Nigru huijaajist tinderis jne.

HuijariaHuijaava

ja varmaan muuallaki. Mua yritti, tajusin, mäpäs käännänki tän nyt toisin päin ja kusetan jätkää niin kauan et siltä menee paskat housuun, hah, iski kirveensä väärään naiseen, haha! Tässä ekaks vähän mitä juuri löysin: http://www.romancescam.com/ ei viruksii.
google kääntäjä auttaa varmaan teitä muitki englanninkiele taidottomii, googleta siis se kääntäjä ja heitä ne tekstit siihen, tai sen "ihanan komeen vapaussotilaan tms. valkoihoisen, joka haluaa rakastaa sua jo lähes toisessa tai kolmannessa viestissä - kukaa viisas ei rakastu siinä ajas ja ala jaella rahojaan jo seuraavana päivänä, eikä vielä seuraavana kuunakaan!) mä en jaa niit olleska.
"Jos olet yli 40, äskettäin eronnut, leski, vanhusten tai vammainen, niin sitä helpommin he iskevät sinuun silmänsä, tai jos etsit rakkautta jollain nettisivustolla". Huijarit etsivät siis heikkoi kohtii naisis, jopa miehiäkin huijataa! (älä lähettele kuvia perheestäsi, ne menee jakoon, niit käytetää toiste huijaamisee tietämättäs!) Liirun laarumit alkoi seuraavana päivänä, niin heitin neki googlee, sillä yksikään MIES ei niin nopeesti kirjoita, nopeemmi ku mä, eikä osaa ees niin nopeesti ajatella uusia lemmenlurituksii kuin niitä tuli ja nigrupojan blogiinha se lässytys vei! Suutuin aivan helvetisti, mäkö oon nyt huijarin kohteena, siis mä!?! ja tässä iäs, yli viiskyt?! Eikä vitus tuu onnistuu tollaset paskiaiset mun kans! Kuha olin rauhottunu, niin mä aloin funtsii, mä käännän tän jutu ny toiste päin, mäpäs alanki kusettaa sitä! Mä saan sen vielä itkee paskat housuissaa ennen ku mä oon lopettanut ja mähän LoveLove sitä joka toisessa lauseessani samalla ku annan ymmärtää, mutten ymmärrä antaa. Mulle helppoo, mun enkku ku ei oo todellakaa niit parhaita, minkä se on jo huomannu, jos kysyy jotai mihkä en osaa heti antaa vastaust, teen kute se, en ymmärrä ja nyt pitää lähteä johki ihan heti! Lopetan ja mietin rauhas jatkoo. Ei se ees tajuu, et mä saatan sittenki tajuta, hah ja pah lakupellelle! On vielä nuoriki, jäljitin sen sivulle sen, on päässyt (mukamas) lukiosta vasta muutama vuosi sitten! Kuvassaanki, siinä rumassa mustassa läiskässään se on pentu. No tänää se oli rauhanturv.ja kessu usa´sta, jolle ei työssää myönnetty rahaa hygieniatarvikkeisii!!! haha voi ettei sitte parempaa keksinyt? :D (yleens niil o joku sairaana tms.)Se alotti heti pienen tosi lyhyen lässyttelyn jälkee siit kertoo ja sit se halus et mä lähetän, jo kohta se haluski rahana, ku menin mukaa, et mitäs sä sit haluat mun lähettävä, mitä sulta puuttuu rakas kulta muru ihana sinä ja niin ees päi. No eiku rahaa halus, alko kyselee et "paljons lähetät"? (ettei osannu ees määrää sanoa, hah!) Minä että mitäs sult puuttuu sitte? Tinkas vaa rahaa, jolloin minä pahoitin muka mieleni, et rahaakos sä must vaa haluatki etkä rakkautta, Joo rakkautta, pusi pusi, viestin loppuu asti, mut heti sit taas rahaa, koskas lähetät-tyylii tivas sitä, siis yli 50v se, lapsellist puhet silt. Se kävi muka kattoo mitä silt puuttuu, sitten tuli pitkä lista, siinä oli alushousuista alkaen vaikka mitä, pyyhettä partavettä jopa shampota kaljuunsa. Mä että pajoks ne maksaa siellä? =300-400 euroa, lähetätkö jo huomen? (sanoin et mun on ny lähettävä johki, mut palaan 1-2h) en palannut, mä mieti. mulla on niin perkulee hyvä suunnitelma, mu mä vetkuta viel, annan sen iloita siel hopeasta jot ei tuu koskaa saamaa ku korkeintaa ranteisiinsa, hahaha! Haluan sen pyytävän/tarvitsevan lisää rahaa. ;) Ja mähä annan, kohta, tai ylihuomenna tai... mut mä annan muka. (enkä todellakaa aio antaa) :D Älkää siis uskoko kaikkia ulkomaalaisia liirumlaarumeit, tällä ei ollu profiilissaka ku 4 kamuu, yks olin mä. Nyt sil on kolme kamuu, (yks oon vieläki mä) koska mä niille sen kamunaisille laitoin viestii, et meil yhteine frendi, meen sen kans viikon sisäl naimisii (juu se kosi mua jo eile, siis vappuna ja oli tulos viikon sisällä tänne mun luo, jos mä... ja en tajunnu et mitä, ni anto olla) ...ja haluun olla teiänki kamu ku sen miehenki kerta saan. hah, jostain systä kaks niistä katsoi viestinsä kahden minuutin välein ja kolmas myöhemmi, se kolmas on se, joka ei ole enää sen kamu. se oli valkoihoinen nainen se. :D
kääntelimpä googlella tota linkittämääni sivu, voi olla ettei se ole ees se poika, jolle sitä rahaa pitää laittaa jonka kuvan löysin. (Pääasia tässä on kuitenkin OLLA LÄHETTÄMÄTTÄ RAHAA KENELLEKKÄÄ TÄYSIN VIERAALLE IHMISELLE JOTA ET OLE NÄHNYT KUIN KUVAS JA JOPA OLLA ANTAMATTA RAHAA ULKOMAALAISIL VAIK OISIT NÄHNYTKI HÄNET LIVENÄ!) Tyhmä saa olla ja kielitaidotonki, muttei nii hullu ja epätoivone, ettei ota asioista selvää ennen kun alkaa kukkaroaan tai tilejään availemaa! (nyt mä tajuun tota luettuani mitä järkee mullakin on ollut ikäni pitää sekä puhelinnumeroni ETTÄ OSOITETIETONI SALAISINA!) http://www.iltalehti.fi/nainen/2012091116062422_na.shtml joku sotki mun fb-sivu heti sen jälkee, ku ärähdin tälle kaverille vappun. Ilmianto vääränä profiilina! pääsin takas. huonoo photoshoppaust muutes niilä! Mu eka ja vika kokemus tinderistä.

1

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HuijariaHuijaava

      Niin ja minä puhun kylläkin kirjakieltä. En vain halua että googlettavat tämän tekstin omalle kielellensä. Tai peräti pääsisivät jäljilleni, sillä minä haluan viedä tämän oman asiani loppuun asti ja vielä nauttia tämän tilanteen saamasta käänteestä ja opetuksesta jonka aion hänelle antaa. ;)
      Jk. pyysin laittamaan hyvin lyhyessä ajassa (parissa minuutissa) itsestään kuvan, jossa on paperilla valitsemani teksti ja kuva, joka on lapsenkin helppo piirtää. Sanojensa mukaan hänelle tuli kiire muualle, mutta kuva oli ilmaantunut useita tunteja myöhemmin sivulleni, kehnosti photoshopattuna. Näin sen heti, sillä sattumoisin photoshoppaaminen on yksi monista harrastuksistani sekin, huijarilla on vaan niin kiire saada rahaa, ettei älynnyt yhtään kysellä harrastuksistani, tai oikein mistään muustakaan, saati että olisi antanut vastausta kysymyksiini asuinpaikastaan, tai muusta mitä profiilissaan lukee, sillä hän ei tiedä niistä mitään. Yleisin kysymys oli ja on varmaan vieläkin, että kuinka sinulla menee. Kävin tämän kuva asian vielä kuitenkin varmistamassa tutussa alan liikkeessä, jossa olivat täysin samaa mieltä tämän kuvan ja niiden kahden muun saamani epäaitoudesta. Jos epäilet huijausta, pyydä sitä kuvaa ja sen on oltava heti. Ja mieluummin eri asennossa otettu kasvoprofiili, tai kuin mitä alkuperäisessä häneltä saamassasi kuvassa on. Nimenomaan kasvoista! Puoli sivuttain esimerkiksi, Suu vaikka auki, jos se on alkuperäisessä kiinni, tai selkä peiliin päin, profiilikuva tai jotain, jossa näkyy myös että kuvaaja on hän itse. Noin niinkuin esimerkiksi. Näin minä ajattelen tehdä tänäiltana, kun jatkan tätä peliä huijarin kanssa, mutta omilla ehdoillani. Hah!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2810
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1808
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      249
      1117
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      882
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      760
    Aihe