päätin vaihtaa jarrunesteet itse Transportteriin, kun huoltoliikkeet tarjosivat hintaan 67-80e. Motonetistä ostin paineilmatoimisen ilmauslaitteen (20e). Imin säiliön tyhjäksi ja täytin sen uudella nesteellä. Aloitin järjestyksessä: oikea taka-vasen etu-vasen taka-oikea etu. Pidin huolen ettei säiliö tyhjentynyt. Ajoin läpi n. litran nestettä yhteensä. Kutenkin jäi vaivaamaa kun joka jarrusta tuli koko ajan ilmaa runsaasti, enkä saanut tulemaan pelkkää nestettä. En oikein keksi mistä horii ilmaa. Jarrut kuitenkin toimivat nyt moitteetta.
Onko jollain kokemusta, tai tietoa ilmiön syystä?
t.Ile
Jarrunesteen vaihto
2
79
Vastaukset
- Valtavalta
Eikö tuo ilmausnippaan tule kiinni? Kun nipan löysäät, ilma tulee kierteen välistä. Eikä se kumituttiliitoskaan ihan satavarmapitävä taida olla. Ja siinä ohuessa letkussa nesteen seassa ilmamäärä näyttää valtavalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965414
- 2594625
- 444515
- 623267
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412194