Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hurja näky nuorella

outotapaus

Satuin viime perjantaina näkemään kun noin 3 tai 4-luokkalainen meni suukapuloituna kouluun. Minkä ihmeen vuoksi kukaan vanhempi laittaa suukapulan koululaiselle? Eikä ollut mikään kertakäyttö hengityssuoja vaan ihan nenän ja suun eteen laitettu liina joka oli solmittu niskan takaa kiinni ettei tuon ikäisellä ole mahdollisuutta saada sitä itse pois.

7

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä.häh

      Mahdanko edes uskoa.

      • outotapaus

        Sellaisen kertakäyttösuojaimen kyllä erottaa. Ja niissä on kuminauha. Pakkasta ei ollut,eikä kyllä katupölyäkään siihen aikaan. Satuin sen verta läheltä näkemään,kun istuin autossa ja odotin kun kyseinen koululainen ylitti kadun ja kulki ohi.


      • mitä.häh
        outotapaus kirjoitti:

        Sellaisen kertakäyttösuojaimen kyllä erottaa. Ja niissä on kuminauha. Pakkasta ei ollut,eikä kyllä katupölyäkään siihen aikaan. Satuin sen verta läheltä näkemään,kun istuin autossa ja odotin kun kyseinen koululainen ylitti kadun ja kulki ohi.

        Mistä tiedät, ettei lapsella ollut itse sitä mahdollista irroittaa tai ettei hän ollut itse sitä jopa laittanut?
        En nimittäin usko että kukaan laittaisi lastaan sellaisessa kouluun, sillä siitähän tulisi automaattisesti lastensuojeluilmoitus jos menisi opettajaa pyytämään irrottamaan sen. Sadistisia vanhempiahan kyllä valitettavasti löytyy, mutta hekin tekevät julmuutensa aina muilta piilossa, sillä hekin kyllä tietävät mikä yhteiskunnan normistossa on kiellettyä.


      • outotapaus

        Niin, onhan se mahdollista,että oli itse laittanut. En kyllä ymmärrä miksi olisi laittanut. Sään tai pölyn vuoksi kyllä ei todellakaan ollut tarvetta suojata kasvoja. Meillä ei kyllä saisi edes kokeilemaan sellaista,saati liikkumaan ulkona tuollaisen kanssa. Kiitos ja anteeksi kun tulin pahoittaneeksi teidän herkät mielenne.


    • sairasoli

      Se oli suusta leikattu .

    • Pedofiili_perkele

      Sairas mielesi työsti varmasti jo paljon muutakin, kun näit tuon lapsen.

    • hätäinenpäätelmäkövain

      ettei kyseessä olisi ollut hampaiden tai peräti leuan (purennan) oikomiseen käytettävä väline? muistan lapsuudestani kun molemmilla siskoillani oli vaikka jos jonkinlaista oikomalaitetta suussa. Kaikenlaisia kokeiltiin. Useimmat olivat yöllä käytössä nukkuessa. Mutta jotakin laitetta ainakin toinen siskoistani käytti jossain vaiheessa koulussakin päiväaikaan ainakin osan ajasta.

      mutta mutta.. kyllä oli tosinaan hauskaakin kun ne laitteet sai siskot näyttämään joltakin Hannibalilta :D turpavärkeiksi niitä kutsuttiin :)

      Niin. ja kyllä on nyt molemmilla niin suorat ja kauniit hampaat ja purenta kunnossa vaikka välillä itkivätkin lapsena niitä vekoittimia..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe