Mä en odottanut saavani jäätäviä venymisarpia lantioon ja pebaan :( Siis ensimmäisiä mekkoja sai odottaa 15 vuotiaaks ja oikeestaan olin jo iloinen ku ne suvaitsi vihdoin saapua, mut ei montaa kuukautta siitä nii lantion sivuilla ja perseessä punasia raskausarpien kaltasii "kaunistuksia". Että tää teinielämä on ihanaa oikeesti. Siis ensin olin ihan että mitähän vittua ja sit tajusin et ne on iha normaaleja ja mietin et miks kaikesta ällömmästäki kerrotaan terkankirjassa ja tästä en ollu ees kuullut ennen kun kerroin äidille ja Googlasin :-)
Mitä ette odottanu murrosiältä?
5
309
Vastaukset
- Justanaverageteenagegirl
Nii ja se jos unohtaa laittaa deodoranttia ja kainalot alkaa oikeesti tulvimaan ja miettii vaan et miten oikeesti pieni ihminen pystyy erittää
n i i n p a l j o n h i k e ä
*pakenee vessaan pyyhkimään kainaloitaan, yrittää jutella metrin päässä kaverista ja toivoo koko sydämellään et kukaa ei haistais mitään Odotin, että elämästä tulisi mielekästä ja hauskaa.
Toisin kävi, täähän on ihan perseestä.- gghjjjj
Että tulisi näin paljon karvoja...
- Tyttö98___
En olettanu et nännipiha nousee väliaikasesti sillai ketunkuonomaisesti ylös ku rinnat kehittyy:D pidin itteeni epänormaalina sillon sen takia, mut sit sain kuulla et se on täysin normaalia ja ne laskeutu siitä sit normi nännin näkösiks :D
Oletin myös että kasvaisin paljo enemmän kasvupyrähdyksen aikana :D - ljkööiö
Mä sain kanssa venymisarvet, en ees tienny aiemmin että muillakin on. Cheers vaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain20111406Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-12710848Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2366228Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1885039Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313496- 1723485
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402333Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3041885Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov91734Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161634