Mulla on lievä kehitysvamma ja olen avoliitossa ei kehitysvammaisen miehen kanssa ja hän rakastaa mua juuri tälläisena kun olen. Minun luonani tai siis meillä ei käy tukihenkilöitä koska pärjään ilmankin :) osaan laittaa ruokaa mut välillä käyttäydyn kun teini luen nuorten kirjoja ja koululaislehteä katselen piirrettyjä jne minusta siinä ei ole mitään kummalista vaikka olenkin 25 vuotias mut välil kiukuttelen kun murkku ja kiroan ja kettuilen mut avomies jaksaa mua tukea eikä väsy minuun. Meidän suhteessa ei ole sellasta että mua käytettäisiin hyväksi tuo mies ei ikinä tee sellaista mulle. Mut tuntuu että osa hänen ns vanhat kaverit ei ole pitäneet yhteyttä et ne ovat kaikkoneet hänen ympäriltä itse tunnen siitä surua mut mieheni ei :) olen onnelinen likka
Kerron teille tästä
4
172
Vastaukset
- mother
Todellakin olet onnekas tyttö!Onkos sulla kavereita?Käyttekö yhdessä missään,harrastatteko yhdessa jotain,vai oletteko kotona viihtyviä?Minusta siinä ei ole mitään kummallista että sinua kiinnostaa ikäistäsi nuorempien jutut,koska olet jäljessä kehityksestäsi.Kaikki aikanaan.Hyvä kun hyväksyt itsesi sellaisena kuin olet,ja ennen kaikkea miehesi hyväksyy sinut omana itsenäsi.Minä olen lievästi kehitysvammaisen pojan äiti,juurikin sinun ikäisesi,joka tykkää piirrellä paljon,ja lukee sarjiksia,ja katsoo piirrettyjä.Ikinä hänellä ei tule aika pitkäksi,aina on jotain tekemistä!Käytkö työtoiminnassa?
- Puputti
Viihdytään aika paljon kotona :) kavereita mulla ei ole. Olin työtoiminnassa mut lopetin siellä kun sairastuin masennukseen :( en ole jaksanut mitään töitä katella. Opiskelin aikoinani hova avustajaksi erityisammatti koulussa valmistuin vuonna 2013
- mother
Minusta on hienoa että olet kuitenkin opiskellut ammatin!No kuluuko sinulla hyvin aika kotona,eli kotityöt hoituu ja niitä on mukava tehdä,auttaako miehesi niissä?Niin se on ihan tavallisessakin parisuhteessa että kaverit kaikkoaa!Minusta työtoiminta on kauheaa hyväksikäyttöä,kun siitä maksetaan niin huonosti.Minusta siitä pitäisi maksaa se yli 700e kk minkä saa ansaita ilman että se vaikuttaa eläkkeeseen.Toisaalta,sitä passivoituu kun on kotona,ja saa tehdä mitä lystää,tai olla tekemättä!Itse olen surullinen poikani puolesta kun hänellä ei ole ikäisään kavereita,huomaan että väsyy minuun,ja purkaa raivoaan ilkein sanoin.Mutta kuulostat kuitenkin tyytyväiseltä elämääsi,saatte elää rauhassa ilman valvovaa silmää.
- Nasyu
Hei, usein käy niin, että kun alkaa seurustella, vanhat kaverit ottavat välimatkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103