Capt_John_Pritchard
RMS Mauretania on valtava valtamerilaiva jolla on tehty lukuisia nopeuennätyksiä mm Atlantin ylityksissä. Mitäs jos pyrkisit sinne töihin. Varustamon nimi on Cunard.
- onkomuita
Sekin kyllä keikkuu kun tarpeeksi on keliä. Ei jatkoon!
- Capt_John_Pritchard
Ei keiku enää, taatusti!
- kaikkikäy__
Capt_John_Pritchard kirjoitti:
Ei keiku enää, taatusti!
Onko siellä silti joku jopi auki jossa alle viikon törnit ja liksa yli 5000€
- eivaankäy
kaikkikäy__ kirjoitti:
Onko siellä silti joku jopi auki jossa alle viikon törnit ja liksa yli 5000€
Ei taida olla,kiulu meni naulatehtaalle 1935....
- KuulaKemistä
Mee sukellusveneeseen, ei keiku!
- Muistankoväärinvai
Eikös jenkkitankki Topias ollut niin pitkä että kun ahteri oli
raumalla niin fööri oli new yorkissa?- Maailmanpisinsilta
Ai niinku silta Idän ja Lännen välillä?
- slaggi
muistan aikoinaan kun laihian kolilla ja koksilla seilas matruusi joka suunnitteli rullaamatonta botskia ,oli oikein piirustuksiakin hytissä,ei ole ilmeisesti vielä valmis,tosin en tiedä onko kyseinen matraatti enään hengissä!
- nofear61
Ihminen, jolla on normaali tasapainoaisti voi tulla merisairaaksi jopa ruotsinlaivalla.Itse tulin merisairaaksi kun siirryin isosta laivasta hinajaan.Oksensin ja voin pahoin eikä kokin ruoka maistunut..Olo parani kuitenkin 1-2 viikossa;kaikkeen sitä voi tottua.Olin lopulta hinajassa töissä monta vuotta.
- Haahu
Varmasti Roteesilan Marko ollu tuo rullaamattoman botskin suunnittelija......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995