Miksi piilotat herkkusi ahnailta katseilta?
Miksi kiskot paitaa peppusi yli?
11
807
Vastaukset
- noeikötuokin
Kerro jo, että ei halua ahnaita katselijoita.
- varovainenehdotus
Niin, pitempiä paitoja kannattaa siinä tapauksessa hankkia. :(
- noeikötuokin
varovainenehdotus kirjoitti:
Niin, pitempiä paitoja kannattaa siinä tapauksessa hankkia. :(
En ymmärrä, jos aloitus kertoo miksi kiskot paitaasi peppusi yli ja nyt kerrot, että pidempiä paitoja kannattaa hankkia?
- päättäisijo
noeikötuokin kirjoitti:
En ymmärrä, jos aloitus kertoo miksi kiskot paitaasi peppusi yli ja nyt kerrot, että pidempiä paitoja kannattaa hankkia?
No jos ei kerran halunnut että katsotaan.
- hahahahahaha
koska tunnen ne katseet :D
- piilossapidettävä
ehkäpä juuri siksi- ehkäpä se ei ole omasta mielestä niin herkku että näyttelisi sitä muille ????
- nowayx
Älä tuijota..enkä tykkää kun vieraat miehet kehuvat ja varsinkin viihteellä tulevat taputtelemaan peppuani.
- persevä
Olen kuullut tuosta aiemminkin. Pitäisi vaan olla rohkeampi, eihän se mikään räystäsperse ole, vaikka muhkea onkin.
- VetoketjuFalskaa
Haittaaks se?
- haluanvaaan
Siksi koska en pidä pepustani ja näin olen en ymmärrä miksi miehet siitä pitävät ja enkä halua että minun ihastutaa pelkän peppuni takia.
- Haittaakovin
Ettei pöllö näe:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842