Hei! Etsin maatiaispentua hyvään ja pysyvään loppuelämän kotiin. Laita sähköpostia ja kuvia , jos sinulla on pentu etsimässä uutta kotia =)
Etsitään kissanpentua
6
277
Vastaukset
- pennuistapulaa
Kenelle sitä sähköpostia pitäisi laittaa ja mihin meiliosoitteeseen?
Voi olla hieman vaikeaa löytää pentua, sillä niistä on monin paikoin suorastaan pulaa. Toivottavasti kuitenkin on onni matkassa ja löytyy.- kittenn
Ei ole pulaa pennuista. Facebookin kissaryhmissä tulee uusia pentuejulkaisuja päivittäin. Kyllä se kissa löytyy, soittele ensin eläinsuojeluyhdistykset läpi alueeltasi ja kysele sitten yksityisiltä. Onnea pennun etsintään! :)
- mistäpäin
Mistäpäin suomea etsit pentua?
- Toiv
Tosiaan. Kissanpentuja on sen verran vähän tarjolla ostajien määrään verrattuna että pennun löytäminen on haasteellista. Sellaisesta paikasta pentua ei kannata ottaa, jossa käytetään typeriä ja kohtuuttomia luovutusehtoja.
- kisssn
Höpöhöpö! :D Ennemmin kannattaa jättää ottamatta ilmaispentu; sitä ei taatusti ole rokotettu, käytetty lääkärissä tai ruokittu laadukkaalla ruualla. Eikä varmaankaan isästä tietoa, joten voi olla FIV tai FeLV-positiivinen tai sisäsiittoinen.
Itse olisin valmis maksamaan vastuullisesti kasvatetusta maatiaiskissasta useamman satasen, mutta niistä on puutetta. Ilmaisia "vahinkopentuja" ja "rakkauspakkauksia" taas olisi vaikka muille jakaa, mutta en halua tukea sellaista pennutusta.
- torifiauttaa
mikäli et ole vielä löytänyt niin täällä ilmoituksia myös pentuja http://www.tori.fi/koko_suomi?f=&q=&cg=4040&w=3&st=s&st=g&c=4041&ca=16&l=0&md=th
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1471346Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli481076Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi48910Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva169887Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus73880Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36835- 54751
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy194738Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali147736Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42726