Tuleeko haluttoman kumppanin antaa?

Halukas_

8

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuosittuOn

      0 kommenttia.

    • TotuusSattuu

      Kuten tuossa tekstissäkin sanottiin, väkisin ei tarvitse antaa mutta jos ei ole valmis tyydyttämään toisen (kohtuulisia) tarpeita, on myös oltava valmis kohtaamaan sen seuraukset.
      Tämähän on se asia joka tässä usein unohtuu. Puhutaan vain haluttoman oikeudesta päättää omasta kehostaan (joka hänellä luonnollisesti on) mutta ei siitä että tämä päätös vaikuttaa myös sen toisen kehoon. Haluton siis kontrolloin oman kehonsa lisäksi myös välillisesti toisen kehoa jonka tarpeita ei halua ottaa huomioon.
      Haluttoman tulee ymmärtää että haluttomuudella on ihan yhtä suuret vaikutukset parisuhteeseen kuin vaikka kommunikaatiokyvyttömyydellä, alkoholismilla tai väkivallalla. Ne ovat hyvä syy lähteä suhteesta.

    • haluavanainen

      Joo-o, voihan se haluton antaa, mutta ei se seksi ole läheskään samaa kuin sellaisen kanssa, joka haluaa sitä itsekin, että miettikääpä sitä...

      • TotuusSattuu

        Jos haluton antaa (puoli)väkisin niin eihän se toki mitään herkkua olekaan. Mutta jos haluton tiedostaa myös että asia on tärkeä parisuhteen kannalta, hänkin voi myös saada siitä iloa omalla tavallaan vaikka ei niin kauheasti itse haluaisikaan. Pyyteetön toisen auttaminen on yksi parisuhteen kulmakiviä, ei se että katsotaan kaikessa mitä itse saa.
        On myös tärkeää löytää ne jokaiselle sopivat tavat harrastaa sitä seksiä niin että se ei tunnu kummastakaan pahalta. Mahdollisuuksiahan on lukemattomia. Ei sen tarvitse aina mennä niin että nainen makaa hiljaa "lahnana" alla ja odottaa että homma on ohi.


    • mitenseonniinvaikeaa

      Vaihtakaa kumppaniin jonka kanssa seksi on kivaa, niin ei tarvitse sen toisen osapuolen kärsiä puutteesta ja/tai naida sellaista jolla ei ole haluja.

      • NäinMeillä

        Ihmisillä sattaa kyllä olla muitakin sitoumuksia siihen puolisoon joten ei sitä aina noin vain vaihdeta vain seksin takia. Lapset, rakkaus, yhteinen omaisuus, velat jne. voivat vaikuttaa siihen että ei ole niin helppo noin vain vaihtaa.


    • ainasamaa

      Jos mies on se halutin niin mielestäni hänellä ei oo oikeutta keksiä kokoajan selityksiä ja syitä siihen ja syyttää pelkästään naistaan omasta haluttomuudesta. Pattitilanne koska pakosta ei voi mutta ei voi myöskään vaatia toista elämään seminaarissa. Oma neuvoni on ero! Näin tein itse enkä kadu. Haluan kumppanin joka pitää seksistä ja myös seksi toimii eikä ole vain minuutin pikasuoritus pelkästään miehen tyhjennykseen. Hyi helvetti kun oikein muistelen edellistä.

      • Ikävä_moralisti

        Mutta jos se haluton onkin nainen niin hänellä on täysi oikeus keksiä koko ajan selityksiä?

        Eläköön tasa-arvo, missä mies on syypää kaikkeen eikä nainen mihinkään!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe