Onkohan kenellläkään kokemuksia lähestymiskiellon hyväksikäytöstä eroamis tilanteessa...?
Minä kyselin liian usein tavaroitani takaisin niin tuomittiin lähestymiskieltoon koska en tuomarin mielestä ole oikeutettu omiin tavaroihini. Kyseinen tuomarin päätös lähti varmaan siitä kun en mennyt oikeusaputoimistoon sovittuna ajankohtana jakamaan tavaroita koska ex ilmoitti puhelimitse ettei siellä sitä sen varaamaa tavaroiden jakamiseen liittyvää aikaa olekkaan (oli sittenkin aika).
Alkaa tässä jo hiljaistakin miestä otaa päähän tämän valtion tuomareiden/akkojen toiminta!
Omaisuuden takaisin hakeminen ja lähestymiskielto
6
3720
Vastaukset
- Melkein saman kokenut
No, ei aivan perusteetta lähestymiskieltoja anneta, vai. Taas on yksi ex:sä vipuun mennyt, ja sinä menit uskomaan, ettei mitään tapaamista ole
Eiköhän itsesi pitäisi pukea se hame päälle? Ei lyödä lyötyä enään!
Parhaiten omaisuutesi takaisin saaminen ko. tilanteessä onnistuu käymällä poliisin puheilla ja kertoa tilanne, löytynee sieltä vastaus. Tai joku tuttavasi hakee tavarat antamasi listan mukaan, lopuista riitelette oikeudessa.- Evp.
Ei poliisi ryhdy hakemaan kenenkään tavaroita
erotilanteessa. Tämä on kummallista, kun luullaan
että poliisi on ratkaisu jokaiseen pulmaan. Jos
ei tunneta lakia, niin ei sitä ensimmäiseksi kan-
nata poliisiasemalta kysellä. Suomi on oikeusapu-
toimistoja ja asianajajia pullollaan. - tuomittu LPR
Ensinäänkin poliisit eivät hae tavaroita vaan ohjaavat oikeusaputoimistoon. Sitten vielä jos laitokselle menee hysteeristä showta esittävä nainen ja tuohtunut mies niin putkareissu siitä tulee ( koettu on ;D ). Ei paljon kannata mennä oikeuteen 7000mk tavaroista ja polkupyörän avaimista, voi tulla kalliimmaksi. Ja ex:n vipu oli kosto siitä kun annoin kenkää sekopoltsille....
- poliisit
tuomittu LPR kirjoitti:
Ensinäänkin poliisit eivät hae tavaroita vaan ohjaavat oikeusaputoimistoon. Sitten vielä jos laitokselle menee hysteeristä showta esittävä nainen ja tuohtunut mies niin putkareissu siitä tulee ( koettu on ;D ). Ei paljon kannata mennä oikeuteen 7000mk tavaroista ja polkupyörän avaimista, voi tulla kalliimmaksi. Ja ex:n vipu oli kosto siitä kun annoin kenkää sekopoltsille....
Minun tapauksessa erotilanteessa poliisit olivat mukana kun hain tavarani entisen puolison luota. Pyysin itse heitä mukaan koska tiesin mitä on odotettavissa, ja poliisit sanoivat itsekin minulle suoraan että älä mene yksin hakemaan tavoita koska tiesivät exän taustan. Kova jätkä kun oli, vielä yritti heilutella puukkoa vaikka oli poliisitkin paikalla mutta sain tavarani takaisin. Tässä tapauksessa ei kyse kuitenkaan ole lähestymiskieltoasioista tms. Ajattelin vain kertoa oman kokemukseni.
- Saatiin myös
poliisit kirjoitti:
Minun tapauksessa erotilanteessa poliisit olivat mukana kun hain tavarani entisen puolison luota. Pyysin itse heitä mukaan koska tiesin mitä on odotettavissa, ja poliisit sanoivat itsekin minulle suoraan että älä mene yksin hakemaan tavoita koska tiesivät exän taustan. Kova jätkä kun oli, vielä yritti heilutella puukkoa vaikka oli poliisitkin paikalla mutta sain tavarani takaisin. Tässä tapauksessa ei kyse kuitenkaan ole lähestymiskieltoasioista tms. Ajattelin vain kertoa oman kokemukseni.
Tällainen tapaus.Mummo muutti äitini luo. äiti hoiti mummoa yhteensä 16 vuotta. Siitä hyvästä mummo jätti loput äidille mitä jäi. Mummon kuoltua,testamentti kiersi kaikkien luona allekirjoitettavana. Kukaan ei valittanut.
Minun luona töissä kaytiin morjestamassa harva se päivä.Äitin taloremontin yhteydessä alettiin ihmettelemään missä perityt rahat on.Äiti tunnusti että sisarukset olivat käyneet kiristämässä rahat pois.Muutenkin oli käyty paikkoja penkomassa ja papereita ym. oli hävinnyt.Äitini kuoli ja hautajaispäivänä iskettiin Äitini kotiin.Sitä jatkui.Tavaroita tuotiin ja vietiin.Jälkeenpäin selvisi että mummolta oli viety avaimet.
Paljon on hukassa etenkin valokuvia ja tärkeitä papereita.Tavallinen murtovaras ei tällaisia vie.
Käytiin viejien luona kysymässä. Ei päästetty sisälle vaan soitettiin pihalle poliisit. ei käyty edes potailla. Meistä tehtiin ahdistelijoita. Tuli lähestymiskieltoja vuodeksi.
Nämä kiellon hakijat alvariinsa ramppasivat meitin nurkissa on otettu oikein paljon kuvia silloin kun oltiin oikein ylintä ystävää.
Tämä on erittäin ikävää ettei vainajaa saa surra edes rauhassa. Ahneet pirut ovat kaikki viemässä. On sellainen perinnönjako mikä ei lopu koskaam.
Aina kytätään ja kysellään kautta rantain mitä ne nyt tekee.Lähtee kaikki omat tavaratkin mitkä ei edes tähän jakoon kuulu.
Poliisi ei kykene tällaista juttua hoitamaan.
Tässä maassa saa vapaasti ryöstää toisen. Apua ei tule.
Tavarat on edelleen kateissa. Palautettu on vääriä tavaroita joista voi palauttajat tunnistaa. - Anonyymi
tuomittu LPR kirjoitti:
EI TOSIAAN HAE KENENKÄÄ TAVAROITA MUTTA TURVAAMAAN VOI PYYTÄÄ ITSE JOUDUIN POLIISIA PYYTÄÄ TURVAAMAAN TAVAROITTEN HAKU KUN EROSIN EX PUOLISOSTANI NO POLIISIT TULI KUN SOVITTIIN JA TAVAROITTEN HAKU SUJUI IHAN RAUHALLISESTI TÄSTÄ TOSIN ON 20 VUOTTA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905187
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271907Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980