Hurja näky nuorella

outotapaus

Satuin viime perjantaina näkemään kun noin 3 tai 4-luokkalainen meni suukapuloituna kouluun. Minkä ihmeen vuoksi kukaan vanhempi laittaa suukapulan koululaiselle? Eikä ollut mikään kertakäyttö hengityssuoja vaan ihan nenän ja suun eteen laitettu liina joka oli solmittu niskan takaa kiinni ettei tuon ikäisellä ole mahdollisuutta saada sitä itse pois.

7

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä.häh

Mahdanko edes uskoa.

• outotapaus

Sellaisen kertakäyttösuojaimen kyllä erottaa. Ja niissä on kuminauha. Pakkasta ei ollut,eikä kyllä katupölyäkään siihen aikaan. Satuin sen verta läheltä näkemään,kun istuin autossa ja odotin kun kyseinen koululainen ylitti kadun ja kulki ohi.

• mitä.häh
        outotapaus kirjoitti:

Sellaisen kertakäyttösuojaimen kyllä erottaa. Ja niissä on kuminauha. Pakkasta ei ollut,eikä kyllä katupölyäkään siihen aikaan. Satuin sen verta läheltä näkemään,kun istuin autossa ja odotin kun kyseinen koululainen ylitti kadun ja kulki ohi.

Mistä tiedät, ettei lapsella ollut itse sitä mahdollista irroittaa tai ettei hän ollut itse sitä jopa laittanut?
        En nimittäin usko että kukaan laittaisi lastaan sellaisessa kouluun, sillä siitähän tulisi automaattisesti lastensuojeluilmoitus jos menisi opettajaa pyytämään irrottamaan sen. Sadistisia vanhempiahan kyllä valitettavasti löytyy, mutta hekin tekevät julmuutensa aina muilta piilossa, sillä hekin kyllä tietävät mikä yhteiskunnan normistossa on kiellettyä.

• outotapaus

Niin, onhan se mahdollista,että oli itse laittanut. En kyllä ymmärrä miksi olisi laittanut. Sään tai pölyn vuoksi kyllä ei todellakaan ollut tarvetta suojata kasvoja. Meillä ei kyllä saisi edes kokeilemaan sellaista,saati liikkumaan ulkona tuollaisen kanssa. Kiitos ja anteeksi kun tulin pahoittaneeksi teidän herkät mielenne.

• sairasoli

Se oli suusta leikattu .

• Pedofiili_perkele

Sairas mielesi työsti varmasti jo paljon muutakin, kun näit tuon lapsen.

• hätäinenpäätelmäkövain

ettei kyseessä olisi ollut hampaiden tai peräti leuan (purennan) oikomiseen käytettävä väline? muistan lapsuudestani kun molemmilla siskoillani oli vaikka jos jonkinlaista oikomalaitetta suussa. Kaikenlaisia kokeiltiin. Useimmat olivat yöllä käytössä nukkuessa. Mutta jotakin laitetta ainakin toinen siskoistani käytti jossain vaiheessa koulussakin päiväaikaan ainakin osan ajasta.

mutta mutta.. kyllä oli tosinaan hauskaakin kun ne laitteet sai siskot näyttämään joltakin Hannibalilta :D turpavärkeiksi niitä kutsuttiin :)

Niin. ja kyllä on nyt molemmilla niin suorat ja kauniit hampaat ja purenta kunnossa vaikka välillä itkivätkin lapsena niitä vekoittimia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2237
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1136
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      107
      990
    4. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      969
    5. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      46
      956
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      54
      915
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      12
      891
    8. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      888
    9. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      880
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      47
      820
    Aihe