Etsitään kissanpentua

Hei! Etsin maatiaispentua hyvään ja pysyvään loppuelämän kotiin. Laita sähköpostia ja kuvia , jos sinulla on pentu etsimässä uutta kotia =)

6

321

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pennuistapulaa

Kenelle sitä sähköpostia pitäisi laittaa ja mihin meiliosoitteeseen?

Voi olla hieman vaikeaa löytää pentua, sillä niistä on monin paikoin suorastaan pulaa. Toivottavasti kuitenkin on onni matkassa ja löytyy.

• kittenn

Ei ole pulaa pennuista. Facebookin kissaryhmissä tulee uusia pentuejulkaisuja päivittäin. Kyllä se kissa löytyy, soittele ensin eläinsuojeluyhdistykset läpi alueeltasi ja kysele sitten yksityisiltä. Onnea pennun etsintään! :)

• mistäpäin

Mistäpäin suomea etsit pentua?

• Toiv

Tosiaan. Kissanpentuja on sen verran vähän tarjolla ostajien määrään verrattuna että pennun löytäminen on haasteellista. Sellaisesta paikasta pentua ei kannata ottaa, jossa käytetään typeriä ja kohtuuttomia luovutusehtoja.

• kisssn

Höpöhöpö! :D Ennemmin kannattaa jättää ottamatta ilmaispentu; sitä ei taatusti ole rokotettu, käytetty lääkärissä tai ruokittu laadukkaalla ruualla. Eikä varmaankaan isästä tietoa, joten voi olla FIV tai FeLV-positiivinen tai sisäsiittoinen.
        Itse olisin valmis maksamaan vastuullisesti kasvatetusta maatiaiskissasta useamman satasen, mutta niistä on puutetta. Ilmaisia "vahinkopentuja" ja "rakkauspakkauksia" taas olisi vaikka muille jakaa, mutta en halua tukea sellaista pennutusta.

• torifiauttaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1450
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      668
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      44
      629
    7. 48
      613
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe